Gå til innhold
Hundesonen.no

Fire korthår vorstehhunder


Ane
 Share

Kunne du tenkt deg KV?  

73 stemmer

  1. 1. Kunne du tenkt deg KV?

    • Nei
      37
    • Ja
      24
    • Vet ikke
      12


Recommended Posts

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Oktober 2012, hytten I stand Venner Hardangervidden, sommer 2012 Ani 13,5 år Ble myyyyyye bilder, men slik er det når man ikke oppd

Herregud jeg er dårlig her! Skal prøve å oppdatere litt mer og med flere bilder fra turene vi har med dem Gjengen opp til hytten.

Mer bilder av vakringene!

  • 1 year later...

Moro å se bilder fra snørekjøring/trekk. :)

Hva er høyde- og vektforskjellen på disse to egentlig? Ser ut til at det er ganske stor forskjell. :P

Nora er ca 50cm høy og 14kg. Brøyt er målt til 66-70cm på utstilling, tipper 68, og er 35kg :) Så er litt forskjell ja! Hehe :)

Skal få rota frem litt flere nyere bilder :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brøyt og Vita er noe av de peneste Vorsterene jeg har sett, likte Vita sine farger og størrelsen på Brøyt.

På jobben hadde vi endel Vorstere innom til behandling, dette var mest trekkhunder og noen hadde litt Greyhound i seg.

Gledet meg hver gang når jeg så en av disse på listen.

De var store som hus, flotte muskler og personligheten dems var bare så morsom, også var det alltid viktig med skikkelig kos etter behandlingen :wub:

Jeg kunne godt tenke meg en KV, men vet ikke om jeg klarer å gi den det den trenger...

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemte "Vet ikke" på spørsmålet i denne tråden. Jeg tenker, hvis jeg blir aktiv med jakt, en jakt vorstehhund er aktuell for, så absolutt mulig med vorsteh i vårt hus, det sier samboeren min også. Super hund for friluftsfolk også, sommer som vinter! :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal garantert ha en korthårs vorsteh en gang i fremtiden! Helst skulle jeg vel egentlig funnet meg en jeger (menneske altså) med vorsteh http://hundesonen.no/forum/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/aww.png Neida, men når jeg har fått meg utdannelse og kommet litt igang med livet, kjøpt bolig osv. dah!

På tide nå ^^

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...