Banshee Skrevet 8. August 2010 Rapporter Skrevet 8. August 2010 Gikk gjennom en del bilder i dag etter å ha lagt inn nye fra dagens tur, så da prøver jeg meg på å legge ut noen Jeg har verken speilrefleks eller peiling på fotografi, så det er ikke toppkvalitet akkurat Her har Blade nettopp kastet en svær moseklump ned på Eddie
Raksha Skrevet 8. August 2010 Rapporter Skrevet 8. August 2010 Aah - jeg elsker det siste bildet. Bittelille vindushunden Blade. Fineste gutta på hele vestlandet det der.
Banshee Skrevet 8. August 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 8. August 2010 Hihi, takk Noen fordeler skal jo de små gutta ha og, plass i vinduskarmen er en av dem.
Marianne&Java Skrevet 8. August 2010 Rapporter Skrevet 8. August 2010 Hundene dine er bare så utrolig flotte Og jeg er enig med Raksha, det siste bildet var nydelig
Lola Pagola Skrevet 8. August 2010 Rapporter Skrevet 8. August 2010 Åja, jeg er også helt enig, nyyydelig det siste! :aww: Og de er jo så fine de gutta da! Morsomt med mosekasting *ler*
Banshee Skrevet 8. August 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 8. August 2010 Mosekasting må til! Eddie så helt forskrekket ut, mens Blade så ut som han tenkte "Mihihihihi". Rampungen! Takk, forresten
Henriette Skrevet 8. August 2010 Rapporter Skrevet 8. August 2010 Nydelige hunder Hadde jeg hatt bil og lappen skulle jeg komt til ålesund en dag å lånt hundene dine til fotografering om jeg fikk lov men jeg har verken lappen eller bil
Banshee Skrevet 8. August 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 8. August 2010 Takk for det Vi har bil, så om du har egnet sted stiller vi gjerne opp for litt proff-fotografering altså Bare ikke forvent at de er spesielt lydige
busy Skrevet 9. August 2010 Rapporter Skrevet 9. August 2010 Flotte bilder av veldig flotte hunder. Først når jeg så det første bilde trodde jeg Blade hoppet ut i vannet til Eddie, men det er vell ikke Eddie? men en pinne/vedkubbe
Banshee Skrevet 9. August 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 9. August 2010 Tusen takk Haha, nei, Eddie svømmer nok ikke så langt ut frivillig Er en kubbe.
Sissi Skrevet 10. August 2010 Rapporter Skrevet 10. August 2010 nydelige guttene! og såå herlig det siste bilde der
Monica123 Skrevet 11. August 2010 Rapporter Skrevet 11. August 2010 Kjempe fine bilder av noen herlige hunder
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar