Gå til innhold
Hundesonen.no

Norsk schnauzer-bouvier klubb og norsk lhasa apso klubb


Anette

Recommended Posts

Ja, Exporama er enkelt å reise til kollektivt :rolleyes2: Det går busser, men ikke så ofte såpass tidlig, vel å merke. Første buss går 07.14, framme 07.31, neste går en time senere. Du skal gå av på Hellerudsletta. Edit: Det er forresten rute 321, Oslo bussterminal.

Går det hver time? (Hvor kan jeg sjekke slikt, tar aldri buss jeg)

Jeg har oppmøte 11, så hadde vært fint med en buss som går fks. 9.14, hvis det er en time imellom som gjelder. IIIIK!

Så det heter bare hellerudsletta altså, på tabeller og sånn? Er hallen like ved? Ser man det lett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 118
  • Created
  • Siste svar

Går det hver time? (Hvor kan jeg sjekke slikt, tar aldri buss jeg)

Jeg har oppmøte 11, så hadde vært fint med en buss som går fks. 9.14, hvis det er en time imellom som gjelder. IIIIK!

Så det heter bare hellerudsletta altså, på tabeller og sånn? Er hallen like ved? Ser man det lett?

Trafikanten.no, holdeplassen heter Hellerudsletta og hallen ser du ja :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers kjører vi fra Disen/Sinsen ca. halv ti, om noen trenger skyss. Har plass til et par til i bilen, tenker jeg. :rolleyes2: (evt. med hund under 10 kg)

Vet ikke hvor mange vi får sagt hei til, jeg tror vi kommer til å ende med å sitte ved rr-ringen og prøve å roe ned droget. Vi er paret med den gærne ridgebackvalpen som brøler. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers kjører vi fra Disen/Sinsen ca. halv ti, om noen trenger skyss. Har plass til et par til i bilen, tenker jeg. :innocent: (evt. med hund under 10 kg)

Vet ikke hvor mange vi får sagt hei til, jeg tror vi kommer til å ende med å sitte ved rr-ringen og prøve å roe ned droget. Vi er paret med den gærne ridgebackvalpen som brøler. :rolleyes2:

Jeg kommer med knertis og sier hei i alle fall. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han plasserte vel Bono som BIG1 på Manger ifjor om ikke jeg husker feil, de fleste unge spirrevippene tror jeg gikk ut med blått. Yatzie ble BIM trooor jeg :rolleyes2:

Stemmer :innocent: Du husker godt :( Han likte Bono veldig godt, og Yatzie ble BIM, ja. En trivelig dommer å stille for, som var veldig behagelig med hundene. Kommer til å stille for ham igjen.

Rina røk ut med blått for ham, med: "Narrow all through at this stage. Needs to fill in chest and body." Tøtta på da 16 kg ble for spinkel :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer :innocent: Du husker godt :( Han likte Bono veldig godt, og Yatzie ble BIM, ja. En trivelig dommer å stille for, som var veldig behagelig med hundene. Kommer til å stille for ham igjen.

Rina røk ut med blått for ham, med: "Narrow all through at this stage. Needs to fill in chest and body." Tøtta på da 16 kg ble for spinkel :rolleyes2:

Hoho, får håpe han liker klumpen min på 30 da. :P

Gledegruer meg, har jo begynt å stille selv og greier. :( Vi er ikke påmeldt søndag, men tenkte å dra opp dit likevel og ta litt bilder. *elske nye kameraet og okjektivet* :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er helt hårreisende at man gjør sånt på småutstillinger, men jeg har altså fått med meg at de tar betalt for inngang uten deltagende hund. Stemmer det? Hvor mye koster det i så fall å komme inn?

Nåja - hvis man ser på oss som stiller ut som "underholdningen", og VI blir avkrevd 3-400,- for dette, så skal vel publikum betale for å komme inn de også?

Eller tja, det er faktisk besøkende som er den "beste" delen av inntekten til hundeklubben. Besøkerne bare betaler, betaler og betaler, og skal ikke få igjen verken kritikker, premier eller rosetter for det...

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...