Gå til innhold
Hundesonen.no

Romjulsutstillingen 2010


Guest Jonna

Recommended Posts

Her kan dere legge inn resultater.

Talli ble stilt for dommer Rony Doesijns. Det var 4 AK påmeldt.

Talli ble BIM med denne kritikken:

Femi bitch, with suff bone and subst. Corr headprofile. Suff stability in front. Well dev feet. Lovely topline standing, could be a bit firmer on the move. Corr rear rang. Lovelly coat qual, lovely color. Tip-top condition. Could be a bit firmer on the move. Lovely temper and presentation.

Er litt uvant, men med henne så er jeg veldig fornøyd med BIM. Overlinjen hennes er antagelivis pittelitt svak enda etter valpekullet, også som alltid så passer det ikke mine jenter med liten ring :lol: De bruker jo 5 meter på å finne rettningen, og Talli binder seg enda mer enn Blaze :aww:

Men det skal litt til for å lage stor nok ring for meg/oss så jeg blir fornøyd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Vi hadde hvertfall en FANTASTISK avslutning på året!

Sirius eneste juniorhann med rød og fikk HP, greit nok for han både røyter og trenger mye tid på seg. Saeta 2BTK bak Pretty (Rebusdatter) og halvbror Chase fikk sitt siste cert idag, 2BHK og championat (fylte 2 år 12. desember).

Avalon ble BIR av 4 aussievalper, og i gruppa fikk han en fin anbdreplass bak sheltien som ble 4BIS til slutt.

Siste kort er selvsagt Tibra, som for første gang gikk hele veien hjem! Begynte med Cert og BIR, før hun vant gruppa for samme dommer. Og helt til slutt ble hun BEST IN SHOW! :D HUn var helt fantastisk idag, showet og viste seg 100% hele dagen :aww: Vi fikk tidenes største pokal, tur med Stena Line, men den beste premien var gratis studiofotografering inkludert en forstørrelse! FIkk tatt en masse fine bilder av oss sammen og henne alene, det er noe jeg har ønsket meg lenge! Hadde jeg ikke hatt ører idag hadde smilet gått rundt altså :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KJEMPE KJEMPE KJEMPEGRATTIS Caroline :aww:. Tibra var så fin i dag (vel - det er hun alltid, men noen dager er hun bare enda bedre liksom :lol:). Vel fortjent BIS!!

Willy avsluttet utstillingsåret med å bli BIR av 9 påmeldte briarder for dommer Antoni Di Lorenzo.

Kritikk: Excellent type, very good proportions. Well angulated in front and back. Excellent croupe and coat. Strong bones. Masculine expression. Very good movements.

To av Willys sønner var også med. Billebakkens Chicko stilte i valp 6-9 mnd, og ble der nr 2 med en fin kritikk. Halvbroren Top Wesselton's Winner from Norway stilte i juniorklassen (3 påmeldte der) og vant klassen men dessverre uten HP eller CK. De trengte visst alle litt mer ringtrening :D.

I gruppa var vi mange Soniser, men det var vel bare Caroline som berget "familiens" ære da resten av oss ble takket ut etter en runde :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til Caroline, det finnes ikke ord for å beskrive det der!

Og selvfølgelig gratulerer til andre gode prestasjoner :aww:

X'en og jeg har hatt to døgn på Leto, hvor jeg har jobbet som ringsekretær begge dager, mens X'en har vært luksusdyr og fått av en del røytepels der hun har rullet seg i det hvite sengetøyet, og oppnådd sin helt egen BIhS-tittel - Best I hotell-Senga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse, Caroline! Fabelaktig!

Selv har jeg vel fått nærmest alt jeg ville i helgen..

I går fikk Moxy BIR-valp, Mille (en coton de tulerar jeg stiller for en venninne) fikk sitt siste cert, Championat og BIM.

I dag var beardisdagen, og der fikk lille Pennyvalpen BIR'et, og på voksen fikk Snurre (mitt oppdrett, jeg som stiller han) fikk sitt 4 og siste cert (totalt 5 utst.), championatet og BIR.

Er veldig, veldig fornøyd med utst., i tillegg til veldig hyggelig og sosial anledning, god plass rundt ringene, hyggelige folk som jobbet der, veldig trivelig utstilling, faktisk...

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis til alle med flotte resultater. Spesielt til Caroline med fantastiske BIS, skikkelig gøy! :lol:

Jeg stillte Anya, og fikk flott kritikk:

Nice bitch, very feminine in type,size and prop.

Very typical in headprofile, very nice eyes and pigment,

would prefer a bit stronger bone. Topline could be a bit firmer.

Excellent coat quality, very nice color. Well developed body, easy moover

with self power when gating. Lovely temper and presentation.

