Gå til innhold
Hundesonen.no

Om å lage grupper på Facebook


Symra&Pippin

Recommended Posts

Jeg har opprettet en gruppe på FB. Jeg så for meg at denne gruppen skulle være synlig bare for medlemmer, (så slipper kreti og pleti å lese om planer og avtaler i beardismiljøet, liksom). Men når jeg haket av for hemmelig gruppe, så ble den så hemmelig at jeg hadde et svare strev med å finne den igjen selv. Men hvis jeg haker av for lukket gruppe så er den vel synlig for alle? Meg ikke forstå.

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du kan fortelle hva gruppen heter, kan vi jo sjekke om vi finner den. Send ev. PM til noen du stoler på.

Den heter Trønderbeardisen. Ikke så veldig hemmelig og kontroverielt altså, jeg tenkte bare jeg skulle spare folk for skravel som ikke angår dem. :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruppa er søkbar, men man får ikke opp bilder, veggen og slikt. Det eneste jeg får opp av info, er dette:

"Informazioni di base

Nome:Trønderbeardisen

Categoria:Interessi Comuni - Animali e cuccioli

Descrizione:Bearded Collieeiere bosatt i Trøndelag (og omegn)

Tipo di privacy: Chiuso: i contenuti aperti a tutti sono limitati. I membri possono vedere tutti i contenuti.

Informazioni di contatto

E-mail:heidi.steine@trondheim.kommune.no

Posizione geografica:Trondheim, Norway"

Og det står det jo der også: At innholdet er begrenset for allmennheten, men at medlemmene kan se alt. :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel slik at kun medlemmer av gruppen får meldinger fra gruppen.?

Om gruppen er åpen eller lukket kommer på det samme, folk som ikke er interessert gjør seg heller ikke til medlemmer, ikke medlem, ingen mas fra gruppen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...