Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesonens Julekrim

Julenissen

Recommended Posts

Skrevet

En ting er ihvertfall HELT sikkert, og det er at dere ikke får noe krim fra DENNE kanten neste år ihvertfall!

Nå sitter jeg og river meg i håret for å komme på noe mer, jeg sliter allerede med å holde det gående til julaften, så snart får dere morderen avslørt. :icon_confused:

Jeg vedder på at det her er som en fødsel! Sånn i oktober-november neste år, så er det noen som spør "Haha, husker dere forresten Julekrimmen i fjor? Sånn må vi ha i år også!" Også husker vi bare hvor gøy det var, og hvor fantasifull det går ann å være. Vel, DETTE ER EN BESKJED TIL DEN FREMTIDIGE SOPPEN! Det er ikke så morro som du tror du husker! På slutten har du brukt opp alt det morsomme og spennende, og du kommer til å slite med å finne på måter å drepe folk på, OG ting sonisene kan finne på på hytta for at det ikke skal bli helt dødskjedelig! You are hereby warned. :aww:

• Svar 760
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

pft. Det der funker ikke Soppen. Prøvde meg på den under første fødsel, jeg. Og glemte helt til jeg var midt i nummer 2. Nå har jeg pokker meg glemt igjen, men nå er det stopp altså. Hakke plass til fler i bilen :icon_confused:

Gleder meg alt til neste års krim. For ikke å snakke om påskekrimmen!

a040.gif

Skrevet

Også venter vi i spenning på om cane blir eierløs. :aww:

Han ble visst det, og Ida. :icon_confused:

Har Caranthir glemt å slå ut med armene? Eller er dette Dodraugens verk? :aww:

Jeg døde på dass. :lol:

Atte.. Jeg pleier ikke å være uenig BARE fordi jeg liker å gå mot strømmen, altså. Jeg pleier å være uenig fordi jeg veit jeg har rett - akkurat som denne gangen! Stakkars Carina, hva dere driver å beskylder henne for.. Tsk, tsk, tsk :P

Nemlig! 2ne sier at jeg ikke er slem nok til å være en morder for tenk. :lol:

Dessuten tror jeg at det er fortelleren, også kalt Soppen, som er morderen!

Skrevet

pft. Det der funker ikke Soppen. Prøvde meg på den under første fødsel, jeg. Og glemte helt til jeg var midt i nummer 2. Nå har jeg pokker meg glemt igjen, men nå er det stopp altså. Hakke plass til fler i bilen :icon_confused:

Gleder meg alt til neste års krim. For ikke å snakke om påskekrimmen!

a040.gif

Men JEG laget en advarsel til meg selv! Fremtidige meg ER ikke så dum, tenk! :aww:

Dessuten tror jeg at det er fortelleren, også kalt Soppen, som er morderen!

Fortelleren, også kalt Soppen, ligger jo krøsta nedi kjelleren under kjøkkenet sammen med Huldra og *Marie*. :aww:

Skrevet

Fortelleren, også kalt Soppen, ligger jo krøsta nedi kjelleren under kjøkkenet sammen med Huldra og *Marie*. :aww:

Hvem er det som skriver historien da??? :aww: Og hvor nøye ble egentlig kroppene i kjelleren sjekket? :icon_confused:

Skrevet

Hvem er det som skriver historien da??? :aww: Og hvor nøye ble egentlig kroppene i kjelleren sjekket? :icon_confused:

Kanskje hun rakk å skrive ferdig før hun ble krøsta? Eller .... øøø .... hvordan blir det der. Eller kanskje hun skrev videre etter at hun døde, dere har da vel hørt om ghostwritere? :aww:

Skrevet

En ting er ihvertfall HELT sikkert, og det er at dere ikke får noe krim fra DENNE kanten neste år ihvertfall!

Nå sitter jeg og river meg i håret for å komme på noe mer, jeg sliter allerede med å holde det gående til julaften, så snart får dere morderen avslørt. :icon_confused:

Jeg vedder på at det her er som en fødsel! Sånn i oktober-november neste år, så er det noen som spør "Haha, husker dere forresten Julekrimmen i fjor? Sånn må vi ha i år også!" Også husker vi bare hvor gøy det var, og hvor fantasifull det går ann å være. Vel, DETTE ER EN BESKJED TIL DEN FREMTIDIGE SOPPEN! Det er ikke så morro som du tror du husker! På slutten har du brukt opp alt det morsomme og spennende, og du kommer til å slite med å finne på måter å drepe folk på, OG ting sonisene kan finne på på hytta for at det ikke skal bli helt dødskjedelig! You are hereby warned. :aww:

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!

Ser du ikke hva jeg skrev på den foregående siden?! Da må den som blir morder bli den utkårede til å skrive neste år :aww: Det er straffen!

Skrevet

Kanskje hun rakk å skrive ferdig før hun ble krøsta? Eller .... øøø .... hvordan blir det der. Eller kanskje hun skrev videre etter at hun døde, dere har da vel hørt om ghostwritere? :aww:

:aww:

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!

Ser du ikke hva jeg skrev på den foregående siden?! Da må den som blir morder bli den utkårede til å skrive neste år :lol: Det er straffen!

God idè! For jeg er allerede død, så jeg er vaffal ikke morderen og slipper dermed å skrive. :icon_confused:

Skrevet

Ser du ikke hva jeg skrev på den foregående siden?! Da må den som blir morder bli den utkårede til å skrive neste år :icon_confused: Det er straffen!

Moahahahahahahahahaaaa! Spørs vel om det blir så godt tatt imot av morderen, da! :aww:

Skrevet

Ser ut til at jeg er en forderdelig dårlig kampsport instruktør siden alle fortsetter å dø uten noen form for motstand :icon_confused:

Skrevet

Ser ut til at jeg er en forderdelig dårlig kampsport instruktør siden alle fortsetter å dø uten noen form for motstand :icon_confused:

Kanskje du bør belage deg på erstatningskrav fra de etterlatte :aww:

Skrevet

Nei! Jeg ville jo ikke dø!

Det er en skikkelig logisk brist her, for tenk! Man drar ikke lange hår av en beardis som skal stilles ut. Man fjerner underull og tover forsiktig uten å dra av overpels! Prøv å kvel noen med dotter av underull dere! :aww:

Men når jeg nå er død: Sara, du må overta Symra, det er bare du som forstår henne! Pippin kan bo hos gubben.

Den er grei, endelig får jeg beardis! :aww:

Hallo??? Sara er gæææærn! :lol:

Jeg kan ta rufsetrollet :icon_confused:

Pfffft! crazy.gif

Skrevet

De som ikke trengte støttekontakter fant seg også noen de kunne ”parre” seg med. Dratini og Fannhvit ble en naturlig match

:icon_confused:

Skrevet

De som ikke trengte støttekontakter fant seg også noen de kunne ”parre” seg med. Dratini og Fannhvit ble en naturlig match, og snart var alle klare til å sette i gang.

:icon_confused:

Desperasjonen lyste av øynene på de fleste, der de innhalerte knekkebrød og røyk; nesten samtidig.

:aww: fantastisk :aww:

Skrevet

Jeg vedder på at det her er som en fødsel! Sånn i oktober-november neste år, så er det noen som spør "Haha, husker dere forresten Julekrimmen i fjor? Sånn må vi ha i år også!" Også husker vi bare hvor gøy det var, og hvor fantasifull det går ann å være. Vel, DETTE ER EN BESKJED TIL DEN FREMTIDIGE SOPPEN! Det er ikke så morro som du tror du husker! På slutten har du brukt opp alt det morsomme og spennende, og du kommer til å slite med å finne på måter å drepe folk på, OG ting sonisene kan finne på på hytta for at det ikke skal bli helt dødskjedelig! You are hereby warned. :lol:

:aww: Jeg får passe på å beholde moderatorjobben og redigere dette til hvor fantastisk moro du hadde det mens du skrev! *lur smiley*

Jeg tror MrsPowers er morder! Eller Raksha, som alltid er innblandet, men aldri dauer! Også lurer jeg på hvorfor folk i det hele tatt tør å gå utenfor døren, dusje eller gå på do :aww:

Skrevet

Kan man bruke kampsport mot forgiftning da? Du må sannelig vise meg det da ihvertfall! :aww:

Skrevet

*Ler så jeg rister*

Fantastisk illustrasjon - men jeg er litt sånn bekymra for intelligensnivået vårt? Er vi egentlig forgifta hele gjengen - ER det røyk vi egentlig røyker? Er vi rett og slett miljøskadd etter å ha tilbragt alt for mye tid på Sonen ?

Skrevet

Ekke rart jeg døde for jeg er faktisk allergisk mot røyk :icon_confused:

Men ææææææææææææææææææ noen forgiftet meg :lol: :lol: Iallefall er ikke jeg morderen, med mindre jeg forgiftet meg selv :aww::aww:

Skrevet

Men ææææææææææææææææææ noen forgiftet meg :icon_confused::lol: Iallefall er ikke jeg morderen, med mindre jeg forgiftet meg selv :aww::aww:

hm..forgiftet seg selv..

Kanskje planen er å oppstå som skummende zombie og ta livet av oss andre?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Vi hadde en elghund som stod og ulte ved døra hvis det var løpetisper innen en mils radius (satt på spissen), og en annen elghund som ikke brydde seg i det hele tatt, så det er nok i alle fall til en viss grad individbetinget. Ellers har jeg bare hatt relativt små hunder (6-8 kg), men det har kun vært tisper, og de har vært veldig enkle mtp. løpetid (lite blod, ikke noe særlig hormonpåvirking mentalt utover at det skal markeres hver 5. meter på tur). simira nevner livmorbetennelse, jeg vet ikke om det er mer vanlig på småraser, men min forrige hund fikk i alle fall det. Men skal man ikke drive med avl eller andre raserelaterte aktiviteter er det jo ikke verre enn at man kastrerer.
    • Hvordan er rasene hunden er blanding av? Og ikke minst foreldrene? Det er jo ulempen med blanding, det er vanskelig å gjøre grundig research, men foreldrene og evt. tidligere kull kan jo gi indikasjoner. Hvis det er bevisst blandingsavl så ville jeg uansett håpet at de ikke ville avlet på en hannhund som er slik, men samtidig så ville de da kanskje ikke avlet på blanding heller, om de var opptatte av genetikk. Jeg kan ikke veldig mye om miniatyrhunder, jeg har kjent et par hannhunder som var slik du beskriver, og et par som er helt greie. Når det er sagt er jo tispene også "kjent" for mer gneldring og innbilte svangerskap og livmorbetennelse, så man velger jo litt sine onder. 
    • Hei! Jeg er helt ny i liten-hund-verden. Har tidligere hatt springer spaniel, boxer og schæfer, men skal nå få en liten blandingsrase.  Jeg er så usikker på valget av hannhund eller tispe! Personlig har jeg ikke en sterk preferanse, har hatt to tisper og en hannhund, og heller nok kanskje mer mot hannhunder. Men jeg hører fra mange med små hunder at hanner kan være veldig vanskelig å få stuerene, at de markerer inne og at de er så stressa rundt løpetid i nabolaget feks at de står og uler ved døra osv. Dette er ikke noe jeg har vært borti med store raser, verken min egen eller venner sine (vært aktiv i NRH og NBF-miljø i 15 år, så vært borti en del forskjellige raser) i det hele tatt, så er det en typisk type atferd for små hunder, eller er det mer individbetinget? Vi legger så klart til rette for rotrening og passe aktivitetsnivå osv osv.  Hadde vært fint å høre noe annet enn skrekkhistorier om små hunder, for akkurat nå lener jeg veldig mot tispe.
    • Vi har hittil foret vår valp på 13 uker med fire måltider om dagen og har planer om å gå ned til tre måltider om dagen. Ved fire måltider ga vi frokost ca 07-07.30, lunsj 12, middag 16 og kveldsmat 19.30.  hvilke tidspunkter forer dere valpene deres og hva har fungert for dere?
    • Hei @Betan, min erfaring strekker seg fra 2002 da jeg fikk min første bull-hund. Min første ambull ble født i 2007 og jeg har hatt mange verv i det norske raseklubbens styre, nå sitter jeg i den svenske klubbens styre. Jeg har som oftest hunder i par og jeg er utdannet innefor atferd men også jobbet som hundetrener i mange år. Nå for tiden konkurerer jeg med min ambull-tispe. Vi er i kl 3 i RL f.eks og har flere sporprøver bak oss, tatt i Sverige. Så erfaringen strekker seg fra egne hunder til mange av norges og sveriges ambuller. Holder det?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...