Gå til innhold
Hundesonen.no

Romjulsutstillinga 30.12.10


SandyEyeCandy

Recommended Posts

Jeg var som vanlig paparazzi (dog ikke så diskret), og her kommer noen bilder. Bare legg til egne bilder dersom du tok noen! :P

Alle bilder i full str ligger her.

DSC_1380.jpgTalli og JeanetteH

DSC_1386.jpgFår opp litt fart etterhvert

DSC_1394.jpgCaroline og Tíbrá i åpen tispeklasse

DSC_1404.jpg

DSC_1408.jpg

DSC_1410.jpgImouto tester fanget til papsen til Balrog & Ellie

DSC_1433.jpgRutinert lundehund slapper av ringside

DSC_1415.jpgKaya, 4 mnd gammel spanskimportert shibafrøken (og sannsynligvis Imoutos konkurranse de kommende mnd...)

DSC_1412.jpgToril varmer hjertet sitt med ett stk minitrollbolle

DSC_1422.jpgNita, 7 mnd gammel shibatispe med flotte bevegelser, og hun vi skal slå på World Dog Show. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DSC_1432.jpgKomatsu og Sacho, veteranhannhunder

DSC_1442.jpgBlaze tar livet med ro

DSC_1444.jpgCaroline og Saeta på årets siste utstilling

DSC_1447.jpgVakreste!

DSC_1453.jpgEtt stk trollbolle møter ett stk rynkepadde :)

DSC_1458.jpg

DSC_1461.jpgImouto og Peggy - ikke bestiser umiddelbart :P

DSC_1473.jpgAvalon skal inn i gruppa

DSC_1485.jpgFriskt steg på både handler og hund!

DSC_1467.jpgImouto fikk også ringtrening, tenk!

DSC_1469.jpgMin vakre, lille løvefleeceball

DSC_1499.jpgJej, BIG2 valp på Avalon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DSC_1501.jpgLuftige sheltieører må man få bukt med!

DSC_1547.jpgLegg merke til pristaggen til høyre - Merittert bruksdame uten avlssperre til salgs for KUN 400 kroner, folkens! Høye, blonde menn med svensk aksent og spisse hjørnetenner oppfordres til å ta kontakt... :)

DSC_1515.jpgHurra, Nita BIG3 valp!

DSC_1518.jpgEntrer finaleringen

DSC_1548.jpgGod konkurranse

DSC_1562.jpgFytti katta! Utstillingas vakreste hund er den lille blå! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg merke til pristaggen til høyre - Merittert bruksdame uten avlssperre til salgs for KUN 400 kroner, folkens! Høye, blonde menn med svensk aksent og spisse hjørnetenner oppfordres til å ta kontakt...

:) Godt du skrev at det var litt krav til kjøper!

Fine bilder, kommer til å stjele som en ravn når jeg får tid. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DSC_1547.jpgLegg merke til pristaggen til høyre - Merittert bruksdame uten avlssperre til salgs for KUN 400 kroner, folkens! Høye, blonde menn med svensk aksent og spisse hjørnetenner oppfordres til å ta kontakt... :)

Kan eventuelt vurderes å settes ut på for!

Ellers så gikk det rett vest med å quote akkurat de bildene jeg hadde lyst å kommentere pga noe vanvittig mye med mumbojumbo rundt hvert bilde!

Men SandyEyeCandy: Imouto er vanvittig nydelig altså - man tviler nesten på at hun er ekte! :P

Og et annet flott bilde: Caroline BIS med "lille blå"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DSC_1547.jpgLegg merke til pristaggen til høyre - Merittert bruksdame uten avlssperre til salgs for KUN 400 kroner, folkens! Høye, blonde menn med svensk aksent og spisse hjørnetenner oppfordres til å ta kontakt... :lol:

Hahaha, jeg døøør! :)

DSC_1562.jpgFytti katta! Utstillingas vakreste hund er den lille blå! :)

Ja, tenk at hun ble det! :P (forresten, Avalon ble 2BIG, ikke 3).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine bilder! :)

Var det veldig få folk på utstillingen eller, så ut som det var skralt rundt ringene?

Det er iallefall klart at sonen har de fineste hundene!!

Vanligvis går alle grupper begge dager, mens nå var gruppene fordelt på de to dagene, så det gir åpenbart bedre plass rundt ringene - og større ringer. Min rase hadde i hvert fall normale påmeldingstall, det var vel til og med litt flere enn på dobbeltutstillingen i Letohallen i oktober.

Men rundt grupperingene er det alltid skralt med folk, det er få som blir igjen for å heie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Godt du skrev at det var litt krav til kjøper!Fine bilder, kommer til å stjele som en ravn når jeg får tid. :P

Altså, vi VIL jo ikke bli kvitt deg. Er mer sånn at det er åpning for den spesielt interesserte. Noe sier meg at vi kreisi dog-damene må ha noen spesielt interesserte, nemlig... :P

Men SandyEyeCandy: Imouto er vanvittig nydelig altså - man tviler nesten på at hun er ekte! :lol:

Du må ta på en henne en gang før hun blir for stor - hun kjennes nesten ikke ekte ut heller!

Hahaha, jeg døøør! :lol:Ja, tenk at hun ble det! :P (forresten, Avalon ble 2BIG, ikke 3).

BIG-plassering er retta opp i! :)

Kjempefine bilder! Og flotte resultater! :P Men var det ikke dobermannklubben som arrangerte? HVOR er dobbisene??(og det var dårlig med myndebilder også :P ):P

Jeg så EN dobberman hele dagen! Og det blei dårlig med myndebilder mellom alle shibaene og sheltiene, sorry. Skal være mer representativ neste gang. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefine bilder! Og flotte resultater! :)

Men var det ikke dobermannklubben som arrangerte? HVOR er dobbisene??

(og det var dårlig med myndebilder også ;) )

:)

Betaler du godt nok, vil sikkert noen kunne stille seg til disposisjon og ta bilde av de hundene DU ønsker, framfor de hundene de selv synes er interessante :)

Det var en fotograf som hadde stand der, og tok 400 kroner for minimum 30 bilder (spesialtilbud), så du kan jo komme med et tilbud - jeg tar gjerne en liten ekstrainntekt i forbindelse med neste utstilling :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare dåner av Peggy og Imoto bildene!!

Better late then never, her er et lite knippe som jeg tok. Ganske så basenji sentrert.

rjbirbim.jpg

Kasko BIM med Cert! BIR Doberguards Maya Masterpiece (Kee-Kees søster) ble BIR og årets basenji 2010! Hun er etter hannhunden jeg importerte sperm fra. Kaskos bestefar.

rj12.jpg

SusanneL's herlig søte Moxy.

rj11.jpg

Ingrid og Krona (Kaskos søster) ble 3 btk med ck.

rj6.jpg

Kasko!

rj9.jpg

Mille er mer eller mindre pensjonert, men tørket litt støv her og ble 2 btk. Hun er Kasko og Kronas Mamma :aww:

rj14.jpg

MinuiYodel er med på Rigginga før utstillingen

rj15.jpg

Viktig å ha rangeringen i orden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Hahah frykter absolutt puberteten med første hannhund! Wææ!😬
    • 5 mnd og en stund er det fint. Og så kommer puberteten. Da er det ikke fred å få på et par år.
    • @maysofieer vel for tiden vår lokale gjeter-ekspert. Jeg synes det høres ut som dere har greit aktivitetsnivå, og så lenge hunden får brukt seg utenom sesongen så bør det ikke være noe stort problem.
    • Syns foreløpig den 0-4 måneder var den kjedeligste fasen 😂 Vi er ved 5 måneder nå, og jeg syns alt er mye bedre nå. Fra 2-4 måneder skal de bare tisse, sove, spise og leke. Nå kan han noen få ting, han kan gå skikkelige turer, han sover i lengre strekk, tisser ikke inne, biter egentlig mye mindre nå enn før selv om han er midt i tannfelling. Men, jeg skal være forsiktig med å si det for tidlig. Han kan enda få en periode hvor han blir en skikkelig slitsom valp/unghund 😂. Men akkurat nå flyter vi på en fin rosa sky ved 5 måneder 🥰 
    • Hei! Jeg og samboer vurderer Border Collie som neste hund. Eier pdd en finsk lapphund på 13 mnd. Ny hund blir ikke för om et halvt år. Da söster har sau og ikke mulighet til å ha hund selv, tenkte det vi det kunne värt en lösning å skaffe border collie hun kan bruke under gjetning da vi uansett hadde skaffet en hund nr 2. Vi satser på å bruke hunden til lydighetstrening, ettersök og muligens bruks i tillegg til gjeting. Det vi da lurer på er hvordan det vil gå når hunden kun brukes til gjeting om hösten. Vi må jo selvfölgelig trene gjennom vinteren men dette kan jo variere i hyppighet. Dere som har bc, hvor mye aktivisering får den ila en uke/per dag? Evt andre ting vi bör vurdere og tenke over!   Takk for alle innspill!! 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...