Guest Jonna Skrevet 13. August 2010 Rapporter Skrevet 13. August 2010 Life's a box of chocolates. You never know what you're gonna get. Forrest Gump **************************************** Stupid is as stupid does. Forrest Gump (Bilde tatt av Siri)
xxx12345 Skrevet 13. August 2010 Rapporter Skrevet 13. August 2010 "Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and be my friend." - Albert Camus --------------------------------------------------------- When I hear somebody sigh, "Life is hard," I am always tempted to ask, "Compared to what?" - Sydney J. Harris Foto: Raksha
Aya Skrevet 13. August 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 13. August 2010 Kom over dette i går, og tenkte øyeblikkelig på dette bildet. Det er ikke pent å være slem mot de døde, men skitt au, han var gal Z :) Perfekt sitat til bildet! Herregud, en kan da ikke gjøre noen bedre enn leke i denne velsignede verden. - Henrik Ibsen Foto: Trine Karlsen
Guest Jonna Skrevet 13. August 2010 Rapporter Skrevet 13. August 2010 And so the Lion Fell in Love with the lamb... What a Stupid lamb... What a Sick Masochistic Lion.. Twilight
Margrete Skrevet 13. August 2010 Rapporter Skrevet 13. August 2010 Just thinking about a friend makes you want to do a happy dance, because a friend is somene who loves you in spite of your faults. -Charles M. Schulz
minimoo Skrevet 13. August 2010 Rapporter Skrevet 13. August 2010 Åhh, for en vakker tråd :rolleyes2:
Raksha Skrevet 13. August 2010 Rapporter Skrevet 13. August 2010 "En får værra som en er, når'n itte vart som en sku" "You're young once, but you can stay immature forever"
Wembi Skrevet 13. August 2010 Rapporter Skrevet 13. August 2010 "No man is your friend, no man is your enemy - every man is your teacher." (eller skal man si "dog" i dette tilfellet?! :rolleyes2: )
PsychoLynx Skrevet 21. August 2010 Rapporter Skrevet 21. August 2010 Yesterday I was a dog. Today I'm a dog. Tomorrow I'll probably still be a dog. Sigh! There's so little hope for advancement. Charles M. Schulz *ler meg ihjel* Denne var herlig! Og får en genial tråd!! Jeg skal definitivt bidra!
Kristiin Skrevet 21. August 2010 Rapporter Skrevet 21. August 2010 " Et eple om dagen, holder orden på magen."
DronningSonja Skrevet 22. August 2010 Rapporter Skrevet 22. August 2010 “Whatever is in the heart will come up to the tongue” -persisk proverb
Fjollebolle Skrevet 22. August 2010 Rapporter Skrevet 22. August 2010 Herlig tråd! Måtte nesten prøve meg jeg og:
Wildah Skrevet 22. August 2010 Rapporter Skrevet 22. August 2010 Jeg digger denne tråden, Aya! Utrolig mange fine bidrag Herlig tråd! Måtte nesten prøve meg jeg og: *fnise* Stjeler som sagt den første til hjemmesiden
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar