Bananen Skrevet 6. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 6. August 2011 Noen nye bilder tatt i dag. Edit: Ja, denne valpen har nesten større sovehjerte enn Pøbel da jeg fikk ham. I natt la vi oss rundt halv ett, og sov til halv elleve i dag, og Kamar synes jeg var teit som skulle stå opp. Og ingen uhell inne heller, og jeg våknet med basselusk og flattelatte i senga. Han er rett og slett en liten fryd å ha med å gjøre (men det er kjipt å være alene i 2 minutter, da setter marsvinet i gang ). Senere i dag har jeg tenkt å introdusere han for klikkeren, så får vi se hvordan det går. Kamar har herjet med Pøbel, og trenger en tissetur. Og han synes det var godt å få det unnagjort. Hører noen bjeffe i det fjerne. Sååå hører man Pøbel. Pen gutt. Siter
Mud Skrevet 6. August 2011 Rapporter Skrevet 6. August 2011 Han er utrolig nydelig! Du får ikke gå i fred med den der tenker jeg? Siter
idaemiliee Skrevet 6. August 2011 Rapporter Skrevet 6. August 2011 så utrolig vakker. Og så søt Pøbel er med ham! Siter
Raksha Skrevet 6. August 2011 Rapporter Skrevet 6. August 2011 Nåååår kommer han for å bli hønsesosialisert og sånt? Basselusker MÅ nemlig sosialiseres på høns, hester, snusere, lukiser og rakshaer - viktig! Siter
MegaMarie Skrevet 7. August 2011 Rapporter Skrevet 7. August 2011 Jeg lover, jeg lover! Gi meg all din kontaktinformasjon, så får jeg gjort det overalt! Du er jo pålagt å stille ham ut når vi er påmde traktene, tenk! Addresse, mobiltelefon, fax, hjemmetelefon, e-mail, facebook, hundesonekonto Du trenger ikke å spørre pent en gang om jeg vil stille han Jeg vil, jeg vil, jeg vil! Åh! Herregud Pass deg så jeg ikke stjeler han! Så nydelig kan det da ikke gå an å bli? Jeg syns egentlig det er veldig dumt at du har kjøpt han, tenk For du tar så fine bilder, og oppdaterer så ofte at jeg kommer til å ende opp med å bare MÅTTE få meg Basenji selv, og det helst fort! Siter
Lola Pagola Skrevet 7. August 2011 Rapporter Skrevet 7. August 2011 Oj, så lenge han sov da! Jeg føler meg som en mishandler når jeg lar valpen her sove til 9, selv om vi legger oss 2... heldig du! Siter
pippin Skrevet 7. August 2011 Rapporter Skrevet 7. August 2011 Nyyyydelig! Herregud jeg hadde hundenappa`n hvis jeg møtte dere på gata Siter
Bananen Skrevet 8. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 8. August 2011 Er dere klare for mer Kamarbilder? Vi har nemlig vært i hagen i dag, med begge to, og Pøbel begynner å forstå mer og mer at han veier over 30 kilo mer enn Kamar. Kamar har også funnet sin nye favorittleke ute. En gammel oppvaskkost. Gode saker, det! Noen er veldig glad i mobbe storebroren sin. Kamar er på oppdagelsesferd. Rett etter dette bildet smatt han gjennom trappa og gikk under terassen, før han smatt videre på en ny ferd. Enkelt å være liten, gitt! Liten fyr, lurer på hva han skal pønske på ... Han fant ut at han skulle ta noen visne planter. Den var suuuperkul! Frisbeen til Pøbel er også morsom. Men litt for stor til å løpe rundt med, så man tryner og lander på ryggen. Stor og liten. Hvem er kjappest? Nei, det er ikke Pøbel som har børnet i krakken. Pøbel har blitt veldig flink og forsiktig. Tennisleka kan ingen ta fra Pøbel! Godguttene. Siter
Yodel Skrevet 8. August 2011 Rapporter Skrevet 8. August 2011 Åh, jeg blir så glad for bilder altså! Besteste guttene det! Siter
MegaMarie Skrevet 8. August 2011 Rapporter Skrevet 8. August 2011 Og nå er jeg kjempe glad for at du fikk denne lille tassen Herlighet så liten han er! Oppvaskkoster er populært her i huset også! De smaker nemlig veldig godt, og har pigger! Store, skumle dyret! Siter
AnnikenK Skrevet 8. August 2011 Rapporter Skrevet 8. August 2011 For et nydelig lite rynketroll Godt Pøbel er forsiktig for Kamar ble jo bitteliten - eventuelt: Pøbel ble kjempestor Siter
Guest Michellus Skrevet 8. August 2011 Rapporter Skrevet 8. August 2011 Wow tricbasenji var ikke gæærnt det, nei Han ser ut som en skikkelig kul liten tass han der Moro å se størrelseforskjellene mellom Pøbel og Kamar Siter
Emilie Skrevet 8. August 2011 Rapporter Skrevet 8. August 2011 Synes nesten litt synd i Kamar her, men bare nesten (man er jo ikke en ekte basenji om man ikke har meniger man tør å stå for liksom )Hehe, vittig med den størrelsesforskjellen, skjønne guttene Siter
Guest Belgerpia Skrevet 9. August 2011 Rapporter Skrevet 9. August 2011 Gratulerer så mye med tilskuddet - han er jo fantastisk skjønn Siter
MegaMarie Skrevet 9. August 2011 Rapporter Skrevet 9. August 2011 Nåmmin Først nå fikk jeg sett på videoene. Og herregud, han ser så liten ut! Men likevel så selvstendig ut! Syns nesten synd på Pøbel som må leke med noe så lite Siter
Bananen Skrevet 9. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 9. August 2011 Synes nesten litt synd i Kamar her, men bare nesten (man er jo ikke en ekte basenji om man ikke har meniger man tør å stå for liksom )Hehe, vittig med den størrelsesforskjellen, skjønne guttene Av og til synes jeg nesten synd i Pøbel av og til. Men bare av og til! Valpetenner er ikke herlig! Nåmmin Først nå fikk jeg sett på videoene. Og herregud, han ser så liten ut! Men likevel så selvstendig ut! Syns nesten synd på Pøbel som må leke med noe så lite Ja, det gjør Pøbel også. Siter
Bananen Skrevet 10. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 10. August 2011 Tenkte å spæmme dere med mer film, jeg! Neste gang får jeg filme innkallingen på ham. Du verden for en annen verden med en liten fyr som kommer som en rakett når vi roper på ham! Her leker begge gutta. Kamar er en liten piraya på Pøbel. Her manøvrerer jeg to matvrak. Kamar har nylig lært seg sitt (vi trenger litt mer trening, åff kårs - Pøbel, asså!). Siter
Mud Skrevet 10. August 2011 Rapporter Skrevet 10. August 2011 Heldige Kamar som har sånne stolkapper (??) å gjemme seg bak og en så morsom storebror! :lol: Siter
MegaMarie Skrevet 10. August 2011 Rapporter Skrevet 10. August 2011 Helledud, så dusselig Bitteliten, jo! Bitteliten, også så perfekt i utseende! Siter
Bananen Skrevet 10. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 10. August 2011 Heldige Kamar som har sånne stolkapper (??) å gjemme seg bak og en så morsom storebror! :lol: Ja, han digger de der. Det er på en toseter og en treseter. Da Pøbel var liten pleide han å gjemme seg under sofaene da han lekte (han har prøvd nå også, men det går dårlig ...), og for å sove. I de tider ble jeg litt stressa, for jeg oppdaget aldri når han gikk under. Helledud, så dusselig Bitteliten, jo! Bitteliten, også så perfekt i utseende! ! Liten, men stor allikevel. Kamar liker dette lille diktet fra Inger Hagerup: Liten? Jeg? Langtifra. Jeg er akkurat stor nok. Fyller meg selv helt på langs og på tvers fra øverst til nederst. Er du større enn deg selv kanskje? Siter
Recommended Posts