Tonje Skrevet 12. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2010 Jeg har også knipset en god del fra Hamar ihelga og her kommer et lite utvalg: Courtborne Little Gilwen"Ziza" som ble norsk og svensk champion! Felix sin kullsøster Kiri Enisa og Goldie Rebus Rebus Lucas Felix sin kullbror Sam Prøver så godt jeg kan å stille opp en uvillig Flixemann.. Travet som en stressa araber.. Azawakh
Djervekvinnen Skrevet 12. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2010 Flotte bilder! Arti å se for oss som ikke får opplevd det
Zoey Skrevet 12. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2010 Fiiiiine Og så azawakh'en da.. Huffe.. jeg vil fylle huset mitt med mynder jeg.. !
Ahadi Skrevet 13. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2010 Fiiiiine Og så azawakh'en da.. Huffe.. jeg vil fylle huset mitt med mynder jeg.. ! :-) Kjempe mange fine bilder av flotte hunder! En liten rettelse, det er en Sloughi ikke en Azawakh ;-) www.azawakh.no
Tonje Skrevet 13. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Oktober 2010 :-) Kjempe mange fine bilder av flotte hunder! En liten rettelse, det er en Sloughi ikke en Azawakh ;-) www.azawakh.no Aha! Var litt usikker på den,takk for oppklaringen
Tøfflus Skrevet 14. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2010 :-) Kjempe mange fine bilder av flotte hunder! En liten rettelse, det er en Sloughi ikke en Azawakh ;-) www.azawakh.no Puuhh, det var godt du skrev for jeg fikk ikke helt dette til å henge sammen. Jeg kjente nemlig igjen klærne på handler og denne har da vitterlig ikke azawakh *så mye for min mynde-kunnskap liksom, fnis* Men flotte bilder, Tonje Men hvorfor møtte ikke jeg deg da? Mocca og jeg surret jo rundt mynde-ringene hele dagen vi..
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar