Gå til innhold
Hundesonen.no

Vis oss ditt bakgrunnsbilde!

HHC

Recommended Posts

Skrevet

Vi hadde jo en slik tråd for en stund tilbake, syntes egentlig det er litt morsomt å se - er jo så stor variasjon på hva folk har! :wub: Det merkelige er at det som regel dukker opp en del hunder :wub::wub:

Jeg kan begynne, laptopen min er såpass ny at jeg bare valgte et bilde jeg hadde liggende. Så kjekkasen min er bakgrunnsbilde her foreløpig :wub:

back2.png

Skrevet

Og når jeg ser dere andres, blir jeg sååå glad for at jeg har Mac og slipper å ha ørten tusen ting på skrivebordet. :wub:

Jeg er jammen glad jeg har PC å slipper å ha 1000 ting på skrivebordet.... :wub:

Mac er ikke bedre, det er bare anderledes...

Skrevet

Hehe, enig med Tore, det er ikke sånn at man MÅ fylle skrivebordet med ting bare fordi man har pc :wub:

Det er klart! Men jeg opplever det slik at programmene og dokumentene mine er mer tilgjengelige og enklere å finne på Mac-en enn om jeg hadde hatt PC uten snarveier på skrivebordet.

Skrevet

Har selvsagt verdens vakreste samojed som bakgrunn:

09021603.jpg

bare at på bakgrunnsbildet er ikke så mye av omgivelsene på siden klippt bort.

Nydelig bilde av en nydelig hund :wub: Virkelig i sitt rette element der!

Bakgrunn2010.jpg

Min :wub:

Kjempe vakkert bilde, Synnøve :wub:

Jeg er ikke på min pc nå (som forresten minner meg på at jeg ikke er pålogget på min bruker, Only Blondie her :wub: ), så jeg får ligge inn senere. Foreløpig har jeg noen røde blomster som på mystisk vis dukket opp, men har hatt bilde av kjæresten til bakgrunn før :hmm:

Guest Dratini
Skrevet

klippe

Fy flate den var stilig!

Fy søren for noen nydelige unger ;)

Tusen takk ;)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...