Gå til innhold
Hundesonen.no

Renatur


Gjest

Recommended Posts

Det ble egentlig flaut få bilder, men jeg skylder på at det var altfor kaldt til å knipse :D

Har et par filmer og som jeg kanskje får lagt ut etterhvert. Tenker at jeg uansett kan bruke denne tråden flere ganger ved neste besøk :D

Det første som skjedde var at jeg måtte kjempe meg forbi 'vakthunden' som ville koose :D :D for å prøve å komme bort til hesten min som jeg har savnet slik! Det ble ikke bilde av det, men Bestas brydde seg ikke noe særlig om å se meg igjen. Han hadde jo nettopp fått mat :P

Jeg tar det som et veldig godt tegn, hadde nok blitt noe mer bekymra om han kom vrinskende i galopp :D

Etter det fikk jo hundene komme ut å hilse.

Balrog kom ut av bilen med eiermine, så Lupin fant det best å hilse litt fra høyden:

33647_493910326398_679816398_7579936_6473_n.jpg

Høy haleføring selv forbi skummel snuser... man later bare som man ikke ser den:

72457_493911831398_679816398_7579973_4309098_n.jpg

Tre sonenhunder...

74027_493911871398_679816398_7579974_7099014_n.jpg

Hovedpersonen selv med Øivind. (Er jo aller mest pga han vi kommer :D )

69445_493911906398_679816398_7579976_88909_n.jpg

73113_493911966398_679816398_7579978_1485015_n.jpg

...sååå godt å se han igjen :D

Jeg fikk sett over høvene til hestene, så fikk vi hilst på katter (NYDELIGE) og tatt en tur i skogen med Ellie og hestene. Helt nydelig turterreng som gjorde at jeg fikk lyst å komme tilbake å ri masse :P Med andre ord mangler det endel bilder av dette. Lady fine damen mangler også :P

Balrog hilser på høner for første gang:

74004_493912051398_679816398_7579981_287323_n.jpg

67488_493912086398_679816398_7579983_3566371_n.jpg

71576_493912151398_679816398_7579985_4712723_n.jpg

...det var jo bare kjempemorsomt :D

Finn kelpien :D

74561_493912311398_679816398_7579986_2274745_n.jpg

Bestas trives helt klart godt i flokken sin :D

69395_493912376398_679816398_7579989_8350477_n.jpg

73628_493912651398_679816398_7579991_5795912_n.jpg

Det var alt for nå.. Men jeg er bare nødt til å komme snart igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hester uten og ri? :ahappy:

Herremin, ridding er jo knallartig! :)

Sorry, men jeg blir litt irritert av at du ler av det uten å tenke på at det kanskje ligger mer bak enn det du vet.

Dessuten må man ikke ri for å kunne kose seg med hest :)

Vet du ikke mente det vondt, men likevel... (og beklager at jeg svarer på dine vegne Rak.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempefine bilder, så ut som et spennende besøk!

Har aldri før sett en snuser med så mye pels :D Det var stilig :D

Snusern har en plan om å bli briard. ;) (eventuelt har en lat eier som ikke vil klippe henne ned før snøen kommer. :P )

Har du hester uten og ri? :P

Herremin, ridding er jo knallartig! :)

Yep - tipper jeg koser meg minst like mye med hestene "mine" som dere som rir. Og tipper hestene mine har et like bra liv som dem som blir ridd på gjevnlig.

Men ja, jeg rir lite. Hender jeg moter meg opp til å ri litt, men det er ikke så ofte - og årsaken er en stygg ulykke for noen år tilbake. Så jeg rir ikke om jeg føler at ikke alt klaffer. Sikkert pinglete, men syns det er bedre å være overforsiktig enn å ende opp på sykehus igjen. Ikke sikkert jeg er like heldig neste gang. På lørdag følte jeg at det var tryggest å holde seg på bakken, så da gjorde jeg det og vi fikk en kjempefin tur med hestene likevel. :ahappy:

Sorry, men jeg blir litt irritert av at du ler av det uten å tenke på at det kanskje ligger mer bak enn det du vet.

Dessuten må man ikke ri for å kunne kose seg med hest :P

Vet du ikke mente det vondt, men likevel... (og beklager at jeg svarer på dine vegne Rak.)

Helt i orden! :P Veldig glad noen skjønner at det er kos med hest uten å nødvendigvis måtte ri så mye. Og det passer jo hestene våre helt ypperlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefine bilder! Bestas er skjønn!

Men det var sannelig resten av 'dyrehagen' også!

Jeg har også hest uten å ri, og jeg har ingen grunn til å la være heller :) Jeg bare koser meg med hesten min, og så rir jeg om det faller seg inn sånn :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så utrolig koselig ut! Jeg og vil bo slik som Raksha! :)

Jeg syns det virker kjempe koselig å ha hest bare for å ha hest :) Ikke tenke på å trene den til konkurranser, eller måtte ri den jevlig hele tiden. Jeg syns den beste delen med hest er selve hesten, ikke det å ri :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselige bilder :ahappy: Jeg vil også besøke Raksha!

Jeg vil også på besøk :)

Tidligere elsket jeg å ri, og hadde hest på halvfôr. Men også jeg var ute for en ulykke og ble jeg mye mer forsiktig med det, men kjenner at jeg savner det skikkelig noen ganger. Savner spesielt selve hesteholdet, og jeg er sikker på at Raksha sine hester har det bedre enn de fleste!

Nydelige bilder forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare koselig med besøk, så bare å komme. :ahappy: Men må advare om at det er galehus her, alltid. *fnis* Blir det med 3 hunder, 13 katter, 6 høns, 2 hester, et ukjent antall mus og et surrehue delux som liksom skal holde orden på alt dette. :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snusern har en plan om å bli briard. ;) (eventuelt har en lat eier som ikke vil klippe henne ned før snøen kommer. :D )

Yep - tipper jeg koser meg minst like mye med hestene "mine" som dere som rir. Og tipper hestene mine har et like bra liv som dem som blir ridd på gjevnlig.

Men ja, jeg rir lite. Hender jeg moter meg opp til å ri litt, men det er ikke så ofte - og årsaken er en stygg ulykke for noen år tilbake. Så jeg rir ikke om jeg føler at ikke alt klaffer. Sikkert pinglete, men syns det er bedre å være overforsiktig enn å ende opp på sykehus igjen. Ikke sikkert jeg er like heldig neste gang. På lørdag følte jeg at det var tryggest å holde seg på bakken, så da gjorde jeg det og vi fikk en kjempefin tur med hestene likevel. :ahappy:

Helt i orden! :P Veldig glad noen skjønner at det er kos med hest uten å nødvendigvis måtte ri så mye. Og det passer jo hestene våre helt ypperlig. :)

Jeg vil også på besøk :P

Tidligere elsket jeg å ri, og hadde hest på halvfôr. Men også jeg var ute for en ulykke og ble jeg mye mer forsiktig med det, men kjenner at jeg savner det skikkelig noen ganger. Savner spesielt selve hesteholdet, og jeg er sikker på at Raksha sine hester har det bedre enn de fleste!

Nydelige bilder forresten :)

Dere er ikke alene, jeg falt av og holdt på å brekke nakken og knuste ridehjelm og fikk 8 brodder i ryggen så joda, jeg vil veldig gjerne ri, men de få gangen jeg tar motet til meg er jeg fryktelig redd og balansen er helt ødelagt etter nakken fikk smellen :P

Er noe med å komme seg rett opp igjen men går ikke når ambulansen henter deg liksom :D

Fine dyrene da :P

Kanskje jeg får stoppe på vei til Trondheim og la Amiga snuse på høns neste Trondheimstur :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å komme innom dere som kjører forbi, bare gi meg et hint først. :ahappy:

Men gleder meg veldig til Marie kommer tilbake, lærer masse om høver av henne og koselig med selskap på tur, selv om jeg ikke turte å ri denne gangen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine bilder av fine dyrene :icon_redface: Hestene ser så harmonisk og lykkelige ut atte. Det var vel ikke hestene som oppfant det med ridning var det vel? Hestene er egentlig ikke skapt for å bære rytter, så de har det nok minst like bra om de ikke blir ridd..

Håper jeg kan bli med en gang og besøke Bestas og gjengen :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlige bilder - fine hestene! De har det nok helt suverent tenker jeg :aww: Ridning er risikofylt, og det blir bare farligere dersom man rir når man ikke føler seg trygg og avslappet i kroppen. Dessuten er det superkoselig å holde på med hest fra bakken også=) Jeg har også en hest som ikke blir ridd (det er pga alder da), men jeg koser meg like mye med å longere eller tømmekjøre henne som å ri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...