Gå til innhold
Hundesonen.no

Tervuerenvalper født 17.oktober 2010


trevi

Recommended Posts

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Nææmmeeen... Tykkedamen :icon_clapping:

tihi... ja, Gigi som alltid har vært slank og lekker :frantics::frantics:

Oh! Næmmen da vil jeg også komme å knipe på valpepels og knipse bilder :frantics:

Super spennende valpekull! Nydelige foreldre, begge to :frantics: Lykke til!

Du er mer enn velkommen til å både knipe og knipse :thumbs:

Takk!! :frantics:

Åh, hun er bare så utrolig nydelig!

Masse lykke til med drektigheten og fødselen, ser jo ut til at det kan komme en del. :frantics:

Tusen takk! Håper det kommer sånn akkurat passe :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

I dag er litlajento 8 uker på vei, valpekassen er klar, aviser kommer over helgen, "kladder" er kjøpt inn og gammelt sengetøy/tepper er vasket og ligger klar til bruk.... Valpekassen er utprøvd og godkjent, selv om jeg mistenker at hullet i hagen kommer til å bli mer interessant når ting nærmer seg (Roma har hjulpet til i et forsøk på å komme seg til Kina.... to svarte terver kl.6.30 om morgenen er lite populært :wub: )

gigi_kasse.jpg

edit: til de som lurer på hva det er som stikker ut på sidene av valpekassen; jeg har puttet vinylbelegg i bunnen av kassen, for å gjøre renholdet lettere, og ved å ha kantene ut på siden, så sikrer jeg meg for grising også ved renhold :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Temperaturen gikk under 37,0 C i natt / tidlig i morges, så nå sitter vi bare og venter.

Akkurat nå er det veldig stille og rolig, så gjør ikke regne med at noe skjer før i natt.

Tok meg fri fra jobb i dag for å "overvåke"

Sånn har dagen hennes vært i dag.

IMG_9152900x600.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en lang og hard gårsdag og natt, ble det kl.02.45 natt til 17.oktober 2010 født 2 tisper og 1 hannhund ved keisersnitt.

Både mor og barn har det veldig bra, omstendighetene tatt i betraktning.

Minste tispen veide 458g og største tispen veide 520g. Hannen med en ekstrem lungekapasitet (han ville ha mat NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ) veide 510g.

Det var ingen problem med å få Gigi til å godta valpene, og hun er allerede "verdens beste" mamma.

Stolt mamma, som ser uforskammet kvikk ut etter en sånn hard fødsel pluss keisersnitt :lol::ahappy:

IMG_9159900x600.jpg

IMG_9158900x600.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...