Gå til innhold
Hundesonen.no

Trondheim Hundefestival

Yakine

Recommended Posts

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Det er bare 1 dalmisvalp begge dager, så da er det helt sikkert din :) Hva heter den og hvor har du kjøpt den? Jubi var eneste dalmisvalp i fjor. Moro! Vi treffes helt sikkert :)

åki :) nesten like greit! Min er overglad i folk og dyr så hadde nok blit vanskelig å sprunget i ring om vi var flere *fnis* :innocent:

"kallenavnet" er da Nico:) På Stamtavla Lovinda's Johnny Cash! Kjøpt fra Kennel Lovinda i Bergen :))

Ja, skal vell stille du også så ja:)) blir spennende!

Skrevet

Dalmisgjengen lager mat til ringpersonalet, vi piler omkring og serverer.

Oh jeg skal sitte i et telt og skrive klubbvinnerkort hele søndagen - kommer du med en vaffel til meg?

Skrevet

Oh jeg skal sitte i et telt og skrive klubbvinnerkort hele søndagen - kommer du med en vaffel til meg?

Vaffel skal bli! :innocent: Anita steker, jeg bringer.

Skrevet

Hva med basenjier da? :)

Valp begge dager: 1

Fant ingen voksne

Springervalper? :innocent:

4 valper begge dager :)

Vaffel skal bli! :) Anita steker, jeg bringer.

Jepp, jeg skal steke :) Du får gjøre deg til kjenne, tror ikke jeg har hilst på deg før :P

Noen som vet hvor mange engelske bulldogger som er påmeldt, både valp og voksne, begge dagene?

1 valp og 5 voksne begge dager :P

Skrevet

Noen snille mennesker med PM som gidder å sjekke hvor mange Jack Russell valper det er? :icon_redface:

Og hvorfor har ikke jeg fått PM endaaa?

Skrevet

Noen som har mulighet til å hjelpe oss på Hundefestivalen?

Vi har fått sykdomsfrafall på lørdag og trenger desperat 2 personer fra 11-14...

Dette er akkurat når vi selv skal stille hunder og derfor har vi ingen flere personer å ta av..

Håper på positiv repons! :aww:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er veldig vanskelig å si hva som er "bedre" uten å vite hvordan forutsetningene ser ut. Hvis det er hjelp til rasevalg du vil ha så er det kanskje greit å lage en egen tråd til det med informasjon om hvilken erfaring du har med hund, hvordan hverdagen din ser ut, hvor mye aktivitet vil hunden få, har du planer om noe målrettet aktivitet/sport osv. Hvilke kriterier har du mtp. lyd, pelsstell, støvsuging, størrelse på hunden?  Med denne informasjonen er det lettere å gi råd om en rase som kan passe til ditt potensielle hundehold. Det er helt sikkert flere raser som kan passe kriteriene, og mange som ikke gjør det. 
    • Svarer dere begge to her. Ser at dette kanskje er en god grunn til å vurderer andre raser. Kanskje Aussie eller Collie er bedre?
    • Har ofte erfaring med at de jeg spør på utstillinger eller andre stevner bare roser hunderaser helt og forteller kun det positive. De jeg snakka med på messen var kun positive til rasen.
    • Jeg har møtt noen fine individer, men ikke nok til at jeg tenker at rasen er en fin og god brukshund. Alt for mye merkelig mentalitet ute å går, og allergi og hd
    • Hunder lever fint med tre ben, jeg ser ikke at en amputert tå vil utgjøre store problemer for en såppas sprek rase. Hvis hunden ellers er frisk og sprek ville jeg gjort det, selv om den er godt voksen. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...