Resulterte i siste certet og NO UCH.

Ikke galt når hun debuterte på samme sted 30.10.10 :aww: , dette gikk fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P

Gratulerer så utrolig mye,til en skjønn hund :) .

Flott film og musikken var perfekt :lol:

Gratulerer alle sammen med en flott avslutning på 2010 :P

Vi er også kjempe fornøyd både med gårsdagen og 2010.

4bhk m ck i går og nummer tre på mestvinnende-listen :):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle de pene sonenhundene (og eierne selvfølgelig)! :lol: Spesielt til Caroline, utrolig gøy :)

Og så klart en ekstra gratulerer til kaosgjengen :P

Edit: Også lurer jeg veldig, hvem ble BIR av AK-valpene? (Kjedelig å sjekke selv jo..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis til den vakre, vakre BIShunden, alle de andre som er fornøyde og selvfølgelig til reisefølget som ble NUCH :P

Selv var jeg og lille Flisa bare med som moralsk støtte men vi hilste på mange koselige folk og hunder. Som vanlig blir jeg brå-sjenert og tør ikke presentere meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4bhk m ck i går og nummer tre på mestvinnende-listen :):P

Weeeee.. Tjukkågå og Willersen havna på samme plass på mestvinnerlista da :P. Willersen ble også nr 3, etter pappa Boss som selvsagt vant, og halvsøster Mysti som ble en meget god nummer to. Også fjerdeplassen ble besatt av ei tispe fra samme oppdrett :lol:.

Jeg klarer IKKE å holde tett lenger!

Lupin til Anette ble andre beste hann-valp i dag! :)

Og Kasko fikk Cert og BIM. :P (debuten hans)

Og ikke minst - hun handlet Lupinen SELV hørte jeg rykter om!! Supergrattis Anette - knallings altså :P. Noen som er bitt av basillen nå eller? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ikke minst - hun handlet Lupinen SELV hørte jeg rykter om! Supergrattis Anette - knallings altså :). Noen som er bitt av basillen nå eller? :)

Hun gjorde det ser du! :P Hun kommer vel på til slutt, for å fortelle om hun har blitt bitt, og kjefte på meg for at jeg sladra :lol:

Ja og gratulerer til alle andre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til Caroline med fantastisk avslutning på året!

Gratulerer også masse til Raksha med Kasko og Lupin :)

...og selvfølgelig også stor gratulasjon til alle andre med finfine resultater og til alle som er fornøyde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle de pene sonenhundene (og eierne selvfølgelig)! :) Spesielt til Caroline, utrolig gøy :P

Og så klart en ekstra gratulerer til kaosgjengen :lol:

Edit: Også lurer jeg veldig, hvem ble BIR av AK-valpene? (Kjedelig å sjekke selv jo..)

Whyallas Ida :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en myndeknagg jeg. I perioder i dag har jeg hatt 4 stk i hånden... Pass på denne sier de, og forsvinner *flir* Det jo litt hyggelig å være knagg da :P

Knagg er stas det når klærne er så herlige.

Jeg var slave jeg,for verdens fineste Peggy :):P

Jeg klarer IKKE å holde tett lenger!

Lupin til Anette ble andre beste hann-valp i dag! :)

Og Kasko fikk Cert og BIM. :P (debuten hans)

Gratulerer til Oppdrettere Tøfflus og Yodel, og grattis til Anette!

Signerer!!!

Weeeee.. Tjukkågå og Willersen havna på samme plass på mestvinnerlista da :P. Willersen ble også nr 3, etter pappa Boss som selvsagt vant, og halvsøster Mysti som ble en meget god nummer to. Også fjerdeplassen ble besatt av ei tispe fra samme oppdrett :P.

Og ikke minst - hun handlet Lupinen SELV hørte jeg rykter om! Supergrattis Anette - knallings altså :P. Noen som er bitt av basillen nå eller? :P

Det gjorde hun ja,og det så ut som om de hadde vært i ringen mange,mange ganger før.

Veldig bra av begge to :lol:

Willy er bedre enn den tjukke han da,vi har en for hanner og en for tisper vi,og det var flere høyere poengsummer enn Tjukkågo hvis vi blander inn damene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer IKKE å holde tett lenger!

Lupin til Anette ble andre beste hann-valp i dag! :lol:

Og Kasko fikk Cert og BIM. :) (debuten hans)

Gratulerer til Oppdrettere Tøfflus og Yodel, og grattis til Anette!

Det var som en penny historie - de kom ut fra 'intet' kastet seg i det, og vant! :)

Og Certet glemte du å nevne Anette *ler* Gratulerer!

Gratulerer til Gross og Willy med 3. best på mestvinnerlista :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...