Guest Jonna Skrevet 1. September 2010 Rapporter Skrevet 1. September 2010 The following events took place between: 8-9 Vaske, vaske, flytte valper, vaske, lufte hunder, vaske, mate hunder. 9-10 Oppdatere AGN sin hjemmeside om kommende årsmøte. 10-11 Må huske vesken min hvor lommebok bla ligger, glemte vesken i går når jeg skulle på butikken... 11-12 Tilbake fra butikken, tømme bil, sette mat i kjøleskap og begynne sette opp valpegård. 12-13 Valpegården er satt opp og inspisert. Da kommer valper ut. Bestemor er en stor hit! Selv om hun begynner bli streng... 13-14 Fin temp ute på "valpesiden" enda. 14-15 Valpene sover inni teltet sitt. 15-16 Solen er borte fra valpesiden og høsten biter litt. Valpene flytter inn i stuen igjen. 16-17 Middag! 18-19 Valpene fortsetter på sin nye lek "hvem kan bæsje på flest gjenstander". Sikkert arvet av sin mamma som første året av livet sitt måtte tisse i sporet etter 10 meter. De gjalt alle spor... 19-20 Jeg sitter å sammenligner vond ankel mot ikke vond ankel, og finner ut at den er litt hoven. (snublet i trappen i går) Samtidig finner jeg ut at det er hull i min splitter nye ulvang sokk 20-21 Talli får ett av sine ørten-fjørten måltider Og klør klippes på kveldstrøtte valper 21- Finner fram en film Og Blaze sier at resten av kvelden tilbringes i godstolen.
Gjest Skrevet 1. September 2010 Rapporter Skrevet 1. September 2010 Koooselig dag Bortsett fra hullete ulvangsokk og hoven ankel da! *ler av valpenes prosjekt*
Ingvild Skrevet 1. September 2010 Rapporter Skrevet 1. September 2010 Det så rett og slett koselig ut! Må være herlig å ha en hverdag som dreier seg rundt slike søte, små skapninger - dessverre (heldigvis? ) varer det ikke mange ukene...
pippin Skrevet 1. September 2010 Rapporter Skrevet 1. September 2010 Så kooooselig! Får jeg komme på besøk?? :P Ler av prosjektet til valpene ja
Tuskelusken Skrevet 1. September 2010 Rapporter Skrevet 1. September 2010 Så koseligt! Sånne hull i sokker osv finner vi stadig vekk selvom bikkja blir to år senere i måneden. Jaja, man får vel nyte valpetiden så lenge den varer.
Guest Jonna Skrevet 1. September 2010 Rapporter Skrevet 1. September 2010 Så koseligt! Sånne hull i sokker osv finner vi stadig vekk selvom bikkja blir to år senere i måneden. Jaja, man får vel nyte valpetiden så lenge den varer. Ingen bikkje som har tatt den. Det er jo ikke noe å irritere seg over Den er feilvare
Wanderlust Skrevet 1. September 2010 Rapporter Skrevet 1. September 2010 så ut som en herlig dag Blir ikke bare litt valpesyk av å se disse bildene
Guest lijenta Skrevet 1. September 2010 Rapporter Skrevet 1. September 2010 Ja helt klart en drømme dag.
SoppenCamilla Skrevet 2. September 2010 Rapporter Skrevet 2. September 2010 Skikkelig koselig! Si ifra hvis valpene må Soppialiseres!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar