Gå til innhold
Hundesonen.no

Filmtråd!

Garmen

Recommended Posts

Skrevet

Som det står i tittelen; er det noen som har sett noen bra filmer i det siste som de kan anbefale? :)

Her i huset har vi akkurat sett "The Road" og "Precious", og begge er en slags blanding av feelgood og feelbad som jeg liker veldig godt :)

Skrevet

OMG se Inception! :) DRITbra film...! Hadde ikke forventet at den skulle vær SÅ bra så jeg ble veldig positivt overrasket! =) Leo blir bare flinkere og flinkere og velger rett rolle i rett film.

Har hverken sett The Road eller Precious, men vil gjerne se begge..

Skrevet

Ja, mange. Hadde en filmkveld for en stund siden bestående av Freedom Writers, American History X og Gran Torino. Chocolat så jeg her om dagen, fordi den er så søt og god (pun intended), og så har jeg en bunke disneyklassikere som står for tur bare dvd-spilleren samarbeider med tv'n igjen snart..

Skrevet

Ja, mange. Hadde en filmkveld for en stund siden bestående av Freedom Writers, American History X og Gran Torino. Chocolat så jeg her om dagen, fordi den er så søt og god (pun intended), og så har jeg en bunke disneyklassikere som står for tur bare dvd-spilleren samarbeider med tv'n igjen snart..

Chocolat så jeg også for ikke så lenge siden..! Den er så koselig den.. :)

HÆHÆ, Kick Ass! :)

Og Kick Ass er rå! :) Gleder meg sinnsykt til toern kommer!

Skrevet

HÆHÆ, Kick Ass! :)

Den er så bra den :D Ler så jeg griner :)

Jeg er veldig glad i skumle filmer og da vil jeg gjerne anbefale Paranormal Activity. Det er den skumleste filmen jeg har sett. :)

Skrevet

Den er så bra den :P Ler så jeg griner :)

Jeg er veldig glad i skumle filmer og da vil jeg gjerne anbefale Paranormal Activity. Det er den skumleste filmen jeg har sett. :P

Har du sett Fourth Kind da? Den er ekkel den.... :P

Skrevet

Vi så Brokeback Mountain for ikke så lenge siden, veldig trist og god film. Ellers er Sahara en god action komedie, akkurat slik de skal være - herlig underholdning, lite behov for hjerneaktivitet. :)

Skrevet

Vi så Brokeback Mountain for ikke så lenge siden, veldig trist og god film. Ellers er Sahara en god action komedie, akkurat slik de skal være - herlig underholdning, lite behov for hjerneaktivitet. :P

Brokeback Mountain er en fin film.. :P

Sahara er veldig underholdende! :P Steve Zahn er morsom! :P

Så Signs igår jeg.. :) Creepy film egentlig.. :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Tenkte jeg skulle prøve det også men er så redd hunden rømmer ut av gitteret. Opplevde det med hunder før mens jeg gikk i ringen så kom de løpende inn i ringen. Veldig festlig. Ikke i det hele tatt.    Men nå har jeg nye hunder så har ikke turt å prøve på dem men hadde vært så enklere å bære inn enn de tunge gitterbura.
    • Hva som er best kommer jo an på deg, og din hunds behov. Jeg brukte et sammenleggbart tøybur. 
    • Hva slags bur bruker dere på utstilling? Eller tralle? Passer Stroller best? Eller tøybur? Eller metallbur? Har du link? Bilder av alt utstyr? Har prøvd litt forskjellig men usikker på hva som er best?
    • Det er veldig stor forskjell på dem. (På norsk skrives forøvrig rasenavn med liten forbokstav) Collie deles i korthår og langhåret, men det er ikke veldig stor forskjell på dem. Begge er myke raser som er avlet et godt stykke bort fra opprinnelsen som gjeterhunder. De er ganske førerorienterte, men krever mindre enn de mest aktive gjeterhundene. De er likevel smarte og aktive, og krever litt mental aktivisering for å trives. Eurasier er en veldig selvstendig rase, kan ha mye jakt, og er krevende å trene og ha løs.  Begge rasene har mye pels, røyter i perioder når de skifter pels, og må børstes regelmessig. Begge rasene har også hatt en del dårlig avl med mye usikkerhet og dårlig mentalitet, men det er lenge siden jeg var aktiv nå så forhåpentligvis har dette bedret seg. Jeg ville uansett vært veldig nøye med oppdretter, foreldrehunder osv.
    • Jeg er interessert i rasene Collie eller Eurasier? Hvordan er de to rasene? Pelsstell? Røyter de mye? Er det mye lyd? Trenbarhet og kan de gå løs ute med lite jakt? 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...