Gå til innhold
Hundesonen.no

Tervuerenvalper født 17.oktober 2010


trevi

Recommended Posts

Litt treg med å oppdatere her inne :D Glemmer at man har en tråd :D

Barna har blitt 1 uke (natt til søndag) og søndag veide alle ca.1060-1125g

Feite gode små selunger... :ahappy:

Her er 1ukes bildene av dem:

Gutten:

gutt.jpg

"Gjeeeesp!! Allerede lei av photoshoots"

gutt2.jpg

gutt3.jpg

Beige jente (minst):

beige.jpg

beige2.jpg

beige3.jpg

Lilla jente (størst):

lilla.jpg

lilla2.jpg

lilla3.jpg

:) Stolt hønemor

Alt går fortsatt bra med mor og barn, og i slutten av uken skal vi å ta stingene på Gigi, så da blir livet litt friere for henne igjen. Hun har vært flink og tapper, og stort sett alt har gått bra uten noen komplikasjoner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

*Dåne* :rolleyes2: Veldig søte selunger!

:P Og nå har de begynt for fullt å gløtte på øynene, så nå begynner de å virre rundt :icon_redface:

Gratulerer med nydelige valper :aww: Gleder meg til å få hilse på! Da kommer jeg med nytt kamera også! :aww:

Takk for det :aww: Ja, vi liker besøkende med nye gode kamera :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er barna blitt to uker, og mye mer aktivitet i valpekassen. Øynene er helt åpne og de begynner å få med seg at det skjer ting rundt dem. Herlige er de når de nå begynner å teste ut stemmebåndene sine med knurring, småbjeff og diverse andre lyder.

Her er nye bilder av de tre:

Gutten:

gutt.jpg

Beige jente:

beige.jpg

Lilla jente:

lilla.jpg

(nei, det er ikke lett å ta skikkelige bilder av 2 uker gamle selunger :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelige! :) Lilla jente er min favoritt! Var ikke hun den største?

Takk :) Joda, hun var og er størst, har mest pels, den med mest meninger og mest lyd... Hun ligger stort sett og "kosedrikker" når de andre sover, og spiser når de andre spiser... Lurer på om hun kommer til å ende opp som en elefant til slutt... hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var knøttene blitt 3 uker (på søndag) og ny photoshoot.

De har flyttet ned i spisestuen/kjøkkenet (som er i åpen løsning med resten av stuen :) ) på dagtid. De trives veldig godt med det, og har blitt veldig humoristiske og morsomme allerede...

På søndag veide alle ca. 2200 g (+/- noen gram på alle 3), så de er fortsatt veldig veldig jevne, og forholdsvis store :)

Gutten

heart_boy_3weeks-2.jpg

heart_boy_3weeks-3.jpg

beige jente

heart_beige_3weeks-2.jpg

heart_beige_3weeks-1.jpg

lilla jente

heart_purple_3weeks-1.jpg

heart_purple_3weeks-2.jpg

og et av barna sammen (lilla på vei ut av bildet, gutten i bakgrunnen på vei til å spise søster Beige :P )

heart_litter_3weeks.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ups...

ser at jeg glemte å poste 4 ukers bilder (de blir 5 uker på søndag) jaja... Dere som er interessert får vel bare nøye dere med en litt halvdårlig videosnutt, som lyden er dekket over med litt dårlig musikk fra Youtube (jeg har bare videokamera på gubbens fotoapparat, så det er dårlig med redigeringsprogram her i heimen :innocent: )

Videoen er filmet som dere ser 17/11-10 da var valpene 4,5 uke :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelige! :)

Håper jeg en gang kan ha belger igjen :)

Takk :P Det håper jeg også for din skyld ;)

Nåw så søte de er blitt :P Gleder meg til å hilse på de! Nå får jeg nytt kamera i morgen og forhåpentligvis lappen på mandag, så da kan jeg komme på besøk å kose mose små hårdotter! :P

Takk :P

Krysser fingrene for at du får lappen da :P Send meg en melding på FB når du vet mer om/når du kommer :P

(gleder meg til du kommer med kameraet ditt *fnise*)

å neeeeeeeeei for noen skjønninger :P :P :P :P

har så lyst å hoppe igjennom pc'en og kosemose på dottene :wub:

edit: oj, nå så jeg at du bor i Bergen... hmmmmmmmmmmm :)

*fnise*

Nommin :wub: Trodde ikke jeg skulle bli valpesjuk med et beist av en valp hjemme, men jaggu :wub::D

Belgervalper er generelt sett ikke noen god medisin mot valpesyke... Med mindre man har x-antall terr(v)orister i hus :P

ååå gud så herlige! :) Utforskende og lekne^^

Jeg vil haaaaaa :):P

:) takk, jada, det er nå de begynner å våkne til :P

Om det er noen trøst, så er disse foreløpig ikke "farlig" for valpesyken, da de er bortbestilt alle sammen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...