Gå til innhold
Hundesonen.no

Angrep fra den gode fe!

Mirai

Den gode fe  

100 stemmer

1. 1.

• 2 ekstra timer i døgnet frem til nyttår 2010
      1
    • Hunden din får cert og BIR på neste utstilling
      2
    • Uønsket kroppshår forsvinner av seg selv på magisk vis
      5
    • 100% innkalling på hunden(e) dine
      12
    • En mann som skifter dekk og olje for deg de neste 5 årene
      0
    • At du aldri trenger å plukke opp etter hunden din igjen
      0
    • Ny og bedre jobb
      15
    • 10% mindre kroppsfett
      8
    • Finere pupper/brystkasse
      1
    • Hoppe i senga med person av valgfritt ønske
      0
    • 100 000,-
      56

Recommended Posts

Jeg valgte finere pupper. Nå er det ikke fordi de er så innmari stygge ( joda de er det) men de er for store! Jeg kunne valgt 100000 og brukt pengene på operasjon, men da må man jo ta masse hensyn og hvile og det kan bli komplikasjoner og slikt, mens den gode fe fikser dette på to sek, og jeg har da mindre pupper uten alt styret :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det valgene jeg får, så vil jeg ha 100.000 kr fordi jeg er kronisk blakk bestandig, og da kunne jeg ha oppgradert tv'en, pc'en, kjøpt et kamera med videofunksjon, skifta ut møblene på "barnerommene" (de er jo strengt tatt ikke barn lenger), shoppa nye klær til oss alle og kjøpt inn julegaver uten å for en gangs skyld måtte vri og vende på hver eneste krone.. Og fordi at de andre alternativene ikke frister så mye, because:

1) Jeg er Sara Sjukling og har mange nok timer i døgnet som jeg har..

2) Det er ikke så viktig at hunden min får cert og blir BIR - det er ikke viktig nok til at jeg husker å melde på til utstilling engang.. hehe

3) Jeg har ikke noe behov for at uønsket kroppshår skal forsvinne på magisk vis..

4) Jeg har høy nok prosentvis innkalling på hundene mine :heart:

5) Jeg har en mann som skifter dekk og olje på bilen min.. Jeg har faktisk to - pappa og lillebror :lol:

6) hehe - Jeg syns ikke det er noe stress å plukke opp etter hundene mine jeg :)

7) Ny og bedre jobb hadde vært fint, men først må det avklares at jeg KAN jobbe :getlost:

8) 10 % mindre kroppsfett, det burde jeg klare å fikse sjøl, om jeg gidder.. Det er bare å kutte ut den daglige sjokoladen.. hehe

9) Jeg har ganske fine pupper jeg, om jeg får si det selv (og det får jeg :P )

10) Og pga 9 så får jeg stort sett oppfylt nr 10.. hehe (jeg veit, jeg virker overlegen nå, men det er liksom ingen uoppnåelig jeg kunne tenkt meg å hoppe til køys med, så hvorfor bruke opp et ønske på noe sånt? *flir*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk overrasket over at så "mange" allerede har valgt 100% innkalling! Jeg tok selv ny og bedre jobb. På lang sikt er det noe som kan gjøre meg mye mer fornøyd og generelt lykkelig enn at hunden ikke kommer hver gang jeg roper. Samt for å være litt negativ så varer jo mitt liv relativt mye lenger enn hunden :-|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penger!

Så jeg kan kjøpe bil, julegaver, tørketrommel og oppvaskmaskin.

1) Timer har jeg nok av, får alltid tid til det jeg skal

2) Fredrik er verdens fineste, trenger ikke rosseter for å fortelle meg det

3) Uønsket kroppshår? Hvor? :heart:

4) Fredrik har blit meget flink på innkalling de siste ukene.

5) Har ikke bil, men om jeg får det så har jeg kunnskapen og erfaringen til å gjøre det selv!

6) Tar meg to sek, har godt tid jeg :lol:

7) Studere og ønsker ikke jobb, dessuten har jo eg nok penger om eg plutselig for 100000 på kontoen

8) Hadde jeg hatt noe ønske om det hadde jeg ikke spist muffins til frokost :)

9) Nokså forøyd her og jeg :getlost:

10) Penger, flott hund og pupper fikser vel dette :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger pengene :heart:

2 ekstra timer i døgnet frem til nyttår 2010 DET hadde vært noe, men det var bare frem til nyttår da... Jeg trenger det i minst 6 år til!

Hunden din får cert og BIR på neste utstilling Håper ikke noen velger dette fremfor 100.000 :lol:

Uønsket kroppshår forsvinner av seg selv på magisk vis Det kan man fint fikse med 100.000 kr :)

100% innkalling på hunden(e) dine Det hadde også vært ganske greit, men innkallingen til Tia er ikke så ille da :getlost:

En mann som skifter dekk og olje for deg de neste 5 årene Det skal jeg klare selv! Hvis ikke må jeg få meg handy kjæreste

At du aldri trenger å plukke opp etter hunden din igjen Neh, det er en vane

Ny og bedre jobb Har ikke tid til å jobbe

10% mindre kroppsfett 10% er ganske mye *titte ned på lille kroppen*

Finere pupper/brystkasse Fornøyd med puppene mine, jeg :P Enn så lenge

Hoppe i senga med person av valgfritt ønske Gi personen 10.000 av dine 100.000 og jeg tror de fleste er villige :P

100 000,- Yup!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 ekstra timer i døgnet frem til nyttår 2010 Da hadde jeg bare fylt de opp med enda flere aktiviteter, og så hadde jeg hatt det akkurat like travelt som nå.

Hunden din får cert og BIR på neste utstilling Fullstendig uviktig!

Uønsket kroppshår forsvinner av seg selv på magisk vis Det er ikke så ille ... Tar tross alt ikke SÅ lang tid å fjerne (dessuten er jeg gift og det er høst, så mye av kroppshårfjerningen har gått ut for sesongen:P)

100% innkalling på hunden(e) dine Jeg har det helt fint med innkallingen som jeg har!

En mann som skifter dekk og olje for deg de neste 5 årene A) Jeg har det B) Jeg klarer selv

At du aldri trenger å plukke opp etter hunden din igjen 'Plukker aldri opp ... Hehe. Neida, jeg plukker opp når jeg går steder jeg må plukke opp, som er sånn ca sjelden

Ny og bedre jobb Jeg velger denne, hvis jeg kan få utsatt det et og et halvt år, og kan bli ferdig med skolen først. Da vil jeg gjerne ha drømmejobben ventende på meg, takk.

10% mindre kroppsfett Klarer jeg og selv ... Om motivasjonen bare blir høy nok!

Finere pupper/brystkasse Er veldig fornøyd med puppene mine :getlost:

Hoppe i senga med person av valgfritt ønske Hvis jeg på magisk vis kunne gjort det uten å være utro så ... :heart: Neida, det går bra det og!

100 000,- Fristende - men med drømmejobben min følger det med en heftig lønn, så trenger ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 ekstra timer i døgnet frem til nyttår 2010 Som 2ne sa; jeg er frøken sjuk, og døgnet har allerede litt for mange timer.

Hunden din får cert og BIR på neste utstilling Pff, hun er verdens peneste uansett :getlost:

Uønsket kroppshår forsvinner av seg selv på magisk vis Sliter ikke så mye med det uansett.

100% innkalling på hunden(e) dine Synes jeg har god nok kontroll allerede :heart:

En mann som skifter dekk og olje for deg de neste 5 årene Det gjør mannfolket. Uansett har jeg alltid skiftet dekk og olje selv før jeg fant ham.

At du aldri trenger å plukke opp etter hunden din igjen Koster meg veldig få kalorier å bøye seg ned og plukke opp.

Ny og bedre jobb Har verdens beste jobb :lol: (de 30% jeg faktisk jobber)

10% mindre kroppsfett Til tider blir jeg i overkant slank, så det ordner kroppen selv.

Finere pupper/brystkasse Ok, denne var nesten fristende, men nei.

Hoppe i senga med person av valgfritt ønske Sover med drømmemannen hver natt uansett :)

100 000, And we have a winner! Som uføretrygdet har jeg alltid dårlig råd. Med 100.000 kunne jeg kjøpt ny (billig) bil, ny hund og kjøpt nye tursko, samt satt av resten på konto for uforutsette ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 ekstra timer i døgnet frem til nyttår 2010

-Trenger ikke, er ufør

Hunden din får cert og BIR på neste utstilling

-Chicka er blandingshund...

Uønsket kroppshår forsvinner av seg selv på magisk vis

-Har ikke så utrolig mye hår på uønskete steder, så det lille klarer jeg fort å fjerne selv

100% innkalling på hunden(e) dine

-Har god innkalling på hunden, hun kommer når jeg roper

En mann som skifter dekk og olje for deg de neste 5 årene

-Har ikke bil, men har vært med å skiftet både olje og dekk, så dette kunne jeg fixet selv

At du aldri trenger å plukke opp etter hunden din igjen

-Plukker opp hvis hun bæsjer på steder der folk går, men hun MÅ gjemme seg for å gjøre det og i buskas går jeg ikke inn i for å plukke opp

Ny og bedre jobb

-Er ufør og har egentlig drømmejobben, så ville ikke byttet

10% mindre kroppsfett

-Er ikke så stor fra før...

Finere pupper/brystkasse

-Fornøyd med det jeg har

Hoppe i senga med person av valgfritt ønske

Fristende men blir egentlig godt nok stelt med

100 000,-

JA TAKK! Er på flyttefot og pengene hadde kommet godt med til møbler osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får si som 2ne, jeg er Sara Sjukling og har dermed nok timer i døgnet foreløpig.

Høh, det har han jo fått et par ganger uansett, behøver ikke noe ønske for det. Kanskje litt verre med Ida, men det kan jeg heller leve med. :getlost:

Denne fristet egentlig, tenk å slippe alt det styret resten av sitt liv! Men som labbis sa, det kan man vel fint fikse med 100.000. :heart:

Synes jeg har grei nok innkalling på hundene mine, og skulle den ikke være det så fikser jeg det rimelig kjapt.

Høh, trenger ikke noen mann til sånt. :lol:

Det er ikke så ille at jeg vil bruke ønsket mitt på det.

Ny og bedre jobb

Denne fristet litt også, men må vel igjen si som 2ne..

10% mindre kroppsfett

Spørs om jeg har så mye å bli kvitt. Og om jeg har det, så kan jeg trene det vekk hvis det er så om å gjøre.

Finere pupper/brystkasse

Liker de jeg har jeg. :)

Jeg føler at det å være jente kommer med visse fordeler. Som at det er ikke vanskelig å få til dette hvis det skulle stå om. Menn er ikke særlige vanskelige.. :P

100 000,-

Yatakk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Som mange andre; Sara Sjukling og har alt for mange timer

-Artig, men ikke så himla viktig

-Valgte denne, har hår som en mann og det skal en del til for å bli kvitt det

-Unghund og forventer ikke 100% ennå

-Har det jeg :getlost:

-Plukker opp hvis hun bæsjer på steder der folk går, men han MÅ gjemme seg for å gjøre det og i buskas går jeg ikke inn i for å plukke opp

Ny og bedre jobb

-Om jeg hadde kunne jobbe, hadde jeg trivdes som slave/avlaster på gård/stall

10% mindre kroppsfett

-Er ikke så stor fra før...

Finere pupper/brystkasse

-Fornøyd med det jeg har

Vanskelig å velge mellom kroppshår og denne, men fant ut at sjangsen for å få drømmemannen i senga er større uten kroppshår :heart:

100 000,-

Med fare for å være ekkel, neitakk, trenger ikke :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 ekstra timer i døgnet frem til nyttår 2010 Jeg kunne gjerne tatt den men måtte vart lengre :)

Hunden din får cert og BIR på neste utstilling Tja, vi kommer vel dit en gang! og i helga er jeg jo alene så får vel BIR :P

Uønsket kroppshår forsvinner av seg selv på magisk vis Som labbis sa, om det trengs kan 100 000 fiksa det :P

100% innkalling på hunden(e) dine Nesten så jeg velger det over 100 000 altså.... fikk hjertet i halsen når jeg løp ut i nattkjole for å fange viltersen idag.

En mann som skifter dekk og olje for deg de neste 5 årene Har nok handy venner, uansett er både jeg og sambo er håpløse dekk skiftere så jeg betaler istedenfor :P

At du aldri trenger å plukke opp etter hunden din igjen Mine gjør fra seg inni kratt og på jorder :lol:

Ny og bedre jobb Hadde vært kjempedigg og fått drømmejobben tilbake, og da ville jeg jo ikke trengt de 100 000 !

