Gå til innhold
Hundesonen.no

hvor i landet er dere fra?

cathrine26

Recommended Posts

Skrevet

Jeg bodde mine fem første leveår på en gård i Stjørdal (Nord-Trøndelag), så flyttet vi inn til Trondheim, og nå i høst har jeg flyttet ned til Oslo for å studere. :rolleyes2:

Skrevet

Født og oppvokst på Melhus, 2 mil sør for Trondheim. Bodde i Trondheim i 6 år før jeg flyttet til Oslo for 2,5 år siden.

Skrevet

Født og oppvokst i Oslo, bor nå i Italia, når jeg flytter hjem igjen blir det enten Oslo eller England troor jeg :lol:

Hvor lenge skal du være i Italia og hva gjør du der? :rolleyes2:

Skrevet

Hvor lenge skal du være i Italia og hva gjør du der? :rolleyes2:

Jeg blir her iallefall til mars :lol: da skal jeg hjem en tur så får man se om jeg får orden på livet mitt eller om jeg drar tilbake igjen : ) Jobber på en kennel ;D

Jeg slenger meg litt på her jeg, er det Misty Meadows du er hos?

Hehe, korrekt korrekt ;D

Skrevet

Jeg blir her iallefall til mars :rolleyes2: da skal jeg hjem en tur så får man se om jeg får orden på livet mitt eller om jeg drar tilbake igjen : ) Jobber på en kennel ;D

Hehe, korrekt korrekt ;D

Så gøy da! Håper du får tid til å være litt i Roma også, ikke bare passe bikkjer. :lol: Det er nemlig en helt fantastisk by!

Skrevet

Bor i Trondheim! Byen sin det! :lol:

Bodd to år på Steinkjer. Savner det! Fare for at jeg havner i Oslo iløpet av de to neste årene... Hardt å ha langdistanseforhold.. ;) Selv om jeg hater Oslo by.. :rolleyes2:

Skrevet

Oslo.

Født her, vokst opp delvis her, Nordland og Østfold. Men vistnok er jeg laget på Stillehavet da. :rolleyes2: Derfor jeg blir så sjøsyk regner jeg med... :lol:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...