Gå til innhold
Hundesonen.no

lykkelige skittne hunder

Henriette

Recommended Posts

Tro meg, jeg vet alt om lykkelig skitten hund :rolleyes2: Midas legger seg flat i gjørmebad når det er varmt. Han elsker det, og jeg ser ingen grunn til å ta fra han den gleden :yawn: . Det som er komisk er at vi kan komme fra skogstur med Midas som en sort liten gjørmeklump, mens Dina ikke har så mye som et støvkorn på seg :ahappy: Hehehe, godt de er forskjellige :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er ikke en retrieverting, for sånt gjør min og.

marie130810_c.jpg

009-3.jpg

Men en må jo bare bli glad selv når en ser hvor fornøyd hunden er - og heller ha et par håndkler i bilen, og vite at en effektiv hundeblåser venter på deg hjemme. :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som den store retriever (og kooiker)elskeren som jeg er, så blir jeg helt myk i hjertet av sånne bilder... Forøverig gjelder ikke sånt bare retrievere; kooikern gjør det samme;) Da vi gikk tur i går, gikk Linux hele turen NEDI den sølete grøfta med sølevann til magen, og stoppet av og til opp for å riktig kose seg litt ekstra med å dra opp råtne pinner av søla, og riste de utover hele seg.... Oh lykke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlige bilder ingenting er som en møkkete hund som stor koser seg :aww:

Collie tispa her hjemme ser på bildene og rister på hodet for det går vel ikke ann å bli møkkete for hun selv går store omveier for og unngå vanndammer og går ikke ut hvis det regner :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, jeg kan jo bare tenke meg det er digg med en berner sennen som røyter og bader i gjørme :hmm: Da tror jeg både jeg og bikkja hadde blitt kastet på dør her i huset :aww: Jeg ser jo hvor Midas koooooser seg når han kan rulle seg inn i gjørma, og smake på den. Da er livet herlig! :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...