10% mindre kroppsfett 10% er ikke så mye gitt i den store sammenheng :P Penger eller jobb istedenfor

Finere pupper/brystkasse de er helt ok

Hoppe i senga med person av valgfritt ønske Trengs ikke, har han alt :getlost:

100 000, jeg tror jeg velger jobb, for da vil de 100 000 komme, selvom penger hadde kommet godt inn nå :heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 ekstra timer i døgnet frem til nyttår 2010 Neeh, klarer meg uten.

Hunden din får cert og BIR på neste utstilling Artig med både cert og BIR - men totalt uviktig i den store sammenhengen.

Uønsket kroppshår forsvinner av seg selv på magisk vis Hadde vært praktisk og lettvint, og hadde jeg fått tre av disse oppfylt så mulig den hadde havnet på lista. :heart:

100% innkalling på hunden(e) dine Har fin innkalling på 2 av 3, det får duge :getlost:

En mann som skifter dekk og olje for deg de neste 5 årene Fikser selv. Dessuten har jeg mann som fikser sånt for meg om jeg vil.

At du aldri trenger å plukke opp etter hunden din igjen Det er sjelden jeg går steder jeg trenger å plukke opp, og de gangene jeg må det så syns jeg ikke det er noe pes.

Ny og bedre jobb Ja, takk! Dog kan fulltid gjerne vente i halvannet år (student). :lol:

10% mindre kroppsfett Fristende, man har tross alt litt vel høye fettlager. Men nei, heller ny og fin jobb! Det er lettere å fjerne fettet selv, enn å lande drømmejobben. Tror jeg.

Finere pupper/brystkasse Dette er vel et av få områder på kroppen min som jeg ER fornøyd med, så neitakk.

Hoppe i senga med person av valgfritt ønske Neeeh, uinteressant.

100 000,- Denne kom som god nr 2, for med 100 000 hadde jeg sluppet å ta vakter der jeg er tilkallingsvikar (nei, jeg trives aldeles ikke med det) og fått betalt ned litt her og der osv. Men nei, heller ny og bedre jobb, 100 000 er oppspist på null komma svosj, ny og bedre jobb har man (forhåpentligvis) glede av i mange år framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger 100% innkalling på hundene jeg.... For akkurat de siste prosentene som henger igjen på Bridie, er FORBANNA irriterende!!!

2 ekstra timer i døgnet frem til nyttår 2010 Nei, døgnet har mer enn nok timer...

Hunden din får cert og BIR på neste utstilling Nope, hvorfor skulle jeg absolutt ha det på hundene mine tro? Ikke avlshunder noen av dem. Og Bri er jo NUCH :heart:

Uønsket kroppshår forsvinner av seg selv på magisk vis Er så liten jobb med å fjerne det som bør fjernes, så nei

100% innkalling på hunden(e) dine Yepp!!

En mann som skifter dekk og olje for deg de neste 5 årene Har vel en som fikser sånn, men klarer det fint selv også.

At du aldri trenger å plukke opp etter hunden din igjen Ser ikke på det som noe stort problem, så det er en jobb jeg tar med glede for å ha hund

Ny og bedre jobb Hadde jeg klart å jobbe så.....

10% mindre kroppsfett 10% er en dråpe i havet bare på meg vettu, hadde du sagt 50% så hadde jeg sagt DEAL! :lol:

Finere pupper/brystkasse Hvorfor ha perfekte pupper når resten av kroppen er som den er? :)

Hoppe i senga med person av valgfritt ønske Ellers takk....

100 000,- det holder jo ikke til noe jo!! :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Jeg tar penga jeg. Ville vært ett fint lite tilskudd til ett sted å bo tenker jeg.

1) Trenger ikke flere timer i døgnet.

2) Hundene mine er pene nok til at jeg slipper å bruke opp ønsker på sånt.

3) Har Venus til sånt bruk

4) Har grei innkalling

5) Har en mann som skifter dekk på bilen min (pappa)

6) Jeg syns ikke det er noe stress å plukke opp etter hundene mine jeg

7) Har fin jobb

8) 10 % er ikke nok til at jeg i det hele tatt gidder å bruke ett ønske på det, da måtte nok prosenten vært høyere.

9) Næsj

10) Nei gitt, det er ikke verdt det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...