Gå til innhold
Hundesonen.no

Salukivalper


Tøfflus

Recommended Posts

  • Svar 255
  • Created
  • Siste svar

Og jeg innser bare mer og mer at jeg bor på heeelt feil kant av landet. Vil kose lukisbebiser jooo.. ;)

Kom igjen ;)

Og det er vel mer som trekker også? Fine resultater på Cane kanskje, hihi.

Sjokovalper ;)

Ikke sant, jeg "spiser" dem nesten opp jeg...

Det er mye rambukk i en liten X!

Her er det bare en ting å si, STORT FLIR...

Grattis Tøfflus! LinKr brukte det egentlige navnet ditt da hun fortalte om disse valpene på NKK Trondheim i helga, jeg tenkte bare at dette er nok en sonis jeg ikke kjenner noe særlig, derfor reagerte jeg ikke noe særlig heller. (Hadde du sagt at det var Tøfflusvalper så hadde jeg sikkert hatt noen spørsmål, LinKr, ikke bare glist som en dum sau! ;) ).

Nydelige var de i alle fall. Heldigvis ikke noen hvit valp, det er de som er farligst for meg.

Nei, hvem er Kristin liksom, hihi. Men det er meg da, og mormor frk. Brun har du jo hilst på så da vet du iaf hvordan sjoko-barna vil bli.

Og du, bare sånn litt ekkelt, hun som har valpene planlegger muligens valper på hvit tispe :)

*snip*

Klart du skal være med en gang. Det har jeg da allerede regnet med, hihi.

Salukier er virkelig nydelige og valpene var ikke noe unntak ;)

Tusen takk :P

Fineste lukisvalpene det ;)

Tusen takk :)

Åh, hællandussan så vakre de var! ;) Synes de ser ut som mynder allerede jeg, selv om de trenger å "utvikles" litt.. :P Jeg tar mer enn gjerne imot en sjoko-gutt, det ville passet bra hos oss tror jeg. Bare overtale mannen i huset først så.. :P

Tusen takk :P

Og ang sjoko-gutt, det er ikke veldig ofte det blir født sjoko-salukier så grip sjansen når den kommer. Jeg tror ikke de flytter sist for å si det sånn ;)

Nommin ;) Fineste salukiene da! Gratulerer så mye ;)

Tusen takk ;)

*nynner*

Sjokolade!

Har i tusen år gjort mennesker glade!

Liker sjokkis bebiser vi, fiiiineste fargen ;)

Jess, akkurat som jeg skulle sagt det selv *flir*

Så nydelige! Jeg er veldig veldig svak for de sorte.. *sukk*

Mmmm, sort lukis til deg kanskje :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøhhh... :):)

*du skulle bare visst hvor forb... sær jeg er på hvem som skal få lov å ta hånd om mine små ;) *

;) Flinkeste oppdretteren det! Sånne små er gull verdt, og fortjener å få de beste livene de kan få ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi dra på raid sammen? :getlost: Du tar en svarting, jeg plukker med meg sjokoladejenta? :whistle::blink:

Jeg er også med. Stjeler en svart tispe, tenker jeg :hmm:

Jeg er også med,og dermed har de bare fire valper igjen :hmm: Sjokolade gutt skal jeg ha.... :hmm:

Hva med meg da? Jeg og vil ha! :banana:

Nå har jeg lest igjennom hele tråden her, For noen nyyydelige små.. Men du kristin, hvor mye veier de som nyfødt? syns de virket så store :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HERREGUUUD! Hva ER det jeg har gått glipp av!?!?!??!?! Gratulerer så utrolig sinnsykt, ekstremt masse! Jeg er så forelsket at jeg sitter her med tårer i øynene! :getlost:

Sånn går det når du drar på ferie og bare tenker på å ha det morro selv *snurt*

:whistle::banana: :banana:

Ikke sant :hmm:

Nå har jeg lest igjennom hele tråden her, For noen nyyydelige små.. Men du kristin, hvor mye veier de som nyfødt? syns de virket så store :hmm:

Tusen takk :blink:

De veide +/- 400 g.

Edit:

Flere bilder?

Ja, det kommer nok etterhvert, når de blir litt større :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HERREGUUUD! Hva ER det jeg har gått glipp av!!?!?!??!?! Gratulerer så utrolig sinnsykt, ekstremt masse! Jeg er så forelsket at jeg sitter her med tårer i øynene! :whistle:

Var det ikke du som skulle ha deg en sjokolade bebis da? Trodde du hadde reservert valp og alt jeg :getlost:

Nydelige disse langbeite sakene! :banana: Gleder meg til å se flere bilder :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye som trekker, så vi jobber med saken. :banana:

Gleder meg til å se flere bilder av lukisbebisene. :whistle:

Nei, du får pelle deg å være her slik at vi har nok folk i brukshundmiljøet her nord :banana::getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelige :whistle:

Skal du beholde? Da blir du enda kulere å gå tur med hihi :banana:

Så mange som skal besøke disse, blir vi glad om vi bare får en liten rusletur med deg og sjokoladejenta vi :banana:

Heldigvis vet du jo at Ellie er en godjente og fantastisk med valper :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

*kremt* Klarte faktisk å overbevise (?) sambo om at lukiser er flotte hunder på NKK'n i Trondheim :getlost:

En vakker dag skal det finnes en som ligner på Qui og en basselusk her i huset :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelige disse langbeite sakene! :banana: Gleder meg til å se flere bilder :hmm:

Tusen takk :lol:

Nydelige :banana:

Skal du beholde? Da blir du enda kulere å gå tur med hihi :)

Så mange som skal besøke disse, blir vi glad om vi bare får en liten rusletur med deg og sjokoladejenta vi :blink:

Heldigvis vet du jo at Ellie er en godjente og fantastisk med valper :getlost:

Lille sjoko-frøken blir nok igjen ja, men om hun skal bo her eller der gjenstår å se.

Og klart Ellie er verdens flinkeste tante :)

*kremt* Klarte faktisk å overbevise (?) sambo om at lukiser er flotte hunder på NKK'n i Trondheim :hmm:

Jammen klart de er. Var det ikke vi som ble enige om at Amy og Bess, til tross for fargen, var ganske like da, hihi.

En vakker dag skal det finnes en som ligner på Qui og en basselusk her i huset :hmm:

Og det er da jeg "plutselig" kom på at Qui er planlagt pappa i nærmeste fremtid :whistle:

Flere bilder kommer etterhvert, men akkurat nå er de liksom ikke så mye forandret fra de første annet enn at de veier litt mer. Når de åpner øynene og begynner frese litt er det mere morsomt å se, ikke bare små rullepølser som ligger der liksom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Jammen klart de er. Var det ikke vi som ble enige om at Amy og Bess, til tross for fargen, var ganske like da, hihi.

Stemmer nok det, var vel noe med det vise blikket *kremt* :getlost:

Og det er da jeg "plutselig" kom på at Qui er planlagt pappa i nærmeste fremtid :whistle:

erikkenoespennendeidetheletattmedQuibarnda :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke du som skulle ha deg en sjokolade bebis da? Trodde du hadde reservert valp og alt jeg :getlost:

Nydelige disse langbeite sakene! :whistle: Gleder meg til å se flere bilder :banana:

Drømmen det ja. Men drømmer er visst ikke alltid til for å realiseres.. dessverre. Får ta tiden til bruk :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erikkenoespennendeidetheletattmedQuibarnda :icon_cry:

ogjegskalseffikkefortelldegnårparringerokogvalperklisslikquierfødtneida...

Drømmen det ja. Men drømmer er visst ikke alltid til for å realiseres.. dessverre. Får ta tiden til bruk :whistle:

Da håper jeg du har god tid, for det er ikke ofte det blir født skikkelige sjoko-barn her :whistle: Siste gang i Norge var i 1993...

*menmen, ungdommen har allverdens tid de...sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ogjegskalseffikkefortelldegnårparringerokogvalperklisslikquierfødtneida...

Da håper jeg du har god tid, for det er ikke ofte det blir født skikkelige sjoko-barn her :whistle: Siste gang i Norge var i 1993...

*menmen, ungdommen har allverdens tid de...sukk*

Ikke si sånt da.. :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt til å spise opp marsvin! :icon_cry:

Så godt at fødselen gikk bra også, da blir alt så mye koseligere :whistle:

Lurer på om man kan bytte en liten pøbel Boms(=mini bullen som klatret på mynder i Maridalen) mot et marsvin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøfflus daaaaa! Nå får jeg jo bare enda mere lyst på sjoko-jente... :P

Hvem vet, kanskje jeg en gang senere klarer produsere flere sjoko-valper :)

Hva koster en saluki valp? :whistle: :whistle: :P

Valpepris idag ligger på 12 000,- ;)

Helt til å spise opp marsvin! :wave:

Så godt at fødselen gikk bra også, da blir alt så mye koseligere :P

Lurer på om man kan bytte en liten pøbel Boms(=mini bullen som klatret på mynder i Maridalen) mot et marsvin?

Nå gjør du det veldig vanskelig her altså, for marsipan-grisen din er også helt :wave: Og siden jeg har åtte kan jeg kanskje bytte bort en :P

...kommet hjem fra mange timer med nesa i valpekassen og de er sååååååå søte :lol: Spiser og vokser og grynter og snøffer. Og nesten går gitt, et par av dem var oppå alle fire bein, kravlet et skritt eller to, sto ca 1 sec, før de trillet ned i pølseformasjon igjen :)

Nå skal jeg "fri" til LinKr om hun har lyst legge ut noen random ukes-bilder :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...