LilleZara Skrevet 9. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. September 2011 hvor har du kjøpt de her? Skal ha meg sånne til vinteren, pga gummien tror jeg de henger lettere på pelsen og at de er mer vanntett en de jeg har nå. De er kjøpt her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 28. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. November 2011 En liten video fra idag Ingen trenger kommentere snakkinga mi,vi høres vel alle litt teite ut nå vi snakker til hundene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 28. November 2011 Rapporter Share Skrevet 28. November 2011 Så rar hun ble med marken! Mine bare dæljer til de, eller spiser de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 28. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. November 2011 Så rar hun ble med marken! Mine bare dæljer til de, eller spiser de. Ja,hun pleier somregel bare lukte litt å gå videre,så vet ikke hva hun holdt på med der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 28. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. November 2011 I helgen prøvde jeg meg på en liten juleshoot med Zara. Som endte opp like misslykket som i fjor Zara er superentusiastisk! Hun er selvsikker og vet hva som skjer! Fokuserer fint på det vi driver med! Har du noen gang sett en så glad hund?? *mumle noe om hvis blikk kunne drepe..* Zara følte seg så i slaget at vi tok noen ekstra bilder også! Forventer at dyrebeskyttelsen dukker opp på døren etter dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 4. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2012 Zara er 20mnd om noen dager,så da trengs en liten oppdatering:) Har ikke fått tatt så mye bilder den siste tiden,da jeg trodde kameraet mitt var ødelagt. Viste seg at det bare var på en rar innstilling Men har fått knipset en del av henne idag *dele opp* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 4. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2012 Laget et lite leverpostei"spor" Zara springer i håp om å finne flere spor Verdens søteste lille rumpe Rulte seg i godlukt er viktig! OMG! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 4. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2012 For et nydelig hode hun har Kjempeflott jente, altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 4. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2012 For et nydelig hode hun har Kjempeflott jente, altså! Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 4. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2012 Vakre godjenta! Hun er en av de peneste dachsene jeg har sett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 5. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2012 Vakre godjenta! Hun er en av de peneste dachsene jeg har sett Åhhh,tusen takk! Godt det ikke bare er jeg som ser det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 20. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2012 Update Først noen bilder tatt i går og så div. mobilbilder Linselusen min Gliiis (mobilbilder) *dele opp* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 20. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2012 Sånn ellers,så har vi fått bestillt ryggrøntgen til Zara. Er ikke før i mai,men godt å bare få det på plass Håper på gode resultater! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 20. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2012 For et nydelig lite sjarmtroll Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 20. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2012 For et nydelig lite sjarmtroll Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 20. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2012 Definitivt en av de fineste dachsene jeg har sett, hun er peeen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 20. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2012 Definitivt en av de fineste dachsene jeg har sett, hun er peeen! Så deilig å høre! Tusen takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjollebolle Skrevet 21. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2012 Hun er knallsøt! Første hunden min var en omplasseringsdachs, må si jeg kjenner igjen mange av uttrykkene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 21. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2012 Hun er knallsøt! Første hunden min var en omplasseringsdachs, må si jeg kjenner igjen mange av uttrykkene Takk! Ja,er helt utrolig mange uttrykk på disse pølsene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergenslabb Skrevet 21. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2012 Hun er kjempefin! Syns de langhårete dachsene ser så elegante og flotte ut. Samtidig kan de være morsomme og tullete og utrolig skjønne. Jeg er så valpesyk for tiden og vil ha enda en hund, gjerne en liten dachs til. Men jeg skal være tålmodig og vente til Echo er litt eldre. Hvilken sele bruker dere til henne forresten? Jeg har prøvd to ulike seler, men den ene hadde dårlig passform og den andre virker som om den hemmer bevegelse. Har ikke forsøkt en y-sele enda, tror det blir neste valg. Kjøpte på nettet sist - denne gangen vil jeg ta ham med til dyrebutikken for å prøve selene først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 21. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2012 Hun er kjempefin! Syns de langhårete dachsene ser så elegante og flotte ut. Samtidig kan de være morsomme og tullete og utrolig skjønne. Jeg er så valpesyk for tiden og vil ha enda en hund, gjerne en liten dachs til. Men jeg skal være tålmodig og vente til Echo er litt eldre. Hvilken sele bruker dere til henne forresten? Jeg har prøvd to ulike seler, men den ene hadde dårlig passform og den andre virker som om den hemmer bevegelse. Har ikke forsøkt en y-sele enda, tror det blir neste valg. Kjøpte på nettet sist - denne gangen vil jeg ta ham med til dyrebutikken for å prøve selene først. Takk! Det er morsomt,for hun ser feminin og elegant ut,og så er hun egentlig DEN gutte-jenta og ikke elegant i det heletatt! :lol: Jeg er også valpesyk! Zara nærmer seg jo passende alder til at vi skal kunne ha en til,men samboeren min sier det holder med en Men vi får nå se,jeg skal nok grine meg til en pølse til Edit: Glemte å svare på selespørsmålet! Vi har en y-sele,men det virker ikke som hun synes den er så god Er vanskelig det der med seler altså... Vi har også denne,å den sitter godt,men tror ikke den tåler allverden,og den er "lett" å snike seg utav hvis man drar hunden etter seg om du fatter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergenslabb Skrevet 21. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2012 Samboeren min er litt skeptisk han også, men jeg tror jeg skal få ham på gli så snart Echo blir litt eldre. Tenker at han bør være minimum 1,5 år, helst over to år. Det er vel også litt individuelt når hunden blir voksen, eller voksen nok i det minste. Jeg har sett på en rekke hunderaser og har blant annet kommet frem til at en Japansk Spisshund kunne vært en fin hund nummer to. Men jeg kommer alltid tilbake til disse herlige dachsene, og vil så gjerne ha en til av dem. De trives vel også godt i selskap med hverandre, så vidt jeg har forstått. Dessuten er det jo ni forskjellige raser å velge mellom, selv om det reelle valget for oss nok er tre, i og med at samboeren er veldig skeptisk til å få en hund som er mindre enn Echo. Lykke til med overtalelse av samboer! Heier på deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 21. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2012 Samboeren min er litt skeptisk han også, men jeg tror jeg skal få ham på gli så snart Echo blir litt eldre. Tenker at han bør være minimum 1,5 år, helst over to år. Det er vel også litt individuelt når hunden blir voksen, eller voksen nok i det minste. Jeg har sett på en rekke hunderaser og har blant annet kommet frem til at en Japansk Spisshund kunne vært en fin hund nummer to. Men jeg kommer alltid tilbake til disse herlige dachsene, og vil så gjerne ha en til av dem. De trives vel også godt i selskap med hverandre, så vidt jeg har forstått. Dessuten er det jo ni forskjellige raser å velge mellom, selv om det reelle valget for oss nok er tre, i og med at samboeren er veldig skeptisk til å få en hund som er mindre enn Echo. Lykke til med overtalelse av samboer! Heier på deg. (La til noe i posten over,bare i tilfelle du ikke så det) Tror nok vi også ender opp med en dachs til Selv om det finnes utrolig mange raser jeg kunne tenkt meg å "prøve",så er det som du sier ett eller annet som gjør at man vil ha en dachs til Tror ikke vi skal ha noen av de mindre størrelsene vi heller,har i tillegg inntrykk av at det er mer sykdom ol. på de. Lykke til du også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snickers Skrevet 21. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2012 Søtnosen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 21. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2012 Søtnosen! Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts