xxx12345 Skrevet 11. August 2010 Rapporter Share Skrevet 11. August 2010 Gratulerer så masse! Gleder meg til å hilse på ham Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 11. August 2010 Rapporter Share Skrevet 11. August 2010 Blings Sååå søt da. Og kommer til å bli en staselig kar som vi nok får se både titt og ofte i diverse ringer rundtomkring Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 11. August 2010 Rapporter Share Skrevet 11. August 2010 Å fy så pen han var Caroline . Det virker som alt du tar i blir til gull så det blir vel en utstillingsstjerne dette også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 11. August 2010 Rapporter Share Skrevet 11. August 2010 Gratulerer så mye! Søt Det blir spennende å følge ham framover! Er det kun utstilling som er planen, eller skal han ut på flere "arenaer"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildah Skrevet 11. August 2010 Rapporter Share Skrevet 11. August 2010 Gratulerer med den lille. Han er utrolig vakker og har fått et kjempefint navn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blongo Skrevet 12. August 2010 Rapporter Share Skrevet 12. August 2010 Gratulerer med ny valp Det tror jeg er noe av det styggeste jeg har sett Håper jeg får hilst både på deg og de vakre hundene under Bjerke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingo Skrevet 12. August 2010 Rapporter Share Skrevet 12. August 2010 Grattis så mye, han var bare rålekker! Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 12. August 2010 Rapporter Share Skrevet 12. August 2010 Jeg kom på at det er en butikk i Oslo som heter Avalon. Det vil si, det er en underavdeling til butikken Dragens Hule, "Dragens Hule er butikken for oss som liker vakre og grimme Fantasy- og Goth-inspirerte ting, klær, smykker, lesestoff og pyntegjenstander!" Avalon er Dragens Hules avdeling for spill og lesestoff. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompelus Skrevet 12. August 2010 Rapporter Share Skrevet 12. August 2010 Jeg kom på at det er en butikk i Oslo som heter Avalon. Det vil si, det er en underavdeling til butikken Dragens Hule, "Dragens Hule er butikken for oss som liker vakre og grimme Fantasy- og Goth-inspirerte ting, klær, smykker, lesestoff og pyntegjenstander!" Avalon er Dragens Hules avdeling for spill og lesestoff. Outland som selger fantasy/sci fi bøker samt annet stesj het Avalon i mange år... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 12. August 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. August 2010 Jeg kom på at det er en butikk i Oslo som heter Avalon. Det vil si, det er en underavdeling til butikken Dragens Hule, "Dragens Hule er butikken for oss som liker vakre og grimme Fantasy- og Goth-inspirerte ting, klær, smykker, lesestoff og pyntegjenstander!" Avalon er Dragens Hules avdeling for spill og lesestoff. I know, har vært der mange ganger, og ettersom det stort sett er fantasy jeg leser passer det også helt perfekt Takk for alle grattiser! Første natt gikk helt utmerket, ingen uhell inne og vi var ute og tisset en gang i natt og en gang litt senere siden jeg sovnet igjen Litt søvnmangel den siste uka, så jeg hadde litt å ta igjen. Da er man heldig med en valp som også sovner igjen Han skal helt klart stilles ut, men som med Tíbrá kommer jeg til å trene spor og lydighet med mål om å konkurrere i NBF-spor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 12. August 2010 Rapporter Share Skrevet 12. August 2010 Gratulerer! Kult navn, fin hund, lykke til med å stille i både BIR og BIM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 12. August 2010 Rapporter Share Skrevet 12. August 2010 ÆÆÆRSJ! Send det fæle dyret tilbake dit det kom fra - vi trenger absolutt ikke å se det i ringene her i alle fall. Usj! Trenger absolutt IKKE noen flere pene gruppe 1 hunder, da.. Hvorfor skjønner ikke folk såpass, liksom'atte?? Neida - utrolig søt liten fyr. Blir kjempe, kjempespennende å se han live - og er vi heldige sees vi i BIS'et på valpeshows fremover høsten! (Er nå glad min nye valp IKKE er gruppe 1, jeg.... ) Lykke, lykke til! Susanne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potifa Skrevet 12. August 2010 Rapporter Share Skrevet 12. August 2010 Gratulerer med nok ett slående vakkert tilskudd til flokken! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 12. August 2010 Rapporter Share Skrevet 12. August 2010 Gratulerer så mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 12. August 2010 Rapporter Share Skrevet 12. August 2010 Gratulerer med ny hund! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 12. August 2010 Rapporter Share Skrevet 12. August 2010 Grattis med ny valp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 12. August 2010 Rapporter Share Skrevet 12. August 2010 Så skjønn han er Gratulerer så mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 13. August 2010 Rapporter Share Skrevet 13. August 2010 Nei så nydelig Hjelper ikke litt engang mot valpesjuka Gratulerer så mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 13. August 2010 Rapporter Share Skrevet 13. August 2010 Gratulerer :rolleyes2: Han er virkelig nydelig! Det blir spennende å se han fremover. Ikke minst å se han i forhold til Tibrä med tiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 14. August 2010 Rapporter Share Skrevet 14. August 2010 Så søt! :rolleyes2: Gratulerer med valp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snickers Skrevet 14. August 2010 Rapporter Share Skrevet 14. August 2010 Gratulerer med ny, skjønn valp.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 26. August 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. August 2010 Tusen takk Er superfornøyd med ham så langt! Han er bare søt og snill, matvrak og elsker å leke! Sover hele natta på soveromsgulvet og er, ja, bare søt og snill! Nye bilder av 12 uker gammel Avalon, photocredit: Sandra Janzsó Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 27. August 2010 Rapporter Share Skrevet 27. August 2010 Han er vakker han! GLeder meg til å hilse ordentlig på han, fikk liksom tid til det på Bjerke (også får man liksom ikke gjort det ordentlig sånne steder) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 27. August 2010 Rapporter Share Skrevet 27. August 2010 Den der er bare helt skjønn,så trygg og glad . Skulle det være noe å utsette på ham så må det vel være at han vokser alt for fort... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 27. August 2010 Rapporter Share Skrevet 27. August 2010 Gosh! Han MÅ da bare bli en stjerne i ringen??? Nydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts