Ingvild Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Skrevet 5. Mars 2012 Det er så fasinerende å se hvor lett hun skifter fra treningsmodus (konsentrert og behersket) til belønningsmodus (SÅÅÅÅÅ happy!) og tilbake igjen. 3 Siter
Benedicte Skrevet 13. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 13. April 2012 Jeg driver og lurer skikkelig på om Ikke skal starte i LP3 på Ekeberg eller ikke.... Hun har ikke neseprøven inne, og det finnes jo grenser på hvor bra neseprøve man greier å få inn på 3 uker? Siden sist har vi vært i Sverige på hyttetur: Me so crazy! Bærbar brukshund 1 Siter
borderen Skrevet 13. April 2012 Rapporter Skrevet 13. April 2012 Fine bilder! Så ut som et flott sted! Ang å starte så tenker jeg at det kommer an på hvordan hun takler det om hun skulle gjøre feil/ikke mestre øvelsen. Hvis hun synes det er helt greit å ikke finne riktig pinne, så har jo ingen skade skjedd annet enn at du mister noen poeng. Hvis hun der i mot "går i kjelleren" og mister selvtillit er det ikke særlig kul opplevelse i konkurranseringen. Uansett kan du få til mye på 3 uker - hun har jo en anelse, og selve innlæringen trenger jo ikke ta mer enn 5 min! Det er den generaliseringen som tar evig mye tid... Uansett kan det jo godt henne at hun tar riktig i konkurransen også! Tenk så moro det hadde vært da! Jeg synes du skal starte så sant hun ikke mister all selvtilltt om hun skulle misse neseprøven. 1 Siter
Benedicte Skrevet 13. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 13. April 2012 Slik jeg kjenner hun så tviler jeg sterkt på at hun kommer til å miste selvtillit eller intensitet av å feile. Hun har veldig bra utholdenhet og attitude selv om hun gjør ting feil, da bare prøver hun ekstra hardt neste gang. Det er generaliseringen som er problemet, ja, men jeg tror vi melder på uansett faktisk Må bare sjekke at jeg har fri fra jobben... 6 Siter
borderen Skrevet 13. April 2012 Rapporter Skrevet 13. April 2012 Slik jeg kjenner hun så tviler jeg sterkt på at hun kommer til å miste selvtillit eller intensitet av å feile. Hun har veldig bra utholdenhet og attitude selv om hun gjør ting feil, da bare prøver hun ekstra hardt neste gang. Det er generaliseringen som er problemet, ja, men jeg tror vi melder på uansett faktisk Må bare sjekke at jeg har fri fra jobben... Tenkte meg det! Det skal mer til for å stoppe den loppa der! 1 Siter
Malamuten Skrevet 13. April 2012 Rapporter Skrevet 13. April 2012 Nydelige Ikke Og dere er så flinke 1 Siter
Guest Jonna Skrevet 13. April 2012 Rapporter Skrevet 13. April 2012 Jeg stjal ett bilde og redigerte det litt for eget bruk Siter
Gjest Skrevet 13. April 2012 Rapporter Skrevet 13. April 2012 Veeldig fin søster Nydelige bilder. Og klart dere skal starte. Siter
Whoopsis Skrevet 13. April 2012 Rapporter Skrevet 13. April 2012 Jeg kommer som heiagjeng! (Om jeg ikke må jobbe..) Siter
TonjeM Skrevet 13. April 2012 Rapporter Skrevet 13. April 2012 Ikke bare brødrene som er smellvakre - lillesøster også! Og start og se hvordan det går, går sikkert knall bra tror jeg! Siter
Benedicte Skrevet 13. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Oktober 2012 Vi sliter med neseprøven, men vurderer kaaanskje en start på Alnabru Vi får se! Får suss av Ikke 2 Siter
Vimsan Skrevet 13. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2012 Fina höstbilder av lilla Ikke Siter
Emilie Skrevet 14. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2012 Fine Ikke-bilder, synes det var så søtt det siste Siter
Gjest Skrevet 21. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2012 Søta Spent på hvor stor hun har blitt jeg! Siter
Ane Skrevet 7. November 2012 Rapporter Skrevet 7. November 2012 Så høy hun ser ut når hun sitter! Siter
Benedicte Skrevet 7. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 7. November 2012 Ja, hun kan være veldig "staselig" når hun vil 1 Siter
Augustina Skrevet 12. November 2012 Rapporter Skrevet 12. November 2012 Herregud, så stor Ikke har blitt! Har jo ikke sett henne siden hun var pitteliten Fin er hun, og fine bilder! Siter
Recommended Posts