Gå til innhold
Hundesonen.no

Healing


Huldra

Recommended Posts

Har du prøvd healing? Hvis du har prøvd det; hva opplevde du? Hva tenker du om det? Vet du egentlig hva det er, eller føler du det er noe mystisk som rare folk i lilla og oransje klær med indianerøredobber driver med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd healing på Bogar. Da han ble veldig syk, og før vi fant ut hva det var, så hadde jeg jo lyst å prøve det meste. Jeg kjenner henne som driver med det. Nå hadde jo han noe som ikke kunne fikses med healing (hjernesvulst), men jeg la merke til at han slappet utrolig av mens han fikk healing. Han hadde sine greier med folk, og i løpet av sine mange år som han hadde kjent vedkommende, hadde han aldri ligget ved siden av henne i sofaen og latt henne holde på han så lenge.

Jeg har ikke satt meg inn i det, men jeg trur at det finnes mer mellom himmel og jord enn hva man ser med det blåtte øye. Og at enkelte folk har evner som vi andre ikke har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har visst blitt fjernhealet noen ganger uten at jeg har visst om det, men blitt fortalt det i ettertid. Har ikke merket noe og det jeg ble healet for forsvant ikke.

Jeg tror absolutt det er mennesker som kan mer enn andre OG at det er mennesker som gir seg ut for å kunne mer enn andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har prøvd healing. Jeg har en lidelse i hoftene ingen leger kunne finne ut av, og i desperasjon fant jeg en healer som mente h*n kunne hjelpe meg. Vel, jeg må ærlig innrømme at det var veldig bortkastet penger. Jeg hadde ikke gjort det igjen.

Hva jeg følte? Ingenting, niks, nada.. Det var akkurat som om noen andre skulle ha tafset meg på låret, liksom.

Jeg tror at noen mennesker blir født med evner - men jeg tror ikke på tillærte evner. Jeg har ikke troen på at folk kan lære seg healing, jeg tror like lite på det som at man kan lære seg å få kontakt med "den andre siden". Jeg tror også at healing går på det psykiske mer en det fysiske. At det går på "vår tanke og følelsesliv".

Healing handler jo om energi og energi forstyrrelser. H*n jeg var hos fortalte meg at "når energisystemet er i harmoni, vil den fysiske kroppen bringes i naturlig balanse igjen". Altså går mye på energi. Å lære seg å "føle" energi, tror jeg ikke folk kan, men jeg tror noen er født mer følsomme en andre.

Litt kråket forklart, men det burde være forståelig :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble healet en gang, "just for fun". I det han holdt hendene over brystet mitt sa det liksom "knepp" oppi skulderen, (jeg var sikker på at et eller annet virkerlig kneppet opp og "poppet" høyt) etterfulgt av en isende smerte igjennom skulderen.

Deretter forsvant smerten, og det var bare deilig, før det samme skjedde på nytt lenger dene i brystet. Aner ikke hva det var. Har ikke hatt smerter i bryst/skulder hverken før eller siden, men et eller annet skjedde iallefall .

Som med alt annet finnes det kvakksalvere (all mass) i denne bransjen, men jeg tror virkerlig på at NOEN har evner og mulighet til å hjelpe med viss problematikk.

Alt er jo energi. Og energi kan påvirke energi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som lite barn ble samboeren min syk, og legene på sykhuset fant ikke ut hva som feilte han. Han tisset blod, og moren hans var helt fortvilet... Så i desperasjon prøvde hun å ta han med til en healer.

Sambo foklarer hendelsen som at healeren la begge hendene på ryggen og på magen hans, men de var ikke "borti" han. Alikevel kjente han en intens god varme i områdene hvor hendene var i nærheten av... Og han tisset ikke blod etter den dagen, og healeren sa at det var noe feil med nyrene(?) hans, men at det var i orden nå.

Så ja... Jeg tror det er noen mennesker i verden som har disse evnene, men jeg tror ikke det er alle som sier de har det som har det - om dere henger med :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd fjernhealing en gang, men merket ikke noe. Når det er sagt, tror jeg jo på at det er gjørbart. Vitenskapen har bare ikke funnet helt utav det enda. Energi kan forflytte seg og bevege seg på så mange rare måter, atte! :getlost:

Gå etter magefølelsen, og virker det ikke, så virker det ikke. Prøver du selv å sende bølger av healende energi inn i kroppen til noen, med en intensjon om at den skal løse opp i det som gjør vondt/friskne syke celler, taper du ingen kroner på det. Skal du prøve en profesjonell, sjekk referanser fra tidligere pasienter som er folk du stoler på (evt. her ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

En venninde av meg hadde en grønski som forsvant, stakk av på tur. Hunden var borte i fire dager. Venninden min snakket med en reikkihealer på tlf og fikk instruksjon om når og hva hun skulle gjøre, eller faktisk tenke på. Hun skulle visualisere hunden sittende foran hundehuset sitt i hagen. Morgenen etter står hun opp, ser ut av vinduet og ser at hunden etter fem dager på rømmen, faktisk sitter foran hundehuset sitt i hagen.. Tilfeldig eller ikke, jeg tror noen mennesker er utstyrt med gaver vi andre ikke har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...