Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesonens Julekrim


Julenissen

Recommended Posts

Pippin&Symra ble funnet med børster og kammer over alt rundt seg, kvalt av den lange pelsen Symra hadde sluppet på kammene. SaraS ble panisk og utrøstelig. Hun gråt og gråt, og uffet seg over at hun ikke var klar for så mye pelsstell så fort. Hva skulle de gjøre med julekortet? Lurte hun også på.

Hva er vel tapet av en mor når man får masse pelsstell, og muligens må lage nytt julekort? :)

Tøfflus hadde gitt opp å kommandere Dratini rundt, og Dratini hadde ikke påpekt det åpenbare på en stund.

...hm...

Det ble muntrere mot kvelden, og den knasende lyden fra knekkebrød med nugatti gjorde ikke folk fullt så irriterte og deprimerte. Det vil si, helt til Caranthir ikke kom tilbake fra et toalettbesøk..

Har Caranthir glemt å slå ut med armene? Eller er dette Dodraugens verk? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 787
  • Created
  • Siste svar

Jeg nekter å bli sett på som den sunne! tantrumsmiley.gif

Og jeg vet hvem som er morderen her! Det er Yodel! (eller er hun død?) For i går hintet hun AK nå tråden at jeg måtte passe litt på at Rak fikk i seg skikkelig mat! AH! *skule på død eller levende Yodel*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! Jeg ville jo ikke dø!

Det er en skikkelig logisk brist her, for tenk! Man drar ikke lange hår av en beardis som skal stilles ut. Man fjerner underull og tover forsiktig uten å dra av overpels! Prøv å kvel noen med dotter av underull dere! :whistle:

Men når jeg nå er død: Sara, du må overta Symra, det er bare du som forstår henne! Pippin kan bo hos gubben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djervekvinnen ble kilt under beinet så hun falt ned stigen til hemsen, og døde, men Dratini er ikke død. :whistle:

Uæææh, det er for mange personer på hytta når en blander folk - hva om morderen har en agenda, men blingser og tar feil person?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nekter å bli sett på som den sunne! tantrumsmiley.gif

Og jeg vet hvem som er morderen her! Det er Yodel! (eller er hun død?) For i går hintet hun AK nå tråden at jeg måtte passe litt på at Rak fikk i seg skikkelig mat! AH! *skule på død eller levende Yodel*

:whistle:

a018.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2ne, som likte å gå mot strømmen, kom med noen motargumenter for å forsvare Caranthirs gode navn og rykte. ”Hvordan kan dere bare bestemme dere for at en person er morder, bare fordi hun ikke kom tilbake fra do i tide? Dere er jo en gjeng hodeløse høner, hør på dere selv, da! Dere kan ikke bare anta at noen er morder med en gang de ikke er i rommet, makan til baksnakking!” Sonisene ble skamfulle, og begynte å småmumle om andre ting.

Atte.. Jeg pleier ikke å være uenig BARE fordi jeg liker å gå mot strømmen, altså. Jeg pleier å være uenig fordi jeg veit jeg har rett - akkurat som denne gangen! Stakkars Carina, hva dere driver å beskylder henne for.. Tsk, tsk, tsk :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamen, vaskejobben behøver ikke være så ille - det er jo en ganske grei morder som lar de fleste dø ute og det ble da lite søl av de som var utstoppet? Og de som deiset ned i kjelleren kan jo bare ligge der, det er jo vinter mener jeg.. bare passe på at man ikke leier den hytta til sommeren for da er det mulig det blir et aroma-problem.. Forøvrig så er hunder gode å ha! Tenk så flinke de er til å slikke tallerkener så et et lik eller 2 behøver ikke bli så vanskelig mener jeg..*frenetisk antivasker som ikke er død enda*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Tralle rundt i sin egen verden, lykkelig uviten om alt som foregår* :whistle::)

Jeg kjenner jeg er en smule skeptisk til denne Valiumgjengen, jeg. Hvem er det egentlig som passer på dem da? Hvem har oversikt over at DE er på samme sted hele tida? :wub:

*revurdere tur til Rena om ei uke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får leve lykkelig i den lille stuen vår :)

Helt klart! Ignorance is bliss.

Jeg kjenner jeg er en smule skeptisk til denne Valiumgjengen, jeg. Hvem er det egentlig som passer på dem da? Hvem har oversikt over at DE er på samme sted hele tida? :whistle:

*revurdere tur til Rena om ei uke*

*fnis* aner ikke jeg - ikke mitt problem. :wub: Men vi gærninger kan da ikke drive å myrde folk. Tenk så opprørte vi hadde blitt av det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*fnis* aner ikke jeg - ikke mitt problem. :wub: Men vi gærninger kan da ikke drive å myrde folk. Tenk så opprørte vi hadde blitt av det. :whistle:

Eller tenk så rolige dere blir av å myrde litt.. få ut overskuddet liksom...

Siri - ta med Valium!! Du kan bruke det som avledning av Raksha hvis det skulle knipe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*fnis* aner ikke jeg - ikke mitt problem. :) Men vi gærninger kan da ikke drive å myrde folk. Tenk så opprørte vi hadde blitt av det. :whistle:

Hmmmmm... skeptisk...

Eller tenk så rolige dere blir av å myrde litt.. få ut overskuddet liksom...

Siri - ta med Valium! Du kan bruke det som avledning av Raksha hvis det skulle knipe!

Ja, nemlig! Jeg tror det er noen skjulte sider hos Valiumgjengen som trengs etterforskning her altså!!

Avledning ja - LURT! Men jeg har jo ikke sånt i skapet??? :wub::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Tralle rundt i sin egen verden, lykkelig uviten om alt som foregår* :whistle::)

Vi får leve lykkelig i den lille stuen vår :wub:

Valium kan få en til å gjøre rare ting, sant?

Eller hva om det IKKE er valium, men noe MrsPowers (hun er ikke død??) har mekket sammen for å få frynsenervete sonister til å utføre rare ting bare for å studere hva som skjer??

...eller var det en annen grunn til at Raksha fikk besøk av onkel blå?????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda godt jeg er død :aww: Ikke er jeg med på baksnakkingen, ikke er jeg moderen - også slipper jeg å vaske også!

Jeg vil være morderen jeg! Furten på at jeg er død :lol:

Forresten så har jeg glemt å skrive her etter at jeg døde at noen må ta seg av Blondie :lol: Og kjæresten. Kom å ta :P

Lurer på om Camilla er lei av å skrive :icon_confused: For vi krever krim neste år også! :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Så herlig at ferien din har begynt, og at du og hunden din skal nyte den sammen! Det høres ut som dere kommer til å få masse kvalitetstid sammen, noe som er så viktig. Når det gjelder naboene og hundevennen din, det er jo flott at de har så mye tillit til deg, men jeg skjønner godt at du ikke vil overta flere hunder! Det er jo en stor forpliktelse, og det er viktig å kjenne sine egne grenser. Håper dere får en fantastisk ferie sammen, du og hunden din! ❤️
    • Odin var også dement mot slutten, og det var tøft. Han hadde ikke samme uroen, han var bare forvirret, og ville være inntil oss hele tiden (nok en kombinasjon av døvhet/blindhet også). Vi fikk Eldepryl hos Renate Nydal, det hjalp litt en stund på uroen, men ikke store forandringer. Kan være verdt forsøket.
    • Du kan ta pulsen ved å kjenne på blodåren som går ned på innsiden av låret.
    • Frøkna her begynner å bli dement, og det er utrolig vanskelig å forholde seg til. Så snart det er "dødtid" hjemme begynner hun enten å vandre frem og tilbake, eller å gå i ring. Hvis jeg avbryter henne og tar henne med ut på tur eller trening "våkner" hun og er seg selv igjen, men hun må altså ha mental input hele tiden for å ikke gå inn i disse tvangshandlingene. Jeg antar at det i stor grad skyldes kjedsomhet og uro, men ettersom hun har en ødelagt skulder er det ikke mulig å gå lange turer med henne heller. Lite fysisk aktivitet bidrar helt sikkert til problemet. Hun går på Karsivan, men synes ikke det hjelper så veldig. Det er ikke noe særlig til livskvalitet sånn som hun har det nå, men jeg kan jo ikke underholde henne konstant. Er det noen som har hatt dement hund som har noen tips til hva jeg kan gjøre for henne? Andre typer medisiner som hjelper?
    • Jeg vet ikke hvordan det skilles mellom de ulike dachsrasene, men avlsrådet i raseklubben vil kunne hjelpe deg med dette. Jeg ser ingen grunn til at det skulle bli komplikasjoner hvis begge er friske, men det er mange andre hensyn å ta før man velger å avle, så ta kontakt med avlsrådet og be om hjelp der.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...