Gå til innhold
Hundesonen.no

Renatur


Gjest

Recommended Posts

Yep - tipper jeg koser meg minst like mye med hestene "mine" som dere som rir. Og tipper hestene mine har et like bra liv som dem som blir ridd på gjevnlig.

Men ja, jeg rir lite. Hender jeg moter meg opp til å ri litt, men det er ikke så ofte - og årsaken er en stygg ulykke for noen år tilbake. Så jeg rir ikke om jeg føler at ikke alt klaffer. Sikkert pinglete, men syns det er bedre å være overforsiktig enn å ende opp på sykehus igjen. Ikke sikkert jeg er like heldig neste gang. På lørdag følte jeg at det var tryggest å holde seg på bakken, så da gjorde jeg det og vi fikk en kjempefin tur med hestene likevel. :aww:

Har ikke sakt noe om at de ikke har det, bra jo ut som de har det veldig bra, og det er jeg sikker på at de har :hmm:

Visste ikke om at du har hatt noen dårlige riddeerfaringer. Kommenterte det fordi hadde jeg fått ri hadde jeg ridd, siden jeg synes det er så utrolig koslig med ridding :lol: Men er jo forståelig med at du er forsiktig når du har vært ut for noen ekkle erfaringer :lol:

Rufsesnuer er vakker! :lol:

*Marie*: Jepp, passe på hva man sier er lurt! De to dyra der, har det bedre enn mange rideheste, det skal være sikkert og vist!

Ingen som har sakt noe om det nei ; ) HElt sant at man må passer på hva man kommenterter! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...