rottmaneier Skrevet 20. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Oktober 2010 Gratulerer! Utrolig nydelig Tusen takk Vi har gått og ventet på papirene fra mattislynet i flere dager nå, og tilslutt måtte vi ringe ditt og purre på de. Så idag gjorde de ferdig papirene, og alt er klart for avreise på fredag Siter
rottmaneier Skrevet 23. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Oktober 2010 Igår fløy min samboer til Danmark og hentet Ophelia. Turen hadde gått kjempebra, hun hadde sovet inni jakka hans hele veien. På flyet fikk hun til og med lov til å sitte på fanget Vel hjemme fikk hun møte Bali først. Vi visste at hun kom til å bli veldig overivrig, så de fikk hilse ute før vi fikk inn og lot Elias hilse på. Han skjønte ikke helt hva den lille skapningen var for noe, men han ga henne noen kyss før han gikk og la seg igjen. Ophelia fikk veldig sansen for han med engang, og løp gjerne bort til han og logret og var så glad. Hun ville ned på gulvet nesten med engang, og hun fikk utforske litt, lekt litt og spist litt før hun sovnet. Vi la oss klokken 12, og stod opp kl. 10. Flinke valpen Hun var ute og tisset 3 ganger i natt, og sov under dyna til pappan sin. Det var deilig. tok selvfølgelig litt bilder i går kveld, og her kommer de: Elias lurer fælt på hva denne lille skapningen er? Mens Bali ble forelsket med engang: Trygt inni jakka til pappa: Utforske litt Også ble jeg så sulten at jeg spiste litt av maten til storesøster, hun delte gladelig Er det tomt alt? Fikk sin egen mat også Også ble det litt lek her koser jeg meg! Deilig med valp i hus igjen Siter
Troika-09 Skrevet 23. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2010 Gratulerer så mye med å ha fått henne i hus! Hun er nyyyyyydelig! Håper vi får hilse på henne Siter
rottmaneier Skrevet 23. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Oktober 2010 Gratulerer så mye med å ha fått henne i hus! Hun er nyyyyyydelig! Håper vi får hilse på henne takk for det, er herlig og endelig ha henne her! Vi må absolutt møtes når hun har blitt litt større Siter
Gjest Skrevet 24. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2010 Gratulerer Så fint det gikk med de andre hundene, herlig Hun er bare såå liten i forhold til Bali Så søte Siter
HeleneFS Skrevet 24. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2010 ååååå. for en herlig liten jente GRATULERER MED VALP! Siter
rottmaneier Skrevet 25. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Oktober 2010 Gratulerer Så fint det gikk med de andre hundene, herlig Hun er bare såå liten i forhold til Bali Så søte Ja, hun er kjempeliten! Nesten redd for å tråkke på henne ååååå. for en herlig liten jente GRATULERER MED VALP! Tusen takk, jeg er selvfølgelig helt enig Siter
rottmaneier Skrevet 25. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Oktober 2010 Jeg fryser veldig lett, så mamma har strikket genser til meg! Den er god og varm! Jeg og storesøster leker og koser oss sammen Her kommer jeg! Siter
Marianne&Java Skrevet 25. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 25. Oktober 2010 Gratulerer så mye med å ha fått hjem den lille sjarmøren! Hun er utrolig nydelig Siter
rottmaneier Skrevet 26. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Oktober 2010 Gratulerer så mye med å ha fått hjem den lille sjarmøren! Hun er utrolig nydelig Tusen takk Siter
rottmaneier Skrevet 28. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Oktober 2010 Idag var det varmt nok til at Ophelia orket å være med ut på en liten "tur" Litt skummelt med engang Kommer når mamma roper Skeptisk! Neida, tør å smake på den jeg så! Deilig å komme inn igjen og kose i sofaen Siter
Anette Skrevet 28. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2010 Herregud og skjønt lite knøtt da Også storesøster som passer på så, skjønninger Siter
Marianne&Java Skrevet 28. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2010 Herlighet altså, det skulle ikke vært lov Siter
rottmaneier Skrevet 28. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Oktober 2010 Jaa, storesøster passer veldig godt på. At hun spiser opp all maten sin, at senga hennes er god og oppvarmet, og at hun har noen å leke med når hun er våken Når jeg og Bali er på tur får hun veldig dårlig tid mot slutten, for da må hun forte seg hjem for å se at alt står bra til med den lille klumpen Siter
LinL Skrevet 28. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2010 Gratulerer kjempe fin lita jente! hadde helt glemt hvor små de faktisk er som valper. guri! kjempe fin genser også, det var bra håndarbeid! Siter
rottmaneier Skrevet 28. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Oktober 2010 Gratulerer kjempe fin lita jente! hadde helt glemt hvor små de faktisk er som valper. guri! kjempe fin genser også, det var bra håndarbeid! Takktakk Jeg hadde også helt glemt hvor små de var, så fikk litt sjokk når vi hentet henne. Klarer den lille valpen der seg alene i den store verdenen? Bali var en del større når hun var valp, så har liksom aldri hatt en sånn liten klump på 1,6 kilo før. Takk for skryt av genseren, er den tredje genseren jeg strikker, faktisk den tredje tingen jeg noengang har strikket Siter
rottmaneier Skrevet 5. November 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 5. November 2010 Idag er Ophelia blitt 10 uker! Tiden går fort, men syntes ikke at hun har blitt så mye større heller egentlig Vi var på vår faste fredagstur sammen med mange andre hunder idag, og hun fikk selvfølgelig være med. Hun fikk lov til å komme ned å hilse på de andre hundene når vi stoppet en stund, og det syntes hun var stas Snart er hun stor nok til å løpe rundt og herje hun også. Bali og Ophelia Siter
simira Skrevet 5. November 2010 Rapporter Skrevet 5. November 2010 Akkurat nå skulle jeg ønske at min valp var så liten også... det er noe enklere å ha vilter valp på under 5 kg, enn over 30... Siter
LinL Skrevet 5. November 2010 Rapporter Skrevet 5. November 2010 Hun er så nydelig ser litt ut som bambi på glattisen på det første bildet, hehe Siter
rottmaneier Skrevet 6. November 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 6. November 2010 Akkurat nå skulle jeg ønske at min valp var så liten også... det er noe enklere å ha vilter valp på under 5 kg, enn over 30... Hehe, ja det er sant. Nå veier hun 2 kilo! Hun er så nydelig ser litt ut som bambi på glattisen på det første bildet, hehe Ja, på det bildet fikk hun en liten raptus og fikk øye på en fin hund utenfor bildet Siter
Enits Skrevet 6. November 2010 Rapporter Skrevet 6. November 2010 å herlighet for en nydelig liten sjarmør! Må si jeg likte de andre hundene også Siter
rottmaneier Skrevet 18. November 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 18. November 2010 Igår var Ophelia på 12 ukerskontroll (fyller 12 uker i morgen), og alt står bra til med den lille krokodillen Hun syntes veterinæren var litt skummel med engang, men når godisen kom frem var de bestevenner Ormkuren spises også som godbit, alt går ned på høykant! Vaksinen brydde hun seg ikke noe om, og det var bra Hun har doblet vekta si siden vi fikk henne, nå veier hun 2,45 kilo. Det går oppover Vi har også begynt å gå på litt tur, og det syntes hun er kjempegøy! Hver gang vi møter på mennesker på fortauet, snur hun og følger etter de istedenfor meg. Da må jeg rope på henne før hun skjønner at det er feil mennesker hun følger etter 1 Siter
simira Skrevet 18. November 2010 Rapporter Skrevet 18. November 2010 Så liten hun er! Er sikker på at Odin ikke var så liten... er hun "normalvektig" for alderen? Veldig søt da! Siter
Gjest Skrevet 18. November 2010 Rapporter Skrevet 18. November 2010 Så søt! Godt dere har henne og Bali nå Hun ligner på Leah med genseren Håper vi får treffe henne en dag! Kanskje neste fredag Siter
Marianne&Java Skrevet 19. November 2010 Rapporter Skrevet 19. November 2010 Herlighet altså, hun er så søt at det nesten gjør vondt i hjerterota Ellers slenger jeg meg på Simira altså. Hadde vært praktisk med en så liten valp og ikke en voldsom klums som nærmer seg 20 kg Siter
Recommended Posts