Caroline Skrevet 17. Januar 2011 Rapporter Skrevet 17. Januar 2011 Neida, hovawart er ikke vanskelig. Det er en tysk rase, så v'en uttales f (hofawart), som det gjør i Volkswagen Også kan man jo huske på at enkel V kommer før W som i alfabetet
SiriEveline Skrevet 17. Januar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Januar 2011 Neida, hovawart er ikke vanskelig. Det er en tysk rase, så v'en uttales f (hofawart), som det gjør i Volkswagen Også kan man jo huske på at enkel V kommer før W som i alfabetet Det er et godt tips ja
Gjest Skrevet 17. Januar 2011 Rapporter Skrevet 17. Januar 2011 Fine bilder Hvem er det som har beardisen?
Gjest Skrevet 17. Januar 2011 Rapporter Skrevet 17. Januar 2011 Åja såklart! Begynte å lure om det var flere soniser med beardis enn jeg visste om.
Marianne&Java Skrevet 19. Januar 2011 Rapporter Skrevet 19. Januar 2011 Feil! Det er hovawart Haha bare tuller altså, men jo nå har Marianne terpet meg på skrivemåten Hahaha! Flink jente, jeg hadde tenkt til å rette på Anette jeg å Neida, hovawart er ikke vanskelig. Det er en tysk rase, så v'en uttales f (hofawart), som det gjør i Volkswagen Også kan man jo huske på at enkel V kommer før W som i alfabetet Nettopp! Det er ikke så vanskelig Bare sånn for å nevne det om det er noen som lurer, så er hovawarten på bildene 6 mnd, så han er ikke helt "ferdig" enda
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar