Monab88 Skrevet 27. September 2010 Rapporter Share Skrevet 27. September 2010 Åh, hun er bare så utrolig nydelig! Masse lykke til med drektigheten og fødselen, ser jo ut til at det kan komme en del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 27. September 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. September 2010 Nææmmeeen... Tykkedamen tihi... ja, Gigi som alltid har vært slank og lekker Oh! Næmmen da vil jeg også komme å knipe på valpepels og knipse bilder Super spennende valpekull! Nydelige foreldre, begge to Lykke til! Du er mer enn velkommen til å både knipe og knipse Takk!! Åh, hun er bare så utrolig nydelig! Masse lykke til med drektigheten og fødselen, ser jo ut til at det kan komme en del. Tusen takk! Håper det kommer sånn akkurat passe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 8. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2010 I dag er litlajento 8 uker på vei, valpekassen er klar, aviser kommer over helgen, "kladder" er kjøpt inn og gammelt sengetøy/tepper er vasket og ligger klar til bruk.... Valpekassen er utprøvd og godkjent, selv om jeg mistenker at hullet i hagen kommer til å bli mer interessant når ting nærmer seg (Roma har hjulpet til i et forsøk på å komme seg til Kina.... to svarte terver kl.6.30 om morgenen er lite populært ) edit: til de som lurer på hva det er som stikker ut på sidene av valpekassen; jeg har puttet vinylbelegg i bunnen av kassen, for å gjøre renholdet lettere, og ved å ha kantene ut på siden, så sikrer jeg meg for grising også ved renhold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 15. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2010 Temperaturen gikk under 37,0 C i natt / tidlig i morges, så nå sitter vi bare og venter. Akkurat nå er det veldig stille og rolig, så gjør ikke regne med at noe skjer før i natt. Tok meg fri fra jobb i dag for å "overvåke" Sånn har dagen hennes vært i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 15. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2010 Gleder meg masse med deeeg! Håper du oppdaterer fb! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 15. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2010 ååå. så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gronnis Skrevet 15. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2010 Så spennende Håper at fødselen kommer til å gå bra når den først er i gang, lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 15. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2010 Lykke til med fødselen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linepip Skrevet 16. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2010 Er det skjedd noe i løpet av natta, eller? Spennende... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 16. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2010 Er det skjedd noe i løpet av natta, eller? Spennende... Er så frekk at jeg svarer jeg, ifølge Facebooken hennes har ingenting skjedd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linepip Skrevet 17. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2010 Fortsatt ikke skjedd noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 17. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2010 Fortsatt ikke skjedd noe? Jo, men regner med hun vil fortelle selv når hun våkner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 17. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2010 Etter en lang og hard gårsdag og natt, ble det kl.02.45 natt til 17.oktober 2010 født 2 tisper og 1 hannhund ved keisersnitt. Både mor og barn har det veldig bra, omstendighetene tatt i betraktning. Minste tispen veide 458g og største tispen veide 520g. Hannen med en ekstrem lungekapasitet (han ville ha mat NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ) veide 510g. Det var ingen problem med å få Gigi til å godta valpene, og hun er allerede "verdens beste" mamma. Stolt mamma, som ser uforskammet kvikk ut etter en sånn hard fødsel pluss keisersnitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 17. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2010 Gratulerer med tre store, små valper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildah Skrevet 17. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2010 Gratulerer så mye. Så godt at det gikk bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 17. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2010 Grattis så mye Og for en behagelig str på kullet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 17. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2010 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 18. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2010 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 18. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2010 Gratulerer med tre friske valper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Midas Skrevet 18. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2010 Gratulerer med tre friske og herlige valpetasser Gigi ser ut som en veldig stolt mor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 18. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2010 Nææh! Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jessy Skrevet 18. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2010 Gratulerer! De var kjempeskjønne Er dette a-kull eller ''tema'' kull? Gleder meg til flere bilder ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gronnis Skrevet 18. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2010 Gratulerer! Veldig bra at det gikk fint med Gigi og valpene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Angilja Skrevet 18. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2010 Gratulerer med de små! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 19. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2010 Tusen takk alle sammen ting begynner for fullt å stabilisere seg i kassen og de små barna har lagt på seg ca. 60-70g i døgnet hittil Så de er ikke noen småttiser på utsiden heller :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar