SandyEyeCandy Skrevet 30. Desember 2010 Rapporter Skrevet 30. Desember 2010 Jeg var som vanlig paparazzi (dog ikke så diskret), og her kommer noen bilder. Bare legg til egne bilder dersom du tok noen! Alle bilder i full str ligger her. Talli og JeanetteH Får opp litt fart etterhvert Caroline og Tíbrá i åpen tispeklasse Imouto tester fanget til papsen til Balrog & Ellie Rutinert lundehund slapper av ringside Kaya, 4 mnd gammel spanskimportert shibafrøken (og sannsynligvis Imoutos konkurranse de kommende mnd...) Toril varmer hjertet sitt med ett stk minitrollbolle Nita, 7 mnd gammel shibatispe med flotte bevegelser, og hun vi skal slå på World Dog Show.
SandyEyeCandy Skrevet 30. Desember 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Desember 2010 Komatsu og Sacho, veteranhannhunder Blaze tar livet med ro Caroline og Saeta på årets siste utstilling Vakreste! Ett stk trollbolle møter ett stk rynkepadde Imouto og Peggy - ikke bestiser umiddelbart Avalon skal inn i gruppa Friskt steg på både handler og hund! Imouto fikk også ringtrening, tenk! Min vakre, lille løvefleeceball Jej, BIG2 valp på Avalon!
SoppenCamilla Skrevet 30. Desember 2010 Rapporter Skrevet 30. Desember 2010 Fiiine bilder! Men jeg skjønner ikke! Ikke bestiser umiddelbart?? Peggy ble jo så bestis med Imouto at hun ville dele godbiter og alt! Edit: Jeg stjeler forresten de bildene, jeg.
SandyEyeCandy Skrevet 30. Desember 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Desember 2010 Luftige sheltieører må man få bukt med! Legg merke til pristaggen til høyre - Merittert bruksdame uten avlssperre til salgs for KUN 400 kroner, folkens! Høye, blonde menn med svensk aksent og spisse hjørnetenner oppfordres til å ta kontakt... Hurra, Nita BIG3 valp! Entrer finaleringen God konkurranse Fytti katta! Utstillingas vakreste hund er den lille blå!
Guest Jonna Skrevet 31. Desember 2010 Rapporter Skrevet 31. Desember 2010 Legg merke til pristaggen til høyre - Merittert bruksdame uten avlssperre til salgs for KUN 400 kroner, folkens! Høye, blonde menn med svensk aksent og spisse hjørnetenner oppfordres til å ta kontakt... Godt du skrev at det var litt krav til kjøper! Fine bilder, kommer til å stjele som en ravn når jeg får tid.
Toril Skrevet 31. Desember 2010 Rapporter Skrevet 31. Desember 2010 Kjempe fine bilder av nydelige hunder
TonjeM Skrevet 31. Desember 2010 Rapporter Skrevet 31. Desember 2010 Legg merke til pristaggen til høyre - Merittert bruksdame uten avlssperre til salgs for KUN 400 kroner, folkens! Høye, blonde menn med svensk aksent og spisse hjørnetenner oppfordres til å ta kontakt... Kan eventuelt vurderes å settes ut på for! Ellers så gikk det rett vest med å quote akkurat de bildene jeg hadde lyst å kommentere pga noe vanvittig mye med mumbojumbo rundt hvert bilde! Men SandyEyeCandy: Imouto er vanvittig nydelig altså - man tviler nesten på at hun er ekte! Og et annet flott bilde: Caroline BIS med "lille blå"!
Caroline Skrevet 31. Desember 2010 Rapporter Skrevet 31. Desember 2010 Legg merke til pristaggen til høyre - Merittert bruksdame uten avlssperre til salgs for KUN 400 kroner, folkens! Høye, blonde menn med svensk aksent og spisse hjørnetenner oppfordres til å ta kontakt... Hahaha, jeg døøør! Fytti katta! Utstillingas vakreste hund er den lille blå! Ja, tenk at hun ble det! (forresten, Avalon ble 2BIG, ikke 3).
Lola Pagola Skrevet 31. Desember 2010 Rapporter Skrevet 31. Desember 2010 Så fine bilder! Var det veldig få folk på utstillingen eller, så ut som det var skralt rundt ringene? Det er iallefall klart at sonen har de fineste hundene!!!!
SFX Skrevet 31. Desember 2010 Rapporter Skrevet 31. Desember 2010 Så fine bilder! Var det veldig få folk på utstillingen eller, så ut som det var skralt rundt ringene? Det er iallefall klart at sonen har de fineste hundene!! Vanligvis går alle grupper begge dager, mens nå var gruppene fordelt på de to dagene, så det gir åpenbart bedre plass rundt ringene - og større ringer. Min rase hadde i hvert fall normale påmeldingstall, det var vel til og med litt flere enn på dobbeltutstillingen i Letohallen i oktober. Men rundt grupperingene er det alltid skralt med folk, det er få som blir igjen for å heie...
Djervekvinnen Skrevet 31. Desember 2010 Rapporter Skrevet 31. Desember 2010 Kjempefine bilder! Og flotte resultater! Men var det ikke dobermannklubben som arrangerte? HVOR er dobbisene?? (og det var dårlig med myndebilder også )
SandyEyeCandy Skrevet 31. Desember 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Desember 2010 Godt du skrev at det var litt krav til kjøper!Fine bilder, kommer til å stjele som en ravn når jeg får tid. Altså, vi VIL jo ikke bli kvitt deg. Er mer sånn at det er åpning for den spesielt interesserte. Noe sier meg at vi kreisi dog-damene må ha noen spesielt interesserte, nemlig... Men SandyEyeCandy: Imouto er vanvittig nydelig altså - man tviler nesten på at hun er ekte! Du må ta på en henne en gang før hun blir for stor - hun kjennes nesten ikke ekte ut heller! Hahaha, jeg døøør! :lol:Ja, tenk at hun ble det! (forresten, Avalon ble 2BIG, ikke 3). BIG-plassering er retta opp i! Kjempefine bilder! Og flotte resultater! Men var det ikke dobermannklubben som arrangerte? HVOR er dobbisene??(og det var dårlig med myndebilder også ) Jeg så EN dobberman hele dagen! Og det blei dårlig med myndebilder mellom alle shibaene og sheltiene, sorry. Skal være mer representativ neste gang.
Gjest Skrevet 1. Januar 2011 Rapporter Skrevet 1. Januar 2011 Sandra, du skulle ha tatt frem kamera øøørlittegranne tidligere! Var kjempefine bilder Fine mannen min og Imouto
SFX Skrevet 1. Januar 2011 Rapporter Skrevet 1. Januar 2011 Kjempefine bilder! Og flotte resultater! Men var det ikke dobermannklubben som arrangerte? HVOR er dobbisene?? (og det var dårlig med myndebilder også ) Betaler du godt nok, vil sikkert noen kunne stille seg til disposisjon og ta bilde av de hundene DU ønsker, framfor de hundene de selv synes er interessante Det var en fotograf som hadde stand der, og tok 400 kroner for minimum 30 bilder (spesialtilbud), så du kan jo komme med et tilbud - jeg tar gjerne en liten ekstrainntekt i forbindelse med neste utstilling
Yodel Skrevet 2. Januar 2011 Rapporter Skrevet 2. Januar 2011 Jeg bare dåner av Peggy og Imoto bildene!! Better late then never, her er et lite knippe som jeg tok. Ganske så basenji sentrert. Kasko BIM med Cert! BIR Doberguards Maya Masterpiece (Kee-Kees søster) ble BIR og årets basenji 2010! Hun er etter hannhunden jeg importerte sperm fra. Kaskos bestefar. SusanneL's herlig søte Moxy. Ingrid og Krona (Kaskos søster) ble 3 btk med ck. Kasko! Mille er mer eller mindre pensjonert, men tørket litt støv her og ble 2 btk. Hun er Kasko og Kronas Mamma MinuiYodel er med på Rigginga før utstillingen Viktig å ha rangeringen i orden!
Peers Skrevet 2. Januar 2011 Rapporter Skrevet 2. Januar 2011 Så herlige bilder fra alle sammen! Moro å se når man ikke er der selv Søteste plassjef jr. da
Guest Belgerpia Skrevet 2. Januar 2011 Rapporter Skrevet 2. Januar 2011 Gratulerer så mye til alle som har knallet til og en supergratulasjon til Caroline og Tibra! Way to go!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar