Gå til innhold
Hundesonen.no

Et (tøy)valpekull blir til


SaraS
 Share

Recommended Posts

Gjør du noe for å forhindre inbilt på henne?

Søte valper, det skal hun ha :P

Nei, hva kan jeg gjøre?

Hun blir heldigvis fort lei av bamsene, og virker litt småforvirra i ett par dager. Men vi har gått en lang fin tur i dag uten at "valpen" måtte bli med. Hvis det er noe jeg kan gjøre for å forhindre dette så hadde det jo vært flott, men som sagt det går fort over. Det er ikke noe melk heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Har har jeg fått et kennelnavn! Jeg likte Pims forslag om å ha mill i kennelnavnet, så nå er det bestemt at det blir KENNEL PUPPY MILL! Kennel Puppy Mill leverer valpene med: Boken "Min første h

Er det sånn Russisk Tøy Terrier som er faren til disse valpene? Det ser slik ut på valpene hvertfall!

Selma har jo fått en valp igjen, og jeg føler det er på tide å presentere både denne valpen og den forrige. Jeg har beholdt valpen fra A-kullet og lurer nå på om jeg skal beholde valpen fra B-kullet o

Etter å ha sett premierekken til Selma vil jeg gjerne stå på valpeliste til neste kull.Ønsker meg en hund som ikke drar i båndet :heart:

Det skal bli! Neste kull er ventet om ca ett halvt år.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes de i doodle også? Jeg er allergisk :(

Foreslår at du bruker denne hannen som avlspartner til Selmas neste kull :)

shaun-laid-back.jpg

Kjekk kar dette.

Oooo... hvis den blir far, vil jeg gjerne stå på valpeliste. Jeg ønsker meg en dansende Timmy :w00t:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes de i doodle også? Jeg er allergisk :(

Foreslår at du bruker denne hannen som avlspartner til Selmas neste kull :)

shaun-laid-back.jpg

Kjekk kar dette.

Hvis dette blir neste far må jeg nesten spørre om jeg kan få kjøpt to?Gjeterhund har jeg,men mangler noe som ligner sau :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øy! Den valpen som så litt pjusk ut MÅ jo være avkom etter bestevennen til Leja (les- en pjuskete kar vi har boende under sofaen)! Som snytt ut av nesa på far sin, sier jeg bare. Han er grå og heter Ikea's Excuse Me. Kanskje Selma har vært en snarvisitt i Ås?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler* Denne tråden er så søt :ahappy:

Stå på, SaraS! Med en så bra tispe, er det klart at hun bør ha mange kull! Dessuten, det kommer jo bare en eller to, det er jo ikke rare belastninga for tispa :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NY OPPDATERING

Alt er vel med mor og barn. Begge valpene lever ennå. Jeg var sikker på at vi skulle miste den lille brune, men den er med oss videre den.

Nå er også navnene bestemt, og det blir et Disneykull :D Det blir altså:

775c6534.jpg

Minnie & Mickey`s bear Duffy

og..

f9e9f837.jpg

Cinderella`s mouse Jack

Og ja, Jack var med på morgenturen på 20 minutter i dag tidlig :huh:

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg blir så rørt! :icon_cry:

For en vakker historie, og ikke minst for noen vakre valper! Jeg håper du finner gode hjem til dem alle. :heart:

Hadde det ikke vært for at Tinka var aggressiv, skulle jeg gjerne tatt dem alle sammen.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke kennelnavn? Er ikke det litt useriøst?

Ellers ville jeg ikke bekymret meg så mye for at det er fire tette kull - det er jo lov til å parre to ganger etter hverandre om det er små kull, og dette er jo veldig små kull, så fire på rappen er vel ikke noe verre enn et stort kull med åtte valper???

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke kennelnavn? Er ikke det litt useriøst?

Har ikke kennelnavn, men SE så mange cert hun har da. Er nok seriøs da ja for tenk. :yes:

Og det med at jeg har kull på hver løpetid er jo fordi jeg bare har én hund å avla på da. Dumminger, dere skjønner jo ingenting jo! :(

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi skal begynne en aldri så liten idémyldring på kennelnavn til oppdrettet ditt? Jeg er enig med SFX - et ordentlig kennelnavn gjør at du virker enda mer seriøs. Kanskje det er den ene lille detaljen som skal til før du får NKKs oppdretterpris? For at du har et veldrevet og effektivt avlsprogram, det er det jo ingen tvil om :D

Jeg foreslår "kennel Fortune Mill" - syns mølle er slikt et sjarmerende ord :wub:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du!

Hvis jeg har de i bur hele dagen så kan jo ikke Tinka drepe dem. Kan jeg få kjøpe de da?????? :D

JA! Du er jo en skikkelig problemløser du :ahappy:

Kanskje vi skal begynne en aldri så liten idémyldring på kennelnavn til oppdrettet ditt? Jeg er enig med SFX - et ordentlig kennelnavn gjør at du virker enda mer seriøs. Kanskje det er den ene lille detaljen som skal til før du får NKKs oppdretterpris? For at du har et veldrevet og effektivt avlsprogram, det er det jo ingen tvil om :D

Jeg foreslår "kennel Fortune Mill" - syns mølle er slikt et sjarmerende ord :wub:

Ja, jeg liker mill godt jeg også! Hva med kennel Puppy Mill? :lol:

Og SFX de eldste har ikke fått løpetid enda, men jeg lar de parre som de vil så om jeg er heldig så kommer det noen valper der også *krysse fingre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...