Yodel Skrevet 21. August 2010 Rapporter Share Skrevet 21. August 2010 Hva med basenjier da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 21. August 2010 Rapporter Share Skrevet 21. August 2010 Springervalper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 21. August 2010 Rapporter Share Skrevet 21. August 2010 Det er bare 1 dalmisvalp begge dager, så da er det helt sikkert din Hva heter den og hvor har du kjøpt den? Jubi var eneste dalmisvalp i fjor. Moro! Vi treffes helt sikkert åki nesten like greit! Min er overglad i folk og dyr så hadde nok blit vanskelig å sprunget i ring om vi var flere *fnis* "kallenavnet" er da Nico:) På Stamtavla Lovinda's Johnny Cash! Kjøpt fra Kennel Lovinda i Bergen ) Ja, skal vell stille du også så ja:)) blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 21. August 2010 Rapporter Share Skrevet 21. August 2010 Vi treffes også Anita. Beardisklubben og dalmisklubben skal samarbeide om oppgavene. Hvilke oppgaver er dere ansvarlige for da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 21. August 2010 Rapporter Share Skrevet 21. August 2010 Hvilke oppgaver er dere ansvarlige for da? Dalmisgjengen lager mat til ringpersonalet, vi piler omkring og serverer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 21. August 2010 Rapporter Share Skrevet 21. August 2010 Dalmisgjengen lager mat til ringpersonalet, vi piler omkring og serverer. Oh jeg skal sitte i et telt og skrive klubbvinnerkort hele søndagen - kommer du med en vaffel til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 21. August 2010 Rapporter Share Skrevet 21. August 2010 Oh jeg skal sitte i et telt og skrive klubbvinnerkort hele søndagen - kommer du med en vaffel til meg? Vaffel skal bli! Anita steker, jeg bringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 21. August 2010 Rapporter Share Skrevet 21. August 2010 Noen som vet hvor mange engelske bulldogger som er påmeldt, både valp og voksne, begge dagene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anita F Skrevet 21. August 2010 Rapporter Share Skrevet 21. August 2010 Hva med basenjier da? Valp begge dager: 1 Fant ingen voksne Springervalper? 4 valper begge dager Vaffel skal bli! Anita steker, jeg bringer. Jepp, jeg skal steke Du får gjøre deg til kjenne, tror ikke jeg har hilst på deg før Noen som vet hvor mange engelske bulldogger som er påmeldt, både valp og voksne, begge dagene? 1 valp og 5 voksne begge dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 21. August 2010 Rapporter Share Skrevet 21. August 2010 Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinL Skrevet 21. August 2010 Rapporter Share Skrevet 21. August 2010 Noen snille mennesker med PM som gidder å sjekke hvor mange Jack Russell valper det er? Og hvorfor har ikke jeg fått PM endaaa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juniorkatta Skrevet 26. August 2010 Rapporter Share Skrevet 26. August 2010 Noen som har mulighet til å hjelpe oss på Hundefestivalen? Vi har fått sykdomsfrafall på lørdag og trenger desperat 2 personer fra 11-14... Dette er akkurat når vi selv skal stille hunder og derfor har vi ingen flere personer å ta av.. Håper på positiv repons! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar