Symra&Pippin Skrevet 25. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2010 Jeg har opprettet en gruppe på FB. Jeg så for meg at denne gruppen skulle være synlig bare for medlemmer, (så slipper kreti og pleti å lese om planer og avtaler i beardismiljøet, liksom). Men når jeg haket av for hemmelig gruppe, så ble den så hemmelig at jeg hadde et svare strev med å finne den igjen selv. Men hvis jeg haker av for lukket gruppe så er den vel synlig for alle? Meg ikke forstå. Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christa_34 Skrevet 25. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2010 Når det er lukket gruppe får folk kun sett den informasjonen om hva gruppa er til. Men de får ikke sett innholdet i den uten å søke om medlemsskap først. Hemmelig gruppe er vel bare hemmelig tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bardmand Skrevet 25. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2010 Om du kan fortelle hva gruppen heter, kan vi jo sjekke om vi finner den. Send ev. PM til noen du stoler på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 25. Juli 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2010 Om du kan fortelle hva gruppen heter, kan vi jo sjekke om vi finner den. Send ev. PM til noen du stoler på. Den heter Trønderbeardisen. Ikke så veldig hemmelig og kontroverielt altså, jeg tenkte bare jeg skulle spare folk for skravel som ikke angår dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 25. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2010 Gruppa er søkbar, men man får ikke opp bilder, veggen og slikt. Det eneste jeg får opp av info, er dette: "Informazioni di base Nome:Trønderbeardisen Categoria:Interessi Comuni - Animali e cuccioli Descrizione:Bearded Collieeiere bosatt i Trøndelag (og omegn) Tipo di privacy: Chiuso: i contenuti aperti a tutti sono limitati. I membri possono vedere tutti i contenuti. Informazioni di contatto E-mail:[email protected] Posizione geografica:Trondheim, Norway" Og det står det jo der også: At innholdet er begrenset for allmennheten, men at medlemmene kan se alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bardmand Skrevet 25. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2010 Jeg finner den også, men med engelske i stedet for italienske ledetekster ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 25. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2010 Det er vel slik at kun medlemmer av gruppen får meldinger fra gruppen.? Om gruppen er åpen eller lukket kommer på det samme, folk som ikke er interessert gjør seg heller ikke til medlemmer, ikke medlem, ingen mas fra gruppen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 25. Juli 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2010 Ok, da tror jeg at jeg forstår. Folk ser at gruppa eksisterer, men slipper å bli forulempet av interne samtaler. Da har jeg lært å lage gruppe på FB, hva blir det neste, spør nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar