Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesonens Julekrim

Julenissen

Recommended Posts

Marsvin er søte de. Vi hadde en hel hurv da vi bodde i en 50kvm stor studentleilighet. De hadde en stoooor hjemmesnekret greie som lignet mye på en valpekasse. De het Rosa Luxemburg, Alexandra Kollontay og Carl Marxvin. Carl måtte stå i et eget bur mye av tiden, forståelig nok. Rosa hadde to kull, hvis jeg husker riktig. Alexandra døde ung, stakkar. Hun var Sara sin. Sara (fire år) sa at hun ville ha den selv om den var død. Det fikk hun ikke.

Og der har vi en opplagt kandidat til morderen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 787
  • Created
  • Siste svar

Forøvrig tror jeg fortsatt litt på Tøfflus jeg Kanke stole på gale myndedamer, kan man vel???

Men det er noe mistenkelig med Dratini også altså a015.gif

Og hva med Raksha??? Hun har jo motiv og alltingen! Også går hun på Valium! p045.gif

Øyh!

Raksha jah! Hun ble heller ikke diskutert i dagens epiosode, enda så mye hun blir mistenkt her inne..! Hmmm... Kanskje kanskje... Men jeg tror fortsatt aller mest at det er Dratini, men Raksha ligger på en god nr. 2! :wub:

:wub:

Hey! Jeg gjør da ikke en flue fortred? :wub:

*føle seg uglesett*

:hmm:

Holder en knapp på tøffeldamen jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig! Det er Ingvild HUNDELØS! Hun dreper alle på sonen sånn at hun endelig skal få seg hund! :wub::wub:

Guri altså, dette er altfor spennende :wub:

Den teorien er lansert og forkastet. Vi fant ut at det var mye enklere å kjøpe seg en hund eller hente Tinka enn å drepe masse mennesker! :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TonjeM a005.gif

Hvem skal da underholde oss med slike historier som får en til å knekke sammen av latter (etter at julekalenderen er ferdig også) Da da liksom???

Amy kan komme hit :wub: Jeg legger beslag på den damen pronto!

(Forøvrig ler jeg meg skakk- over at sonen hytta blir forvirret av hvem som er død eller ikke. :wub: Kanke si jeg har helt oversikten selv)

Blir det massemord i morgen mon tro, eller er morderen snart på vei til å bli tatt? Noen må da ha sett hvem som skjøt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The drama continues :wub: Spent på hvem som overtar Stridulf jeg :D Går han tilbake til oppdretteren tro?

:lol: Jeg regner da med at han blir med meg inn i døden - vi skal nemlig bli zombier vi! :wub: Eller kanskje ikke zombier, de er ganske så trege egentlig - finne noe annet undead - Night Angels da!

"Morderen er Ing ... ". Som i "Ingvild?" Eller "ingen av oss i dette rommet?"

Litt for opplagt med Ingvild tenker jeg..

TonjeM a005.gif

Hvem skal da underholde oss med slike historier som får en til å knekke sammen av latter (etter at julekalenderen er ferdig også) Da da liksom???

Amy kan komme hit :wub: Jeg legger beslag på den damen pronto!

*puste lettet ut* Lille basenji er sikret!

Weeeee. Jeg fikk være med i historien *små barn...* :lol: Snilleste soppen. :hmm:

:) Litt sånn jeg også!! Og så fikk jeg dø t.o.m.! *danse rundt* Og så er jeg slank (spikertynn faktisk), har hår som ikke henger rett ned og en kledelig blålilla kjole *kjempefornøyd*

Og drama queen også - tenk at jeg ikke bare kunne begynt med å si hvem morderen er da - så typisk meg altså - tar alt mulig rundtomkringting først liksom.. *ergre seg*

Men jeg tror jeg skulle begynne med å si "Ingen vi ville ha trodd i en million år" eller "Ingen levende, men Balrog feks" (Husk hva Balrog egentlig er!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wub: Jeg regner da med at han blir med meg inn i døden - vi skal nemlig bli zombier vi! :wub: Eller kanskje ikke zombier, de er ganske så trege egentlig - finne noe annet undead - Night Angels da!

For øyeblikket tror jeg muligens vi er de eneste som vet hva en Night Angel er :wub:

Ses snart Tonje, ha ett fint møte med ulven :lol:

Men jeg tror jeg skulle begynne med å si "Ingen vi ville ha trodd i en million år" eller "Ingen levende, men Balrog feks" (Husk hva Balrog egentlig er!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For øyeblikket tror jeg muligens vi er de eneste som vet hva en Night Angel er :wub:

Ses snart Tonje, ha ett fint møte med ulven :wub:

Må ikke gjøre noen avtaler med ulven vet du Jeanette! Jeg ble ferdig med siste bok idag :wub: Men man fikk utvidet sitt arsenal av vesener med tvilsom levende-status.. krul, ferali, titaner (tror ikke det er noen titan som er morderen - den ville man nok ha lagt merke til.. tror forresten Strider kunne vært/er nesten en ferali.. sulten med masse munner og tenner!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke gjøre noen avtaler med ulven vet du Jeanette! Jeg ble ferdig med siste bok idag :wub: Men man fikk utvidet sitt arsenal av vesener med tvilsom levende-status.. krul, ferali, titaner (tror ikke det er noen titan som er morderen - den ville man nok ha lagt merke til.. tror forresten Strider kunne vært/er nesten en ferali.. sulten med masse munner og tenner!)

Hysj! Jeg har ikke begynnt på den tredje enda!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner jeg er en smule skeptisk til denne Valiumgjengen, jeg. Hvem er det egentlig som passer på dem da? Hvem har oversikt over at DE er på samme sted hele tida? :wub:

Og hvem forer dem med valium, for eksempel? Og hvorfor? :wub:

Margrete fra fryseboksen: Takk til Rak og 2ne som vil ha Asti...

Willy skummel? Hæhhhh? Stakkars lille kosegrisen til mamsen sin....

162611_176674342359783_100000516542715_545745_4831391_n.jpg

Nei, som sagt før, Willy er ikke "bare stakkars lille kosegrisen." :wub: Dere er ikke så uskyldige som du vil ha det til.a035.gif

Soppen, du er utrolig! Så mange herlige detaljer du har lagt merke til. :lol: Gikk hver dag på Tenerife og gledet meg til å lese denne vanvittige storyen og nuhh er jeg tilbake. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvem forer dem med valium, for eksempel? Og hvorfor? :wub:

Soppen, du er utrolig! Så mange herlige detaljer du har lagt merke til. :wub: Gikk hver dag på Tenerife og gledet meg til å lese denne vanvittige storyen og nuhh er jeg tilbake. :hmm:

For det første, så er valium noe gærninge sitter og knasker i denne tråden, det er ingen som faktisk har gitt de det på hytta. :wub:

Ellers, tusen takk! Håper du har hatt en fin ferie, da! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den teorien er lansert og forkastet. Vi fant ut at det var mye enklere å kjøpe seg en hund eller hente Tinka enn å drepe masse mennesker! :wub:

Hahahah! Selvfølgelig, hadde jo egentlig vært for dumt om ingen hadde foreslått det tidligere, for det er jo en veldig god teori :wub::hmm:

Jeg følger med altså, jeg er bare litt distrè :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...