Gå til innhold
Hundesonen.no

Årets julekort

Whoopsis

Recommended Posts

• Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Mange fine julekort dere har laget :ahappy:

Jeg får sende er stort ønske til juløenissen om kjære nisse kan du være så snill å gi meg et fotoapperat til jul. Så kanskje neste år ja da kanskje kan jeg væremed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvordan jeg prøver finner jeg ikke noen mulighet til å kopiere bilde adresse, og de %7Boption%7D taggene kommer heller ikke av seg selv:-(

Last opp bildet på f.eks www.photobucket.com der kommer det opp en URL adresse under bildet. Kopier denne. Når du så er inne i en tråd trykker du på det lille bildet av treet (under der du kan redigere skriftstørrelse etc) lim inn bildearessen der. Da bli Img tegnene satt på automatisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvordan jeg prøver finner jeg ikke noen mulighet til å kopiere bilde adresse, og de taggene kommer heller ikke av seg selv:-(

[img]http://d2yq0g4vt6ipuo.cloudfront.net/90/bf/i39436176._szw440h440_.jpg[/img]
[/code]

Der har du julekort bilde linken din med IMG tagger :rolleyes2: jeg bare høyreklikket og valgte copy image url :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke noe julekort i år, i mangel på kamera. Så jeg legger ut et bilde jeg tok nå av Chessea som har fått juleroen over kroppen og har lagt seg godt til rette i godstolen i stua.

Dere får unnskylde den ikke-utstillingsegnede pelsen på henne, da.. Hun er veldig søt som sau synes jeg. :rolleyes2:

165641_10150348552550123_808760122_16056799_7134063_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...