FlippogRime Skrevet 3. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2010 På torsdag var jeg og hentet det nyeste tilskuddet i familien, lille Tipsi fra kennel Courtborne Hun er tvers igjennom herlig, utrolig fortrolig med mennesker og rolig i nye situasjoner. Hun har også et veldig godt sovehjerte, og vil helst sove oppå halsen min, i armene våre og under dynen Hun skal i hovedsak være familiehund til tur og kos, men vi skal også stille henne ut og prøve oss på lure coursing når hun er gammel nok. Her er litt bilder av henne: 1 dag gammel 1,5 uke 2,5 uke 4 uker 5 uker 6 uker 7 uker Alle bildene ovenfor er tatt av Kristin Hoff 8 uker Mor og datter, Arwen og Tipsi Lille- og storesøster Kosestund på kvelden Hun har nå vært hjemme i to dager, og vi gleder oss masse til dagene, ukene og månedene fremover sammen med Tipsi (og Blida selvfølgelig) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 3. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2010 Awww! Hun er søt den lille saken der! ^^ Gratulerer med nytt familietilskudd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 3. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2010 Så vakker hun er Favoritten min fra første stund Gleder meg til å følge utviklingen hennes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 3. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2010 Nåmmen se der ja Fine halvsøster til Felixen det Blir nok mye moro og flotte stunder på dere framover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 3. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2010 Så uendelig søt! Det blir utrolig spennende å følge med videre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 3. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2010 Så skjønn hun er! Mer bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 4. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2010 Gratulerer med den lille skjønnheten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlippogRime Skrevet 4. Juli 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2010 Hehe, vil dere ha flere bilder? Tipsi sliten etter to timer på flyplassen og femti minutter i flyet Tar på å være flink! Tipsi og noen av kullsøsknene hennes. Tipsi sin bestemor, Mulan Slapper av på flyplassen, sammen med sin bror Hermes Begge to ville ligge og hvile i flybagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 4. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2010 Nydelige hunder alle sammen, likte godt fargen på Tipsi. Også hadde hun så fine øyne. Hva heter den fargen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlippogRime Skrevet 4. Juli 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2010 Hun er blåbrindle Blir spennende å se hvordan hun blir som voksen. Noen tror hun blir som hun er nå, noen tror hun blir blåere igjen (som hun var født) og noen tror hun kan bli enda lysere. Fin er hun uansett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birte Skrevet 4. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2010 Så fantastisk vakker! Hun har vært min favoritt sånn utseende-messig hele veien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 4. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2010 Hun er så søt!, og så blåbrindle da! Fineste fargen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlippogRime Skrevet 13. Juli 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2010 I dag er Tipsi 10 uker Hun er helt herlig på alle måter, og vi er så fornøyd med henne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 13. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2010 Hun er nydelig,og har et utrolig rolig blikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 13. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2010 Meget vakker jente Jeg likte utrolig godt uttrykket og hodet hennes, uten å ha peiling på hva en pen whippet bør se ut som. Liker godt når de har mørke pigmenter rundt øynene og slikt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 13. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2010 Smelter helt her jeg sitter og ser på bildene av henne, utrolig fin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 14. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2010 Nydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlippogRime Skrevet 20. Juli 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2010 I dag har kullet 11-ukers"dag" :rolleyes2: Hun er fortsatt like god! Flink i bilen, flink i bånd, så sosial og kosete, helt super på alle områder :rolleyes2: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlippogRime Skrevet 24. Juli 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2010 I går var vi ute og nøt finværet Hundene fikk løpe løs på inngjerdet område og etterpå tok jeg med en liten svømmetur. Hundene var også uti vannet, men det var nok noe kaldere enn de hadde forventet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 24. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2010 Så uttrykksfulle øyne da! "væææ, kaldt jo!" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 24. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2010 Hun har så feminint og søtt uttrykk. Kjempefin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 24. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2010 Så hærlig hun er! *sukk* misunnelig... Vist hun plutselig er borte en dag så er det sikkert jeg som har kidnappet henne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mara Skrevet 24. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2010 Nydelig valp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlippogRime Skrevet 24. Juli 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2010 Takk for fine ord om fine valpen vår I dag lå hun ute og solte seg i finværet: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bardmand Skrevet 24. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2010 Kjempefin er hun! Kjenner nesten lukten av whippetvalp gjennom bildene! Vil også ha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts