Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesonens Julekrim

Julenissen

Recommended Posts

• Svar 787
  • Created
  • Siste svar

Det er jo ikke for at du er skummel, men for at du pakker på meg undulater :lol:

Jepp, og nå er du oppe i 6, mens jeg har bare 1 c010.gif Jeg skal pakke de inn nå, så kan jeg sette de på trappa hos deg når jeg skal ut og shoppe julegaver etterpå c018.gif

Syns ikke hun ser så blid ut over mine groomin alltid :D

Jo to hunder samtidig ekke det dobbelthandling da :)

Hun bare spiller, hun liker all oppmerksomhet, hun.. hehe :P Og jo, det må jo være dobbelthandling når man handler dobbelt så mange hunder som de andre! :)

Fuglekvitrer? :)

:P Høres fortsatt veldig feil ut, syns jeg :P

Du, jeg lyver aldri jeg altså! Man trenger jo ikke alibi, den som er uskyldig :)

Alle lyver, Siri, særlig de som hevder at de aldri lyver :P

Pervers? Det er jo selvsagt en stor lettelse å vite hvem den armen tilhører slik at man slipper ytterligere etterforskning for å finne armens eier :).

Ja, drit i at folk dauer som fluer, bare man slipper å finne ut hvem sine kroppsdeler som ligger strødd rundt omkring, liksom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, og nå er du oppe i 6, mens jeg har bare 1 c010.gif Jeg skal pakke de inn nå, så kan jeg sette de på trappa hos deg når jeg skal ut og shoppe julegaver etterpå c018.gif

Du må legge ut bilde av innpakkingen! Eller enda bedre, video :lol::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun bare spiller, hun liker all oppmerksomhet, hun.. hehe :) Og jo, det må jo være dobbelthandling når man handler dobbelt så mange hunder som de andre! :)

Da er du en kald morder! For jeg har sovet meg igjennom det og tror ikke tippene sitter noe annet en benfrossen på trappen min nå :lol:

Er vi sikker på at 2ne er død eller at hun bare prøver få noen til å ta undulatene??

Selvsagt er dobbelthandling det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du en kald morder! For jeg har sovet meg igjennom det og tror ikke tippene sitter noe annet en benfrossen på trappen min nå :)

Er vi sikker på at 2ne er død eller at hun bare prøver få noen til å ta undulatene??

Selvsagt er dobbelthandling det!

Næææh, jeg har hørt at det å fryse ihjel er en behagelig måte å dø på, og det er helt klart bedre enn å bli kokt levende i microbølgeovnen, som også har vært under vurdering nå og da :)

Jeg er handlekraftig! En smule urovekkende at jeg både er ustoppet og handlekraftig, men :) Resident Aya :)

*ler*

Jaaaaaa, var du død allerede, du? Kan jeg evt skylde på at jeg også er død? :)

*ler mer*

Er ikke død - bare utstoppet! :D:lol::P

*får vondt i magen*

I denne sammenheng tror jeg det må bli Rest In Pieces...

*orker ikke å le mer*

:P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en høylydt krangel, og trusler ble servert, mange av dem fra Tøfflus. Dette gjorde at flere også ble litt nervøse, og ble enig om at det måtte være Tøfflus som var morderen.

Trusler faktisk :lol:

Etter at roen senket seg rundt Tøfflus, og de bestemte seg for at en tedrikkende slavedriver som Tøfflus umulig kunne giddet å drepe noen helt selv,

Satt ut jobben på anbud kanskje :ahappy:

Det var mange mistenkte som fort ble avskrevet, noen av dem var undulatene til ingen, siden alle som ville ha dem var døde.

:lol:

Kelpiene til JeanetteH ble også raskt diskutert som mulige mordere, helt til Caroline nærmest mistenkte seg selv.

:)

Ikke engang Dratini hadde sagt noe ”lurt” på en stund.

Hvor er Dratini? Driver hun bare å lusker rundt? :lol:

Jeg er så imponert over Soppen, fantastisk dyktig er du :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RTL var kanskje liten, men hun var veldig sta

:ahappy::lol:

Etter at roen senket seg rundt Tøfflus, og de bestemte seg for at en tedrikkende slavedriver som Tøfflus umulig kunne giddet å drepe noen helt selv, begynte noen å vende blikkene sine mot Siri og Willy. De var jo ikke helt riktig skrudd sammen, var de vel?

:lol::lol:

Betty mente det ikke hadde vært overraskende om Willy hadde drept noen, ihvertfall, og Caroline kastet seg på, og mente at hun alltid hadde synes Willy var skummel.

Willy skummel? Hæhhhh? Stakkars lille kosegrisen til mamsen sin....

162611_176674342359783_100000516542715_545745_4831391_n.jpg

”Hvis blikk kunne drepe,” sa Anette, og spurte om det var sannsynlig at Willy kunne skrive, og stoppe ut noen. Det var ikke så sannsynlig, ble de enige om, og Siri hadde vært så mye tilstede på alt mulig, at det kunne ikke være henne heller.

*Puhhhhh... sukke lettet ut*

*Og om jeg ikke blir drept på en bestialsk og blod måte, så dauer jeg antakelig av latter :lol:*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg var den neste på lista over de døde (dere har bare ikke oppdaget at jeg var død enda)? :ahappy::lol:

Nei, for du er jo morderen jo! Hvorfor?!?! :lol:

Alle de som stadig blir mistenkt som morder i denne tråden ble jo diskutert på hytta også, bortsett fra Dratini. Hvorfor? Fordi forfatteren ikke kunne komme med en unnskyldning, fordi DRATINI ER MORDEREN!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars de hjemløse undulatene :ahappy: Kom på noe tanta mi sa her om dagen da hun koste med Ludde, det var at undulater er så søte at hun får lyst til å klemme dem ihjel og plage dem, og at hun ønsker seg abonnement på undulater slik at hun får en ny å klemme og bite på hver måned. Kan jo annonsere et slikt abbonement på finn.no da, med alle disse som er hjemløse.

Nei fy **** så sykt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg knekker snart sammen av latter. Soppen tar oss virkelig på kornet

Willy skummel? Hæhhhh? Stakkars lille kosegrisen til mamsen sin....

162611_176674342359783_100000516542715_545745_4831391_n.jpg

k035.gif

Forøvrig tror jeg fortsatt litt på Tøfflus jeg Kanke stole på gale myndedamer, kan man vel???

Men det er noe mistenkelig med Dratini også altså a015.gif

Og hva med Raksha??? Hun har jo motiv og alltingen! Også går hun på Valium!! p045.gif

Siri & Willy blir muligens bare avskrevet som gale. n065.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, for du er jo morderen jo! Hvorfor?!?! :ahappy:

Alle de som stadig blir mistenkt som morder i denne tråden ble jo diskutert på hytta også, bortsett fra Dratini. Hvorfor? Fordi forfatteren ikke kunne komme med en unnskyldning, fordi DRATINI ER MORDEREN! :lol:

Oioi, her må jeg rette på meg selv litt ser jeg...

Jeg knekker snart sammen av latter. Soppen tar oss virkelig på kornet

k035.gif

Forøvrig tror jeg fortsatt litt på Tøfflus jeg Kanke stole på gale myndedamer, kan man vel???

Men det er noe mistenkelig med Dratini også altså a015.gif

Og hva med Raksha??? Hun har jo motiv og alltingen! Også går hun på Valium! p045.gif

Siri & Willy blir muligens bare avskrevet som gale. n065.gif

Raksha jah! Hun ble heller ikke diskutert i dagens epiosode, enda så mye hun blir mistenkt her inne..! Hmmm... Kanskje kanskje... Men jeg tror fortsatt aller mest at det er Dratini, men Raksha ligger på en god nr. 2! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars de hjemløse undulatene :ahappy: Kom på noe tanta mi sa her om dagen da hun koste med Ludde, det var at undulater er så søte at hun får lyst til å klemme dem ihjel og plage dem, og at hun ønsker seg abonnement på undulater slik at hun får en ny å klemme og bite på hver måned. Kan jo annonsere et slikt abbonement på finn.no da, med alle disse som er hjemløse.

Nei fy **** så sykt :lol:

Hun kan få et halvårsabbonement av meg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Opprett ny...