Justisia Skrevet 20. April 2016 Rapporter Share Skrevet 20. April 2016 Hvilke farger er det greit å vise black/tan og Liver/tan hund i? Er ikke spesielt glad i hvitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 20. April 2016 Rapporter Share Skrevet 20. April 2016 6 minutter siden, Justisia skrev: Hvilke farger er det greit å vise black/tan og Liver/tan hund i? Er ikke spesielt glad i hvitt. De gangene jeg har stilt min b/t har jeg brukt en grå "dress" med hvit genser og hvite sko Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 13. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2017 Kva kan passe av utstillingsklær til NEG? Ser dei aller fleste går i tur-/jaktklær, men tenkte det kanskje kunne vert greit med noko litt finare til NKK utstillingane Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chako Skrevet 13. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2017 Kva kan passe av utstillingsklær til NEG? Ser dei aller fleste går i tur-/jaktklær, men tenkte det kanskje kunne vert greit med noko litt finare til NKK utstillingane [emoji14] Rødt, hvitt og blått?[emoji28]Sent fra min SM-G925F via Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MerlePerle Skrevet 20. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2017 Folkens, trenger hjelp. Fikk denne nydelige jakken i posten i dag men kan returnere. Kan jeg stille eurasier og aussie i denne? Det er softshell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildlife Skrevet 20. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2017 4 timer siden, Lille Logre skrev: Folkens, trenger hjelp. Fikk denne nydelige jakken i posten i dag men kan returnere. Kan jeg stille eurasier og aussie i denne? Det er softshell. Det syns jeg absolutt? Her er slik jeg pleoer stille. I min rase er det ikke så mye dilldall. Mest vanlige hverdagsklær. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 20. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2017 En dressjakke og rene hele bukser og fornuftige sko så er du kommet langt Her er det jeg kler meg i: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 27. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2017 På 20.3.2017 at 4:10 PM, Lille Logre skrev: Folkens, trenger hjelp. Fikk denne nydelige jakken i posten i dag men kan returnere. Kan jeg stille eurasier og aussie i denne? Det er softshell. Den var skikkelig stilig jo Døds kult at den er softshell også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts