Gå til innhold
Hundesonen.no

Kloklipp i Bergen?


simira

Recommended Posts

Vi er på en kjapp tur i Bergen, og jeg har glemt klosaksa... Klipper Odin ganske ofte for tiden, for å få nerven til å trekke seg tilbake.

Er det en dyrebutikk eller noe i nærheten av sentrum som klipper (helst uten å ta en formue for det)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er på en kjapp tur i Bergen, og jeg har glemt klosaksa... Klipper Odin ganske ofte for tiden, for å få nerven til å trekke seg tilbake.

Er det en dyrebutikk eller noe i nærheten av sentrum som klipper (helst uten å ta en formue for det)?

Vet ikkje om andre enn dyrleger som klipper, men kan jo hende andre vet. Tror nok det billigste for deg blir å kjøpe en ny klosaks, om det er ett alternativ for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damen på Midtun (den på Nesttun) pleier å klippe klør (og pels). :hmm:

Men hun er der bare av og til, så det kan være lurt å ta en telefon dit først og si i fra. Men det hendte jeg klippet klør selv av og til da jeg jobbet der.

Hun blonde dere snakker om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils. :hmm: Hehe!

Nei, det er ikke hun som står i kassen (da jeg jobbet der var det to blonde ...). :( Jeg jobbet der i fjor vår-høst.

Hahah! Da har jeg nok mast på deg en gang eller to, :(

Stakkars Nils :hmm: han må jo alltid gi meg rabatter han, :P Jeg liker hverfall å påstå det :P

Neei, hun blonde som.. kremt.. :Psminker seg litt rart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...