Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesonens Julekrim

Julenissen

Recommended Posts

Ingvild prøvde også å få folk i litt bedre humør. "Vel.. Dagens høydepunkt er i det minste at vi fant ut hvem hjernen hørte til! Det er ihvertfall ikke TO lik der ute.."

:P:P

Elsker hvordan du har fått med sånne små detaljer!

Men altså. ER ikke det et lyspunkt da? :P

Enn så lenge iallefall???

Jeg lurer på hva vi gjorde med kroppen til labbis, for hvis det er sånn at Willy har bitt henne, og man da blir til varulv... så kan det jo hende hun våkner og kommer og prøver å ta oss...

Kanskje derfor jeg ikke har kommet til sørgefasen, for hun er nok ikke helt død!...

:P Nei, nå må du slutte å skremme oss her. Jeg har nemlig blitt hoppeslafset av Willy... Hvordan smitter det???? :P

Prøve å kose seg videre med kakao og boblebad Det hørtes koselig ut, nå som hjernen er ryddet bort eller fortært eller noe. For det er den vel? Tøfflus?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 787
  • Created
  • Siste svar

:P Nei, nå må du slutte å skremme oss her. Jeg har nemlig blitt hoppeslafset av Willy... Hvordan smitter det???? :P

På Wikipedia står det at man må bli bitt, men man forandrer seg uansett kun ved fullmåne.. men det er altså 21. desember (ifølge månekalender).

Jeg skal ihvertfall ikke la Tinka eller Chico leke med Willy altså... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingvild prøvde også å få folk i litt bedre humør. "Vel.. Dagens høydepunkt er i det minste at vi fant ut hvem hjernen hørte til! Det er ihvertfall ikke TO lik der ute.."

Jeg vet det har blitt sitert før, men :P :P :P

Hvordan pokker skal jeg få tak i en god förvert nå da?! :P

Jaja Strider flytter til uken så da får vel Ikke komme hit da.

*fortsatt mer opptatt av IKKE enn at Labbis er død og uten hjerne* :P

:P

Stakkars Labbis :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyhhhh ! Verdens snilleste kosegris kan da ikke ha slike tendenser??? :P

Det ække Willy,det er ullavleggeren som oppholdt seg her igår.... Satte ingen spor og beveget seg lettere enn vinden...

Bare Gross som oppdaget det...sikkert fordi det var avlegger etter en "voksen" mann.

Slutt å gre dyret!!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dakkar Willy, han er nok ikke morderen!

Forresten så går Cita til Mona eller Ingvild (de får sloss om det), Tia går til mamma og Ikke går tilbake til Jeanette såklart. Kanskje det var en av de som drepte meg for å få hundene mine? :P

Ja, du vet jo hvor mye jeg savner å ha hund, så... :P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ække Willy,det er ullavleggeren som oppholdt seg her igår.... Satte ingen spor og beveget seg lettere enn vinden...

Bare Gross som oppdaget det...sikkert fordi det var avlegger etter en "voksen" mann.

Slutt å gre dyret!! :P

Kanskje jeg rett og slett bare må klippe ham - og brenne håra? :P

.... men så kom jeg til å tenke på at Toril jo har trent hardt i hele sommer og høst med vedhogst... Sterk - og har øks :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, da kan man allerede begynne å skimte noen mulige motiv her: Jeanette er sjalu fordi Ikke viser gode tendenser når det gjelder lydighet, Ingvild er syk av lengsel etter hund (men hvorfor i all verden skaffer hun seg ikke bare en hund da, f.eks. henter Tinka, istedet for å drepe en kompis?!).

Jeg synes den undulaten ser litt skummel ut jeg ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dakkar Willy, han er nok ikke morderen!

Forresten så går Cita til Mona eller Ingvild (de får sloss om det), Tia går til mamma og Ikke går tilbake til Jeanette såklart. Kanskje det var en av de som drepte meg for å få hundene mine? :P

Hun er MIN! Jeg er eldst så jeg bestemmer!!

*Begynner nesten å like litt at labbis er død* :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P:P

Elsker hvordan du har fått med sånne små detaljer!

Haha! Akkurat det la jeg merke til også :P

For min del var dagens høydepunkt at jeg hvertfall ikke er morderen! :P Med mindre jeg skjærte ut min egen hjerne, but I doubt it!

Jeg har en mistenkt ihvertfall...

Jeg synes den undulaten ser litt skummel ut jeg ...

Mhm, holder en knapp på den jeg også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje undulaten er en hamskifter og egentlig er en sånn skrekk ravn? :P

just_freaky____by_kyluvlee.jpg

crow6ck1.gif

De bare sitter å venter på at vi skal gjøre noe dumt...

Liz_Young_Deer_Target_Crows.jpg

Slik at den kan plukke ut øynene våre *slurp*

Black-crow--53241.jpg

Hvor er 2ne da? Har disse døds-ravn-undulatene pikket henne i hel? Hun har jo mange nok av de liksom!? Eller kanskje det er Ikke-Pikke???

Eller kanskje hun har trent dødsundulatene til å kamoflere seg og angripe?! :)

Eller kanskje Caroline og JeanetteH prøver få bort fokusen fra Vampyr teorien, for alle vet jo at det er Zombier og ikke vampyrer som spiser hjerner. Men så er jo vampyrer himla smarte da... :)

trueblood_poster1_293306m.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fugler ER skumle! :)

I knooooow!

*klippe ekleste bildene evvver*

Hvor er 2ne da? Har disse døds-ravn-undulatene pikket henne i hel? Hun har jo mange nok av de liksom!? Eller kanskje det er Ikke-Pikke??? Eller kanskje hun har trent dødsundulatene til å kamoflere seg og angripe?! :)

Toooooooneeeeeee !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*fortsatt mer opptatt av IKKE enn at Labbis er død og uten hjerne* :)

Hahah, men du nektet jo for at du hadde avlet henne opp da. Så jeg vet ikke hvor opptatt du er av henne lengre :P

Kjempe morsomt! Gleder meg hver dag! Også sitter jeg å venter i spenning på at jeg kan få være med også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er 2ne da? Har disse døds-ravn-undulatene pikket henne i hel? Hun har jo mange nok av de liksom!? Eller kanskje det er Ikke-Pikke???

Eller kanskje hun har trent dødsundulatene til å kamoflere seg og angripe?! :hyper:

Toooooooneeeeeee !

Dere veit jo hva jeg kaller dem? Osama Und Laten & the Fugl Fighters :):P:blink::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere veit jo hva jeg kaller dem? Osama Und Laten & the Fugl Fighters :):hyper::P:)

Og i samme hytte finnes et vaskeekte avkom av selveste Talliban :blink: I smell conspiracy!

Oi - og nå tok dette brått en litt mer internasjonal vending ser jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det hardner til nå, Siri.

Og kanskje noen har gjort noe fa****skap med den rååsa neglelakken til LinKr også så neglene hennes bare etser bort. :)

En vet aldri, det er noe muffens med stemningen på den hytta, spør du meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i samme hytte finnes et vaskeekte avkom av selveste Talliban :) I smell conspiracy!

Man skal ikke tulle med terrorist-undulater, særlig ikke når de har backup av Talli-ban! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...