Vimsan Skrevet 26. August 2010 Rapporter Skrevet 26. August 2010 Idag träffade jag och Casper, "Lamituf" och hennes basselusker. Vi gick ut i skogen och släppte lös våra vildar där. Då var det full fart direkt, de sprang som galningar och de hade det riktigt kul. Här lägger vi ut ett par bilder som ni kan låta er charmeras, förundras och le av Enjoy! ( Ni får ursäkta bildkvaliteten ). Crazy Tufani Drickpaus är viktigt... Joshi och Casper Guttaboysen brottas och Joshi tar en drickpaus... Casper och Tufani Tufani är glad Casper är lurig Joshi tycker att det är smaskens med fjäder från en död pippip Casper och Joshi i spänningens ögonblick... Wiiiihaaa... Rackaren Casper Basseluskerna Här sitter Casper och väntar på att basseluskerna ska komma närmare... Innan dagens lektur i skogen var slut och vi skulle dra åt varsitt håll så gick vi för att ta en titt på hönsen och kaninerna till de som bor i backen... Ska haaaa höna! Den där lilla pälsbollen var märklig... Kaninen var Casper´s favorit Tufani följer noga med Det var en glimt från dagen, tack för en fin tur
Vimsan Skrevet 26. August 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 26. August 2010 dumma dumma duuuumma pc, den strejkar och vill inte lägga upp bildern det ska gå!!
Vimsan Skrevet 27. August 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 27. August 2010 Nu hoppas jag att ni klarar se bilderna?
SoppenCamilla Skrevet 27. August 2010 Rapporter Skrevet 27. August 2010 Jeg ser de! Fine bilder av fiine hunder! Så stor Casper er!
Marianne&Java Skrevet 27. August 2010 Rapporter Skrevet 27. August 2010 JEg ser dem! Så ut som en koselig tur
Vimsan Skrevet 27. August 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 27. August 2010 Jeg ser de! Fine bilder av fiine hunder! Så stor Casper er! tack, tack hihi. Ja Casper har blivit stor, han växer så det knakar. Ser ut som han tänkt å bli en stor sjekkas JEg ser dem! Så ut som en koselig tur ja det var en väldi koselig tur Fine hunder Tackar för oss båda kan ju inget annat säga än att jag är helt enig hihi...
Monica123 Skrevet 27. August 2010 Rapporter Skrevet 27. August 2010 Kjempe herlige bilder Ser ut som dere har hatt en kjempe flott tur
Vimsan Skrevet 27. August 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 27. August 2010 Kjempe herlige bilder Ser ut som dere har hatt en kjempe flott tur Tack!
Saphire Skrevet 29. August 2010 Rapporter Skrevet 29. August 2010 Gammel er Casper nå?? Herlige bilder altså, ser ut som de koser seg
Vimsan Skrevet 29. August 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 29. August 2010 Gammel er Casper nå?? Herlige bilder altså, ser ut som de koser seg Casper blev nyligen 6 månader
Vimsan Skrevet 29. August 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 29. August 2010 Flotte hunder Takk for titten! bara trevligt hihi...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar