Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundeforet til Rema 1000


PsychoLynx

Recommended Posts

Er det egentlig noen som har testet dette der ute? Tror det er Landlord sitt. 80 kr for 10 kg... Evnt vet dere om noen som forer på dette?

Lurer bare på om det finnes hunder som funker helt ok på dette? Aldri satt meg inn i hva det inneholder osv jeg, men har kjøpt en sånn sekk her i huset. Som mat til kakkerlakkene vi forsøker å avle opp :whistle:

Tanken har liksom ikke slått meg engang å bruke det til hundemat liksom! *oi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo bare små hunder som er kresene og ikke engang vil smake på en del langt dyrere hundemat. Men landlord foret har overasket meg. De små boksene til rundt 4kr er gode på smak. Jeg har brukt det til feriemat når vi har vert på reise og når noen skal passe hundene, fordi jeg da er sikker på at de spiser selv om jeg ikke bruker tid på å mikse sammen noe for å få dem til å spise raseforet fra RC.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, kakkerlakker som tellamat ja. :) Håper å få igang skikkelig avl her av både det og sirisser. Og han vi handlet kakkiser av brukte Landlord hundeforet. Billig og krekene spiser det ;)

Men ja, antar vel det som med så mye annet... Store mengder inn og nesten like store mengder ut...

Kakkerkakkene bør ha og liker kattematen bedre.

Hilsen 150 dubia med whiskas-diett :lol:

Hehe, BARE 150? :D Startet med 1000 når vi like gjerne sku sette igang vi ;) Så håper å få igang skikkelig avl på dem. Oppdaget ei med eggsekk her iallefall. Så håper det er fler av dem nedi der ;)

Her får de pr nå landlord hundemat, epler og appelsiner. Tanken er å evnt kjøpe hønsefor i tilegg. Han vi handlet av lot de gå på blanding av hønsefor og hundefor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hver gang jeg skal ha ut en genser, bare renner det kakkerlakker ut. Skikkelig praktisk! :)

Hadde tenkt tanken med bad, men det er så lite og kattene synes klikkelydene de lager er fryktelig spennende må du skjønne! Så må ha de sånn at kattene ikke kommer til, selg ved ett uhell, vil ikke ha frittgående og økologiske kakkerlakker gående rundt her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ja hver gang jeg skal ha ut en genser, bare renner det kakkerlakker ut. Skikkelig praktisk! :heart:

Hadde tenkt tanken med bad, men det er så lite og kattene synes klikkelydene de lager er fryktelig spennende må du skjønne! Så må ha de sånn at kattene ikke kommer til, selg ved ett uhell, vil ikke ha frittgående og økologiske kakkerlakker gående rundt her. :getlost:

*flire* Syns jeg ser det ja!

Nei, altså... Her har badet måtte bli kattefritt pga sirisser og kakkiser. Kattene veltet engang boksen med ca 300 SMÅ sirisser, som fint kravlet seg ut av luftehullene i plasten... Da jeg oppdaget det var det sikkert 200 små ting rundt om.

Først ble det brukt kost og sopebrett, så var det frem med støvsuger, og så fikk kattene tilgang på badet resten av kvelden (med plastboksene sikret for nye uhell). Det dukket opp sirisser to-tre dager etterpå, men siden har jeg ikke sett noen :lol: De er jo ikke akkurat hardføre de sirissene da....

En slik opplevelse med kakkisboksen derimot.... *ugh*

signerer :)

Hva?!? Også jeg som hadde tenkt å be deg og Soppen på overnattingstur??? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...