Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny azawakh gutt :))

Guest Peersen

Recommended Posts

Guest Peersen
Skrevet

Hei.

Hos Swala's kennel i Holland er født nytt azawakh kull, i samarbeid med

oss her i Spania.

Vi skal ha en valp i dette kullet, og valget faller på lille Shendor.

Den lille gutten ble født 03.oktober, og er 2 dager på bildet !

Nedtellingen er begynt ! :frantics:

Skrevet

Måtte google det navnet, og fant bilder av en skikkelig lekker mynde-rase! :frantics: Har alltid hatt sansen for mynder, og selv om jeg aldri har hørt om den rasen du nevner før nå, så var det skikkelig flotte hunder :- )

Gratulerer med valp, skjønner godt du er spent og teller ned.

Guest Peersen
Skrevet

Måtte google det navnet, og fant bilder av en skikkelig lekker mynde-rase! :whistle: Har alltid hatt sansen for mynder, og selv om jeg aldri har hørt om den rasen du nevner før nå, så var det skikkelig flotte hunder :- )

Gratulerer med valp, skjønner godt du er spent og teller ned.

Javisst :frantics: her telles det ned, vi har jo to azawakh tisper fra før, så nå blir det altså en liten mann !

Guest Peersen
Skrevet

Gratulerer! Så spennende! Her er man fortsatt azawakh-løs, men en dag, en dag ...

Du får ta deg en liten Spania-ferie, vettu :frantics:

Kanskje blir det en liten wakh på deg også !

Guest Peersen
Skrevet

Gratulerer så masse! :frantics:

Hvor mye hvitt er egentlig "lovlig" på rasen?

Det som azawakh's må ha, er hvitt på alle ben - som jo blir sokker i ulike lengder :whistle: og hvitt på haletippen.

Noen har også krave, som noen dommere slår ned på, og noen ikke.. I Frankrike er det ikke ønskelig med krave, og det er jo de som holder standarden. Jeg har jo halv krave på Dassine, og noen dommere liker ikke det.

Stjerne i brystet og oppover halsen er tillatt, samt litt hvitt som lite bless , er tillatt.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...