Guest Peersen Skrevet 6. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2010 Hei. Hos Swala's kennel i Holland er født nytt azawakh kull, i samarbeid med oss her i Spania. Vi skal ha en valp i dette kullet, og valget faller på lille Shendor. Den lille gutten ble født 03.oktober, og er 2 dager på bildet ! Nedtellingen er begynt !
MiO Skrevet 6. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2010 Måtte google det navnet, og fant bilder av en skikkelig lekker mynde-rase! Har alltid hatt sansen for mynder, og selv om jeg aldri har hørt om den rasen du nevner før nå, så var det skikkelig flotte hunder :- ) Gratulerer med valp, skjønner godt du er spent og teller ned.
Guest Peersen Skrevet 6. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2010 Måtte google det navnet, og fant bilder av en skikkelig lekker mynde-rase! Har alltid hatt sansen for mynder, og selv om jeg aldri har hørt om den rasen du nevner før nå, så var det skikkelig flotte hunder :- ) Gratulerer med valp, skjønner godt du er spent og teller ned. Javisst her telles det ned, vi har jo to azawakh tisper fra før, så nå blir det altså en liten mann !
bardmand Skrevet 6. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2010 Gratulerer! Så spennende! Her er man fortsatt azawakh-løs, men en dag, en dag ...
Guest Peersen Skrevet 6. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2010 Gratulerer! Så spennende! Her er man fortsatt azawakh-løs, men en dag, en dag ... Du får ta deg en liten Spania-ferie, vettu Kanskje blir det en liten wakh på deg også !
Djervekvinnen Skrevet 6. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2010 Åh gratulerer så mye! Så spennende! Kan tenke meg du gleder deg max! Slik nedtelling liker vi!
Synnikken Skrevet 6. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2010 Gratulerer så masse! Hvor mye hvitt er egentlig "lovlig" på rasen?
Guest Peersen Skrevet 6. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2010 Gratulerer så masse! Hvor mye hvitt er egentlig "lovlig" på rasen? Det som azawakh's må ha, er hvitt på alle ben - som jo blir sokker i ulike lengder og hvitt på haletippen. Noen har også krave, som noen dommere slår ned på, og noen ikke.. I Frankrike er det ikke ønskelig med krave, og det er jo de som holder standarden. Jeg har jo halv krave på Dassine, og noen dommere liker ikke det. Stjerne i brystet og oppover halsen er tillatt, samt litt hvitt som lite bless , er tillatt.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar