Aya Skrevet 11. August 2010 Rapporter Share Skrevet 11. August 2010 Noen har kanskje sett at jeg et par ganger har funnet et sitat og illustrert det med bilder av mine hunder. Har lyst til å lage en tråd hvor alle kan gjøre det, tenk så mange fine bilder og sitater vi får se og lese da Finn et fint sitat, plukk ut et bilde du har liggende (trenger ikke nødvendigvis være tatt av deg, mine er f.eks ikke det, men opplys om hvem som har tatt de! Begynner med et par selv ... : Våkn opp med et smil og jag etter livet ... Lev det, nyt det, smak det, lukt det, føl det. - Joe Knapp Illustrasjonsfoto: livskunst Bilde er tatt av Caranthir! Det beste ved mennesket er hunden. - Nicolas Toussaint Charlet Dette bildet er også tatt av flinke Caranthir ... Evig takknemlig for bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 11. August 2010 Rapporter Share Skrevet 11. August 2010 "Still round the corner there may wait, A new road ore a secret gate." J.R.R Tolkien "The goal matters not, only the journey to it." Christopher Paolini "Everyone has a will to win, but only a few have a will to prepare" Vince Lombardi Mine favoritt sitater. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 11. August 2010 Rapporter Share Skrevet 11. August 2010 "De dumme rydder, geniet behersker kaos" (dette er resultatet av en panikkleting etter Nick Cave & The bad seeds billettene mine som jeg ikke fant bare noen timer før konserten, fordi jeg hadde gjemt dem på et "lurt" sted. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 11. August 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. August 2010 Ååh, Jeanette, for noen herlige bilder og sitater! Kjempefine! Lola: hahaha, ser kjent ut ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 11. August 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. August 2010 Vennskap - bare jeg ser ordet på trykk, blir hjertet varmt. - Augustine Bell Dette bildet er OGSÅ tatt av Caranthir :ahappy: “Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind.” Bilde tatt av Taz. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 11. August 2010 Rapporter Share Skrevet 11. August 2010 "Håpet er våken drøm" Aristoteles Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 11. August 2010 Rapporter Share Skrevet 11. August 2010 "It's a dangerous business, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.” J.R.R Tolkien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 11. August 2010 Rapporter Share Skrevet 11. August 2010 Så fine bilde/sitatkoblinger! Blir jo helt øm i sjela, jo... It pleases me, loving rivers. Loving them all the way back to their source. Loving everything that increases me. Raymond Carver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 11. August 2010 Rapporter Share Skrevet 11. August 2010 “Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind.” Jack London Syns denne leken var veldig morsom jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnikenK Skrevet 11. August 2010 Rapporter Share Skrevet 11. August 2010 Hvorfor gjøre i dag, det man kan utsette til i morgen! (Er kanskje mer et ordtak, enn sitat - men pelsen er jo søt da ) Er det lov med ordtak også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slevedyret Skrevet 12. August 2010 Rapporter Share Skrevet 12. August 2010 The best things in life are not things Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slevedyret Skrevet 12. August 2010 Rapporter Share Skrevet 12. August 2010 Yesterday I was a dog. Today I'm a dog. Tomorrow I'll probably still be a dog. Sigh! There's so little hope for advancement. Charles M. Schulz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 12. August 2010 Rapporter Share Skrevet 12. August 2010 Yesterday I was a dog. Today I'm a dog. Tomorrow I'll probably still be a dog. Sigh! There's so little hope for advancement. Charles M. Schulz *snip bilde* ÅH den var bra den! :ahappy: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 12. August 2010 Rapporter Share Skrevet 12. August 2010 Alle var kjempefine,både bilder og sitater Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 12. August 2010 Rapporter Share Skrevet 12. August 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slevedyret Skrevet 12. August 2010 Rapporter Share Skrevet 12. August 2010 Så nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 12. August 2010 Rapporter Share Skrevet 12. August 2010 "Vennskap er én sjel i to legemer." Aristoteles Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 12. August 2010 Rapporter Share Skrevet 12. August 2010 Sitat: ukjent, men jeg liker det veldig godt! Foto: (av Hera) tatt av meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 12. August 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. August 2010 ÅH den var bra den! Signeres! Såå mange herlige! Kom med flere, folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 12. August 2010 Rapporter Share Skrevet 12. August 2010 Blir helt sentimental her jeg sitter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 12. August 2010 Rapporter Share Skrevet 12. August 2010 There is no psychiatrist in the world like a puppy licking your face. ~Ben Williams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 12. August 2010 Rapporter Share Skrevet 12. August 2010 Did you ever notice when you blow in a dog's face he gets mad at you? But when you take him in a car he sticks his head out the window. ~Steve Bluestone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vingle Skrevet 12. August 2010 Rapporter Share Skrevet 12. August 2010 "Every run is a great run!" Sasha Azevedo (photo: oppdretter) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 12. August 2010 Rapporter Share Skrevet 12. August 2010 "Jeg forestiller meg at livet er et vidunderlig skuespill som jeg har skrevet til meg selv - og der min oppgave er å nyte min egen rolle" Shirley MacLaine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 13. August 2010 Rapporter Share Skrevet 13. August 2010 Kom over dette i går, og tenkte øyeblikkelig på dette bildet. Det er ikke pent å være slem mot de døde, men skitt au, han var gal Den gales mentale tilstand kan faktisk beskrives som en vandrende, forvirret drøm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar