Gå til innhold
Hundesonen.no

Jentekveld


Imre

Recommended Posts

Jeg har bydd inn en gjeng herlige jenter til en jentekveld om en og en halv uke og nå trenger jeg litt hjelp med tips her:

- Mat (enkel og "billig")

- Aktiviteter/leker

- Ev tema

- Annet ???

Ingen av oss er spesielt jålete av oss så spa-tema og sånt går bort. Alle er hundemennesker, ganske crazye med relativt syk humor.

Noen tips???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en gang at alle skulle kjøpe noen små billige gaver hver (flere og helst morsomme) som vi skulle ha med oss. Disse skulle være pakket inn så "fint" som mulig. Da tok man alle gavene i midten av et bord og hadde 2 terninger som man skulle slå hver seg. De som fikk 6 skulle ta en gave. Hvis det var 2 6`ere skulle man ta to gaver. Når alle pakkene hadde blitt tatt skulle en ta tiden som ingen andre visste om (feks 20 min) og da skulle man ha en terning. Når man fikk 6 da skulle man stjele en gave fra en annen. Når tiden var gått ut åpner hver og en sin gave (så alle andre ser hva den har fått). Dette syntes vi var hysterisk morsomt, da alle ville ha gavene og det var mange morsomme gaver for en billig penge :lol: Sorry, jeg er ikke så flink til å forklare :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mat kan jo være Taco, Tapas, pasta eller liknende? Kanskje ikke så storslagent men.. :lol:

Når det gjelder aktiviteter kan dere spille det spillet der manhar et kort med et navn på(en kjente person, tegneseriefogur, hunderase osv). KOrtet holdes opp mot pannen så man ikke ser det selv. Så skal man spørre spørsmål for å finne ut hvem man er. Førstemann vinner osv. Det er alltid morro å holde på med.

Sett på en hysterisk komedie, selv om de ikke er alltid lette å finne.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal ha det enkelt, er det vel ingenting som er så enkelt som ost og kjeks. Om du vil gjøre det billig, ber du alle ha meg seg hver sin favorittost, så kan du stå for noe godt brød og bra tilbehør. De fleste vil jo gjerne ha druer og paprika til, men det er også veldig godt med marmelade, valnøtter, ferske fiken og honning til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså - kjærringer skravler. Trenger man flere aktiviteter da da ? :hmm: *nei, trenger ikke å nevne at jeg synes det blir litt for påtatt "morsomt" å drive med selskapsleker og sånt i godt lag. Det holder med en god prat liksom... *.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Mat, vin, brus, snop.. Resten ordner seg sjæl. Mat: jeg syns det er innmari lettvindt med lasagne eller gryterett, med litt grønn salat og ett godt brød til. Det er ihvertfall rimelig og godt. Kjøpe en tre liter med rødvin som du liker (jeg personlig liker best italienske viner) ett par 1 1/2 l med brus og passelig med snop og chips- en haug med damer: det høres ut som en perfekt kveld spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...