Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesonens Julekrim

Julenissen

Recommended Posts

Skrevet

Er det nå jeg skal si hva jeg gjorde ti helger for noen år siden i Trondheim? :ahappy:

Foreslår at jeg sender Eine ut for å apportere inn eventuelle kroppsdeler i skogen. Han er jo jaktlabbis, så det må han kunne. Synd hun med Lisa ikke er på sonen mer, så kunne hun sendt sine hunder.

Bare og sende Jackie :ahappy: ikke kommet så langt som Lisa da men :blink:

• Svar 760
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Nå begynner det visst å se ut som at den armen eventuelt hørte til julenissen???? Venter jo i spenning på neste del her men så langt er nissen borte vekk!! *men da har man lært noe nytt - nissen er av kjøtt&blod*

Skrevet

Bare og sende Jackie :ahappy: ikke kommet så langt som Lisa da men :blink:

Ja, vi gjør det. Eine stakkars måtte i så fall bare lite på genetikken og egentlig foretrekker jeg å ha Einebæret nært meg når det lusker mordere i skogen (og hytta?!) :ahappy:

Skrevet

Følger med her, men ingenting skjer. Hva er skjedd med nissen mon tro? *Skummel bakgrunnsmusikk* :ahappy:

Skrevet

Det er jo krim, da! Kanskje selve krimen har dødd?

Kriiiiise! Det var din arm!

Eller.. julenissen må jo ha visst at han skulle dø, siden han la ut julekalenderen før 12.. :S Forvirret her altså..

Skrevet

Stakkars, stakkars nissen. Dette er jo årets tragedie! Ingenting å se folkens, julen er avlyst for i år :ahappy:

Skrevet

Kanskje dere bare ikke får krim i dag? :ahappy:

:):D:ahappy:

Da jeg stod opp i dag var jeg kjempespent på hva som skulle komme... men da intet var skrevet i morges måtte jeg bare glede meg til i kveld da jeg var hjemme fra jobb, men hva ser jeg???? Intet tegn ??? Hvor skal dette ende? :blink:

Skrevet

Beklager barn! Nissefar har vært på prøvetur med sleden idag og alt har gått over stokk og styr! Krimmen er herved oppdatert.

Skrevet

:ahappy: Unskyld lill! Legge seg å sove litt så går det over. :ahappy:

*gumle videre på valiumen sin og tralle rundt i sin egen lykkelige verden*

Skrevet

Hva i alle dager er det som skjer? Nå begynner jo folk å overleve :ahappy:

Og takk og lov at krimmen kom ut :ahappy: Tankene mine begynte å svirre rundt...

Men hva i alle dager er det med lill.. hvorfor brølte hun ut? Så hun noe som ingen andre så? I vinduet f.eks.?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...