cathrine26 Skrevet 2. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2010 Hei! Først lurer jeg på om det bare er rase eiere her inne eller om jeg og blandingen min og har lov? er ei jente på 27 år som er sykepleier student, har to gutter og en liten blanding av dverg dash og yorkshire terrier på 11 uker;)
Aya Skrevet 2. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2010 Klart det er lov, også med blandingshund:) Velkommen skal du være!
Red Merle Skrevet 2. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2010 Velkommen :rolleyes2:. Det meste av hund og andre dyr er lov, rase, blanding, kryssing, ikke noe problem
Margrete Skrevet 2. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2010 Velkommen Det eneste kravet vi måtte ha er at vi må få ett bilde av hunden din :rolleyes2:
Renate A Skrevet 2. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2010 Velkommen hit :rolleyes2: Jeg har blandigshund selv og er en av de første som registrerte meg her på forumet
cathrine26 Skrevet 2. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Oktober 2010 er ikke vanskelig med bilde altså:rolleyes2:
Peers Skrevet 2. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2010 Veldig søt :rolleyes2: Velkommen til forumet!
Cloudberry Skrevet 2. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2010 Velkommen hit, kjempesøt liten bisk du har! :rolleyes2:
Margrete Skrevet 2. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2010 er ikke vanskelig med bilde altså:rolleyes2: Åh farlig søt den vel!
cathrine26 Skrevet 2. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Oktober 2010 tusen takk;) er veldig stolt av han, og synes selvfølgelig at han er kjempe søt;)
armagnac Skrevet 2. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2010 Velkommen hit Søting av en hund du har :rolleyes2:
Mardina Skrevet 2. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2010 Velkommen hit til oss! :rolleyes2: Kjempesøt hund du har!
Synnikken Skrevet 2. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2010 Velkommen til oss! :rolleyes2: Nydelig liten sak du hadde der Hvor gammel er dette nurket da? Så ikke mye Dachs i han, men endel Yorkshire. Vil veldig gjerne se flere bilder
cathrine26 Skrevet 3. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Oktober 2010 han er 11 uker..skal få tatt noe flere bilder av han snart;)
SiriEveline Skrevet 3. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2010 Velkommen :rolleyes2: Nydelig valpis!
Blondiemamma Skrevet 3. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2010 Så søt :rolleyes2: Jeg har en venninne som har en blanding av langhåret dachs og malteser.. Det blir vel kanskje omtrent som din blanding.. Han er 1 år gammel og ser slik ut:
Baby Skrevet 3. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2010 Så nydelig den var da. Velkommen skal du være. :rolleyes2:
Midas Skrevet 3. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2010 Velkommen hit! Lille valpis var kjempesøt :rolleyes2:
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar