Snøfrost Skrevet 9. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2013 Xolo og Galgo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 9. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2013 Xolo er riktig EDIT: Det er to raser, hvor xolo er den ene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monica_n Skrevet 9. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2013 whippet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 9. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2013 ....xolo og whippet/greyhound? Den var bare helt merkelig utseendemessig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 9. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2013 Ok! gjett blandingen Ikke lov å gjette for dere som kjenner henne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 9. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2013 Xolo og Galgo? Usj, må bare innrømme at jeg ikke syns den var særlig pen. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 9. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2013 Riktig mynde er ikke nevnt enda - men det er en mynde Jeg syns den er litt stilig, men nakenhund er jo litt spesielt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 9. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2013 Da gjetter jeg på at den andre rasen er saluki. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 9. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2013 Nope, den er ikke korthåret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 9. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2013 Italiener? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 9. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2013 Ikke korthåret, borzoi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 9. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2013 Ikke korthåret, borzoi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 9. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2013 Gjett blandingen! (Og om du allerede vet det, vær så snill å ikke del det - Ikke noe juks! ) Den brune på øverste bildet kan jeg si såpass at han er 25kg blanda med 3 raser. Milo, som er nederst kan jeg si såpass at han var 3-4kg (2 raser) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Floyd Skrevet 9. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2013 Øverst schæfer, toller og hmm kanskje en fuglehund? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 9. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2013 Min blanding ble bare hoppet over? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 9. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2013 (endret) Hermes: Xolo + Afghaner? Hvertfall helt skjønn (men så er jeg generelt svak for både nakenraser og mynder). Castella: Noe Border terrier eller Norfolk terrier i henne? Gjett blandingen! (Og om du allerede vet det, vær så snill å ikke del det - Ikke noe juks! ) Den brune på øverste bildet kan jeg si såpass at han er 25kg blanda med 3 raser. Milo, som er nederst kan jeg si såpass at han var 3-4kg (2 raser) Endret 9. Januar 2013 av Yellow Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Floyd Skrevet 9. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2013 Ja pointer kanskje, men tipper den brune er meir 50 % schæfer. Dei andre tør eg ikkje tippe på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 9. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2013 Ikke korthåret, borzoi? Riktig. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 9. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2013 Hm, første: Toller, Vorsteh samt noe Pointer tipper jeg. Får jeg plusspoeng om jeg tipper han er 50% Toller? Neste: Chihuahua og Cairn? Pointer og Schæfer er rett, men han er også blanding av en ting til Han er vel 25% Schæfer eller noe. Liker dog å høre at han ser ut som en Toller! Han nederste karen er Chihuahua, men ikke noe Cairn. Hva kan han være da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 9. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2013 Pointer og Schæfer er rett, men han er også blanding av en ting til Han er vel 25% Schæfer eller noe. Liker dog å høre at han ser ut som en Toller! Han nederste karen er Chihuahua, men ikke noe Cairn. Hva kan han være da? Ikke noe Toller? Golden, da? Er strihårs-terrier riktig, da? Ellers tipper jeg Chinese crested/CCPP. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 9. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2013 Ikke noe Toller? Golden, da? Er strihårs-terrier riktig, da? Ellers tipper jeg Chinese crested/CCPP. Nope, nope, nope og nope Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 9. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2013 Setter av no slag ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jauda. Skrevet 9. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2013 Nope, nope, nope og nope Chihuahua+ Yorkie? Eller Jrt? Stusser bare litt på vekta... Red: Du sa jo ikke strihårsterrier jo. Strihåret Dachs ser jeg vanskelig for meg, hvilke andre små raser er så stihårede da? Ser jo ut som den busta. Og den må komme fra et sted Dvergschnauser! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 9. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2013 Riktig. trodde det måtte være noe med rosettører Ok! gjett blandingen Ikke lov å gjette for dere som kjenner henne! synes det er litt vanskelig å få inntrykk av hunden din på bildet, men må vel være noe strihåret i henne i alle fall... Jack Russel og Chihuahua? Gjett blandingen! (Og om du allerede vet det, vær så snill å ikke del det - Ikke noe juks! ) Den brune på øverste bildet kan jeg si såpass at han er 25kg blanda med 3 raser. Milo, som er nederst kan jeg si såpass at han var 3-4kg (2 raser) øverste Schäfer, Pointer (som er bekreftet) og Labrador ? nederste: Chihuahua og Dverg schnauzer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 9. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2013 øverste Schäfer, Pointer (som er bekreftet) og Labrador ? nederste: Chihuahua og Dverg schnauzer? Ikke noe Labrador nei - Ikke noe Setter heller Dvergschnauzer på mini er heller ikke riktig. Men godt forsøk fra dere begge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts