Midas Skrevet 5. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2010 Tror det kommer i slutten av Oktober. Midas skal få seg skjerf, og DIna skal få seg det regndekkenet. Jeg har veldig lyst på rååååsa treningsvest, men da må jeg kanskje ønske meg til jul.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 5. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2010 I dag funket nettsiden. Og det må jeg si...Tøffe ting! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
29a Skrevet 5. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2010 Mon tro om noe av det passer til miniminier så langt passer ingen av selene eller halsbåndene til mine Dog jeg er takknemlig for dekkene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 5. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2010 Men hvor får man kjøpt dette, har de nettbutikk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 5. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2010 De fleste som selger Hurtta kan bestille det du ønsker selvom de ikke tar inn akkurat det du vil ha i butikken Jeg har snakket med Dyresjappa idag, og de skal bestille for meg så fort det er i salg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Midas Skrevet 5. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2010 De fleste som selger Hurtta kan bestille det du ønsker selvom de ikke tar inn akkurat det du vil ha i butikken Jeg har snakket med Dyresjappa idag, og de skal bestille for meg så fort det er i salg! Den på Torshov? Kan man sende de en mail eller var du innom der og bestilte? Praktisk for meg og å kjøpe varene der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 5. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2010 Tok en tur opp til dyrebutikken her i byen som fører Hurrta. Hun ringte til grossisten for meg og spurte om de skulle ta inn serien. Grossisten selv var usikker på den nye serien og måtte på nett for å se hvem produkter hun mente.. Svaret var at de i første omgang bare tok inn de gule dekkene (mulig hun mente de gule produktene, men hun sa bare dekken, for det var det jeg spurte etter) Men de var villige til å ta inn de rosa også, om etterspørselen var stor nok... De kunne også ta inn ett og annet rosa, hvis de fikk bestilling dierkte fra kundene med hvilken størrelse man ønsket.. Men i hovedsak så skulle de ikke ta inn hele serien, slik jeg forsto det.. De gule dekkene kommer i hvertfall i butikkene om ca en mnd tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 5. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2010 Den på Torshov? Kan man sende de en mail eller var du innom der og bestilte? Praktisk for meg og å kjøpe varene der. Jeg var i Asker Men det er jo samme butikk, det går sikkert an å sende dem en mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 5. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2010 De fleste som selger Hurtta kan bestille det du ønsker selvom de ikke tar inn akkurat det du vil ha i butikken Jeg har snakket med Dyresjappa idag, og de skal bestille for meg så fort det er i salg! Ok. Får se på dyrebutikkene her i byen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 5. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2010 Ååh, jeg tror Tinka ønsker seg en oransje Y-sele til jul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 5. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2010 Linken virker ikke hos meg, selv ikke når jeg går inn på hovedsiden og søker etter det . Vel, kanskje jeg burde ta hintet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartineH Skrevet 5. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2010 Skumle saker.... Noen som har noen linker til nettbutikker? Både innland og utland. Skulle gjerne hatt treningsvesten og og og og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ann.myaussies Skrevet 5. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2010 Sååå mye fint! Jeg er helt sikker på at jentene mine hadde sett stilige ut med rosa skjerf ! Sier dere fra hvis dere finner noen som tar inn skjerfene? Oslo og omegn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crush Skrevet 5. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2010 Buddy fører hurtta, her er det iallefall bare å si hva man ønsker, farge og str, så bestiller de det de ikke har inne. Divinedog har hurtta i nettbutikken sin, men har ikke fått inn det nye enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edlitam Skrevet 6. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2010 Hurra =) sjefen har bestemt seg for å ta inn hele kolleksjonen =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 6. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2010 Hurra =) sjefen har bestemt seg for å ta inn hele kolleksjonen =D Hvor,hvor hvor hvor ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edlitam Skrevet 6. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2010 Hvor,hvor hvor hvor ? Buddy på cc-vest i Oslo =) den kommer ikke før om en liten stund, men det kommer nok ikke til å være mye igjen etter at jeg har raidet hyllene =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 6. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2010 Buddy på cc-vest i Oslo =) den kommer ikke før om en liten stund, men det kommer nok ikke til å være mye igjen etter at jeg har raidet hyllene =D Jeg har funnet ut vi har Buddy i sandefjord,jeg får nesten ta meg en tur dit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Midas Skrevet 6. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2010 Buddy fører hurtta, her er det iallefall bare å si hva man ønsker, farge og str, så bestiller de det de ikke har inne. Divinedog har hurtta i nettbutikken sin, men har ikke fått inn det nye enda. Jeg har sendt mail til divinedog. De får det inn i butikken i slutten av oktober Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrineH Skrevet 7. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2010 Dette kommer til å bli dyrt..:/ ofh.. kommer til å ruinere meg på alt det fine utstyret jeg finner til den lille tispa mi Skal faktisk ha rosa regndekken og Gul refleks til jakt:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crush Skrevet 7. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2010 Jeg har sendt mail til divinedog. De får det inn i butikken i slutten av oktober ohoh, skummelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 15. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2010 Da har Divinedog fått inn et dekken, flere butikker raporterer slutten av november/start desember. link! Og ja, det er det rosa de har inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 15. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2010 så mye stilig har lett litt etter refleksartikler, men de her slår jo det meste!! Si ifra om noen i Bergen skal ta det inn, tror jeg må ta meg en ringerunde om noen uker og høre, hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Midas Skrevet 17. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2010 Divine Dog har fått inn dekken, reflekser, seler og halsbånd!! Jeg har bestilt er rååååååsa regndekken til Dina Hundeførervestene har ikke kommet enda da. Håper de og kommer snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 17. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2010 Er det ikke toll derfra? Ønsker meg regndekkenet asap! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar