Gå til innhold
Hundesonen.no

Spor (ettersøks)dag


Kristiin

Recommended Posts

Jeg må jobbe fra halv tolv, altså tenker jeg å være der tidlig-tidlig på morgen. Hvis noen har lyst, men ingen bil, kan de få sitte på i trange saaben min. Hvis den vil starte, da, selvsagt :)

Næhæi, du sier ikke ja til å jobbe på en så viktig dag vel? Fy damen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Næhæi, du sier ikke ja til å jobbe på en så viktig dag vel? Fy damen!

Fy damen, sier jeg og! Men fydamer gjør som fydamer vil. Evt som fydamesjefen vil, så hva med å starte tidlig så damen kan være med?

Er det noen som får veldig vondt i sovehjertet sitt om jeg foreslår å møtes klokka 9? Evt kan jo de av oss som ikke dør av å stå opp tidlig komme da også kan resten ramle inn som det passer dem? Straff for å komme seint er å måtte være hjelpefører for meg i budføringa. Ekstra bot for over to time for seint er å måtte sitte å holde løsbitt for meg :)

Edit: om de kommer seinere enn det kan de risikere at jeg er lei og boten blir å slippe mitt glade åsyn hihi.

Edit2:

ble lite liv i denn tråden gitt.. Ser ikke ut som jeg kommer jeg avgård, har ingen til og kjøre..

Du kan jo ta bussen til granåsen eller hva som blir nærmest og så kan en av oss med bil hente deg der. Men går det ikke buss forbi der vi skal være? Syns jeg har sett bussholdeplasser bortover den veien der jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næhæi, du sier ikke ja til å jobbe på en så viktig dag vel? Fy damen!

Se under, klagedamen! :P

Fy damen, sier jeg og! Men fydamer gjør som fydamer vil. Evt som fydamesjefen vil, så hva med å starte tidlig så damen kan være med?

Se der, ja! Oppdatert på fydamefronten! :) Vi vil gjerne starte tidlig så jeg får vært med! :P

Er det noen som får veldig vondt i sovehjertet sitt om jeg foreslår å møtes klokka 9? Evt kan jo de av oss som ikke dør av å stå opp tidlig komme da også kan resten ramle inn som det passer dem? Straff for å komme seint er å måtte være hjelpefører for meg i budføringa. Ekstra bot for over to time for seint er å måtte sitte å holde løsbitt for meg :P

Menneh...det er jo du som pleier å være for tidlig ute, ikke jeg som pleier å være for sen...hvorfor må jeg omtrent alltid være hjelpefører og holde løsbitt da?! ;):P (det er bare gøy, da, så lenge man liker litt Ekkosikkel og en og annen Ekkobumping. Og det gjør man jo! :P )

Glær mæ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menneh...det er jo du som pleier å være for tidlig ute, ikke jeg som pleier å være for sen...

Du sa hva sa? *hmrfpfh*

Jeg er med, kan ta arbeiderbussen opp til Granåsen/Heimdal på morningen, og vente der på videre skyss. Søndager er en dårlig bussdag generellt, og iallefall til Ringvål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Du sa hva sa? *hmrfpfh*

Hehe det er faktisk jeg som er for tidlig og ikke hun som er for sen :P

Jeg er med, kan ta arbeiderbussen opp til Granåsen/Heimdal på morningen, og vente der på videre skyss. Søndager er en dårlig bussdag generellt, og iallefall til Ringvål!

Går det noen som er på Granåsen i 9-tida? Så kan jeg eller fydamen plukke deg opp der :)

Men da er det ihvertfall oss tre som kommer tidlig på søndag. Hva sier dere andre? Flere som skal være med og når kommer dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Etter en svær vellykkelt hjortejakt har jeg 4 skanker i fryseren. Nansen sin mamms har kallt dibs på en av de så da er det to igjen. Hvem vil være med på en blodspor-dag? Helst noen som har litt erfaring og kan hjelpe oss uerfarene, men ikke et krav på noen måte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...