Gå til innhold
Hundesonen.no

Fotoshoot av Lira


Poter

Recommended Posts

Hadde en liten fotoshoot med Mailin og Lira i dag i godværet.

ValhallmMailinogLira23.jpg

Varme opp med litt klovnerier :lol:

ValhallmMailinogLira24.jpg

ValhallmMailinogLira26.jpg

Oi, det var jo noen der -hilse på?

ValhallmMailinogLira27.jpg

Nei, må visst trene i steden

ValhallmMailinogLira30.jpg

Juhu!

ValhallmMailinogLira32.jpg

Jada, halvt gal er man :)

ValhallmMailinogLira34.jpg

ValhallmMailinogLira35.jpg

ValhallmMailinogLira39.jpg

Se så fin drateknikk :lol:

ValhallmMailinogLira40.jpg

Lira prøver å se fornem ut når hun går foran i line :D

ValhallmMailinogLira41.jpg

Kan da være ordentlig også :)

ValhallmMailinogLira42.jpg

Smile til fotografen

*dele opp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er veldig flink og veldig fin! Som aussier flest har hun skikkelig personlighet, denne tøtta her bare lyser det av og det lyser ekstra når hun får trene med mor. De to`en der har det stas sammen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fineste pia mi det ja! :) Hun er utrolig herlig, og morro å trene med :)

Siden jeg ikke har møtt noen pyrrer jeg liker (beklager pyrrefolk), så er det ikke noe pluss å bli sammenlignet med en pyrre, men, men :lol::D

Men du må jo si deg enig i at Lira er søt med lite pels og at face race pyrrer ofte er søte å se på :lol: Hun ser så mye mindre ut også nå som hun har lite pels! Pyrrer er jo ofte et hakk eller tre mindre enn aussien. ;) Jeg tror iaffal det var ment som et kompliment *ler*

Syns nå Lira var mest lik seg selv jeg da..

Det sier da seg selv? Men når jeg har en hund av akkurat samme rase, ikke sååå langt unna Lira i alder, samme kjønn og ca. samme størrelse så blir det vel ikke så veldig rart om jeg synes hun minnet meg mye om min egen hund på noen bilder? :D Spesielt når hun sitter der på fanget og gliser et sånt fornøyd pese-glis ;) Det er jo også et kompliment, tror de fleste vet hvor glad jeg er i pelsen min ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, vet dere hva jeg får lyst å si nå? :P "Dere aussiefolk, altså!" :P Nei, dere godinger, takk for komplimenter om bildene! Hun er en virkelig takknemlig hund å ta bilde av! For det første har hun en farge som gjør det lett å få henne klar, kanskje bortsett fra den mørke delen i ansiktet, og for det andre har hun en så herlig utstrålning. Mor selv er ikke så ille fotogen selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du må jo si deg enig i at Lira er søt med lite pels og at face race pyrrer ofte er søte å se på :P Hun ser så mye mindre ut også nå som hun har lite pels! Pyrrer er jo ofte et hakk eller tre mindre enn aussien. :P Jeg tror iaffal det var ment som et kompliment *ler*

Jeg skjønte det var ment som et kompliment, derav alle smilene og sånt. (Men for å være litt OT så er det er litt som å sammenlingne en terv med en leonberger. De kan da være søte/pene/stygge for seg selv, man MÅ jo ikke sammenligne de med andre raser som en selv liker. Det er jo ikke sikkert at andre synes det er så bra :P ) *ler* Japp, jeg ER vrang nå, men jeg ser det så ofte skrevet, og siden dette litt er "min" tråd også så føler jeg for å bare skrive det :P

Ja, Lone, hun er utrolig lett å ta bilde av! Ikke noe hvitt som blir brent, og bare den sortflekkede siden som kan bli "flatt" hvis den kommer i skygge :P Eieren derimot.. Vel, ser best ut bak hår :P

Det blir bra når Eine blir stor og dere også får trent litt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte det var ment som et kompliment, derav alle smilene og sånt. (Men for å være litt OT så er det er litt som å sammenlingne en terv med en leonberger. De kan da være søte/pene/stygge for seg selv, man MÅ jo ikke sammenligne de med andre raser som en selv liker. Det er jo ikke sikkert at andre synes det er så bra :P ) *ler* Japp, jeg ER vrang nå, men jeg ser det så ofte skrevet, og siden dette litt er "min" tråd også så føler jeg for å bare skrive det :P

Ja, Lone, hun er utrolig lett å ta bilde av! Ikke noe hvitt som blir brent, og bare den sortflekkede siden som kan bli "flatt" hvis den kommer i skygge :P Eieren derimot.. Vel, ser best ut bak hår :P

Det blir bra når Eine blir stor og dere også får trent litt :P

Mente ikke at du ikke skjønte det, da :P Eieren trenger da ikke gjemme seg bak noe hår...! Ser ut som du gjemmer deg i pelsen til Lira faktisk, sånn bruker jeg og å gjøre hvis jeg har sjangsen og noen peker på meg med kamera :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser morsom ut å jobbe med hun der, altså! :P Søt er hun og :P

Så søt :P Ser morsomt ut å jobbe med henne! Litt OT, hvor har du fått det fine halsbåndet fra? :P

Hun ER morsom å jobbe med, gir veldig mye av seg selv og er glad for alt vi gjør sammen :P

Halsbåndet er fra the cozy critter. :P Hun har fått med klips, de andre to i huset med martingal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...