simira Skrevet 26. November 2010 Rapporter Share Skrevet 26. November 2010 Denne uken har jeg endelig fått sydd dekken til Kovu. Det er jo grisekaldt ute, og på onsdag frøs han faktisk for første gang som jeg har sett ihvertfall. Litt dårlige bilder (kan ikke bruke blits på refleksen), satser på å få tatt noen bedre ute i morra. Men nå er ihvertfall gutten både varm og synlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrineH Skrevet 26. November 2010 Rapporter Share Skrevet 26. November 2010 Flink du er! Er det ikke veldig vanskelig å sy dekken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 26. November 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. November 2010 Flink du er! Er det ikke veldig vanskelig å sy dekken? Ja og nei. Det kan gjøres veldig enkelt. Jeg har sydd en del forskjellig før, så jeg gjør det nok litt mer avansert enn nødvendig. Men veldig vanskelig er det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lissi123 Skrevet 26. November 2010 Rapporter Share Skrevet 26. November 2010 Så flink du er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anita F Skrevet 26. November 2010 Rapporter Share Skrevet 26. November 2010 Han ble jo riktig så flink, og så vil jeg tro han vises med all den refleksen Jeg hadde neppe klart å sy et dekken, jeg er imponert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 26. November 2010 Rapporter Share Skrevet 26. November 2010 Det var jo kjempefint! Og at bårelåsene (?) er reflekser var lurt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 26. November 2010 Rapporter Share Skrevet 26. November 2010 Det ser veldig fint ut Hva slags stoff har du brukt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 26. November 2010 Rapporter Share Skrevet 26. November 2010 Så kjempefint ut! Du er flink! Hvor gammel er han nå egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 27. November 2010 Rapporter Share Skrevet 27. November 2010 Veldig fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 27. November 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. November 2010 Det var jo kjempefint! Og at bårelåsene (?) er reflekser var lurt Nix, det er selvklebende refleksbånd. Et eksperiment med noe jeg kjøpte i England, som jeg synes funket veldig bra! Borrelåsen er skjult. Det ser veldig fint ut Hva slags stoff har du brukt? Noe vannavstøtende stoff som jeg kjøpte for å sy hestedekken da jeg var i England. Nylon-aktig men ikke noe jeg har sett her i Norge. Fôret med fleece. Så kjempefint ut! Du er flink! Hvor gammel er han nå egentlig? Stooor liten gutt! 5,5 mnd og 31 kg.Valpen min er snart unghund! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 27. November 2010 Rapporter Share Skrevet 27. November 2010 Såpass ja! Tiden flyr! Spørs hvor lenge han passer dekkenet da 5 kg nå, så har han tatt igjen Casper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 27. November 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. November 2010 Såpass ja! Tiden flyr! Spørs hvor lenge han passer dekkenet da 5 kg nå, så har han tatt igjen Casper. Det er laget så det er "regulerbart" i front og rundt magen, så det BØR holde en stund til, med mindre han blir mye lengre. Ække non dachs heller. Og veldig mye større blir han forhåpentligvis ikke, 6 mnd nå og den verste vokseperioden er ihvertfall over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar